Tramell Isaac zaprezentował nową, odchudzona o 8 MB wersję Galaxy.

galaxy 2

Dzięki zmianom w modelu Galaxy, nie tylko obniżono ilość MB z tym samolocie, ale równocześnie wprowadzono czwartą warstwę barwienia, co oznacza dodatkowe załączniki.

— Tramell Ray Isaac (@PS_TRay) September 16, 2013

Mniej pamięci, a do tego z korzyścią, bo gracze z pewnością zobaczą jakieś nowe artykuły kosmetyczne.

Całkiem nieźle jak na optymalizację jednego modelu samolotu. 8MB tutaj, parę w innym miejscu i naprawdę zobaczymy różnicę 🙂

17 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Balrogos

Problemow z VRAM ani RAM nie mam wzieli by sie za prawdziwą optymalizacje a nie za odchudzanie tekstur, po ostatnim hotfixie hotfixu fps spady i to o około 50% instaluje od nowa PS moze to cos pomoze.

W ogole jak oni maga nazywac to optymalizacja? kiedy to nic nie optymalizuje, ostatnio w World of Tanks byl patch ktory bardzo poprawil fpsy i nikt tekstur nie ruszal nie tutaj lezy problem kazdy dzisiaj ma te minimum 8gb co w zupelnosci starczy, a na dodatek nie jest wykorzystywane grajac w PS2 i tak mam te 3-4 gb wolnego ramu.

kociamafia

O to to właśnie, dobrze mówi Białogłowa, polać jej piwa.

@Balrogos

Optymalizacja idzie wielowątkowo. Wszystkiego można się dowiedzieć z tych wywiadów z inżynierami (OMFG). Każdy swoją cegiełkę dorzuca…

…Lub udaje, że to robi.

Skaramanga

No muszą pokazywać że, coś robią bo ich wywalą.

A że to już nie będzie mieć żadnych zmian na FPS.

No ale nowe artykuły kosmetyczne muszą być 😉

PanMłody

No goście robią dobrą robotę, kolejna warstwa barwienia to pewnie kolejne sc wydane na kolejny wzorek co dla nich jest baaardzo korzystne 😛

Balrogos

Tutaj nie chodzi o ilosc osob na serwerze ograniczeniem DX9 bylo ograniczona ilość obiektów dlatego tez powstał DX10 prócz względów $$, i w ten sposób nie mozna bylo powielić wielu drzew ale z pomoca przyszła matematyka fraktalna dzieki ktorej mozna tworzyc relistyczne drzewa z tych samych czastek ktore dzialaja w realnym swiecie i poslugujac sie 1 modelem a nie setkami i to sie nazywa optymalizacja. Tak samo tekstury dzisaj 1 tekstura jest wyswietlana na 10 obiektach, a kiedys trzeba bylo wczytac 10 takich tekstur, to samo się tyczy optymalizacji kodu shaderow mozna dzieki niej wyswietlic bardzo ladna szczegolowa grafike przy wykorzystaniu 90% mocy gpu ale mozna zrobic to samo dostosowywujac jakosc bo ludzkie oko i tak roznicy nie dostrze i zrobic to samo w 30% mocy gpu, Albo dostosowywac programowa optymalizacja dla niektorych typow formatu tekstur. Odchudzanie tekstur pomoze osobom z mniej niz 4 gb RAM i 1gb VRAM nie wplynie na FPSY

Lda77

Z tymi 8gb to pojechałeś… zobasz statystyki steam i dopiero możesz mówić o „większości”

Balrogos

Ja biore pod uwage statystycznego Smitha kilka lat temu standardem bylo 4gb teraz jest 8gb

Balrogos

No i mam racje według statystyk steam większośc osób ma
8 GB 24.99% a 4 GB 20.70%

Skaramanga

Jaka większość?!
Przecież napisałeś że więcej ma 8GB …

Bocian

Niech się wezmą za niektóre bugi, bo się zaczyna robić nieprzyjemnie. Naprawa, leczenie, medkity, itd.

Balrogos

Skaramanga chyba 25% jest większe od 21%? czyli większość.

Misiekki

ale czy to jest aż taka różnica te 4%, niech się tez martwią o te 21% bo pewnie bez nich by gra upadła lol

balrogos

Misiekki jak kogos nie stac na kostke RAMu 4 GB to czy taka osobe stac na wydawanie kasy w grze aby ona nie upadła?

balrogos

no patrz a gry na abonament dalej dzialaja i nikt nie narzeka 😛 i tak by ludzie grali najwyzej bylyby 1 Eu serwer

Bocian

Każdy ma inne priorytety. 🙂