Smedley podzielił się kilkoma interesującymi informacjami dotyczącymi postępu prac nad poprawą wydajności Planetside 2.
Zgodnie z podanymi przez niego informacjami niektóre osoby, które testują zmiany zauważyły wzrost FPS z 48 na 77, a komputery z dwoma rdzeniami pracują szybciej o 30% (hurra! jeszcze jest jakaś nadzieja dla mojego kompa!)
Optimizations are coming along really, really well. some real world use cases we are seeing frame rates go from 48 to 77
— John Smedley (@j_smedley) September 26, 2013
and on some dual core machines as much as a 30% increase in speed. And we aren’t done by a long shot 🙂
— John Smedley (@j_smedley) September 26, 2013
A oto jak wygląda spotkanie inżynierów SOE z którego to zamieścił powyższe informacje Smedley (ten rozwalony na krześle):
Niech ogarna lepiej gre przez caly dzien nie dalo sie grac albo niebylo gdzie albo za duzo wroga przez ten system rurek albo jak juz byla bitwa to piechota wroga rysowala sie dopiero na 30m…….. SOE zjebalo sprawe
Analogicznie te z 4 rdzeniami powinny pracować 90% szybciej 😀
Balrogos hejter 😉
Byle do żniw.
Hah, może nawet przełożę upgrade procka. 🙂
Oj bocian musialbys miec procesor ktorego jeszcze nie wyprodukowali zeby ta gra chodzila 😛
I tak trzeba budę wymienić, bo 3 rocznica była niedawno. 🙂