Boję się już używać tego magicznego słowa „optymalizacja” bo mam wrażenie, że pojawią się zaraz jakieś demony. O niczym innym się nie mówi i mówić się nie będzie dopóki ten temat nie zostanie zamknięty…

optymalizacjaJeśli chodzi o RoadMap i wszystkie inne zapowiadane nowości, to na razie zostały one odłożone. Ale tego to już chyba wszyscy się spodziewaliśmy…

Niestety, ale od momentu pojawienia się pierwszych informacji, o tym, że priorytetem dla ekipy Planetside 2 jest praca nad zwiększeniem wydajności gry, nie pojawił się żaden inny oficjalny komunikat wyjaśniający nad czym konkretnie pracują developerzy. Owszem, w co niektórych wywiadach, programach wspominano o przesuwaniu schodów, usuwaniu kamyków, flag i innych rzeczy, ale nic poza tym.

Zgodnie z informacja podaną przez Smedleya, dzisiaj wieczorem dowiemy się czegoś więcej o tej wielkiej optymalizacji gry i pracach z tym związanych…

 

Poprzedni artykuł[SOE] Szansa na 1000SC
Następny artykułKlany, armie, outfity i inne takie… marudzenie
7 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
kociamafia

Mam nadzieję że usłyszymy więcej o multicore support a nie o spłaszczaniu schodów i przekrzywianiu flag.

[3PL3] VarDenSar

Dokładnie. Z bieżących newsów najbardziej interesuje mnie optymalizacja. Jeśli ta wyjdzie dobrze, to na inne rzeczy typu Hossin mogę czekać nawet pół roku…

Simion

A chcecie słuchać o tym jak przepisują od nowa kod i osunęli kilka if-ów, for-ów itp? Lub o usunięciu niepotrzebnych funkcji, klas i zmiennych? Pewnie nawet nie wiecie o czym piszę…

[3PL3] VarDenSar

Chcę słuchać o wszystkim co jest związane z optymalizacją PS2. I o tym w jaki sposób usunięcie if-ów, for-ów wpłynie na wydajność gry…

Simion

Uwierz mi, nie chcesz tego słuchać 😛 . Jeżeli szanujesz swoje zdrowie psychiczne to nie chcesz znać szczegółów programowania grafiki komputerowej. Trust me, I’m a computer engineer (this is not a joke).

kociamafia

@Simion

Bądź poważny. Przecież do wiadomości publicznej nie podajesz linijek kodu i przeprowadzanych w nich zmian. Takie dane zostawiasz specjalistom. Informacja musi być zrozumiała.

Ważna jest synteza. W patchnotes nie mówisz „skorygowaliśmy taki a taki string” tylko „recoil broni X został zmniejszony o wartość Y”. Taką informację podajesz do wiadomości publicznej.

Simion

Czuje się urażony – ja niby jestem niepoważnym człowiekiem? Ok jak ni chcecie to już się nie wypowiadam.