W dzisiejszym odcinku przedstawienie zostali Level Designerzy oraz to w jaki sposób optymalizują grę. Level Designer to nikt inny jak osoba odpowiedzialna za wygląd map i baz, a ich głównym zadaniem obecnie jest zmniejszenie ilości przedmiotów w grze.

httpv://www.youtube.com/watch?v=nsliQUw2Wxc

Poprzedni artykuł[EQNL] Zmiany w zapisach do Bety Landmark
Następny artykuł[D’sP] Moje nowe smoki
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Balrogos

Znowu pierdoły coś co trzeba było zrobić na początku oni robią to teraz! i chodzi mi tutaj o te platformy że nawet jak ich wstawie kilka to nie obciaza to dodatkowo cpu/gpu.

To stara technologia ja pier…po kiego chuja usuwac fajne beczki i kartony? czy po to zeby zyskac kilka MB pamieci mam 8gb ramu i 4gb na grafice zbedne rzeczy, kiedy planet nie zre wiecej niz 2.6gb ramu.

Niech zajmą sie prawdziwa optymalizacja gry zeby przy obciązeniu GPU 60% nie mieć 40 fps tylko przy obciązeniu 100% GPU mieć 60-70FPS

W tej chwili mozna mieć 4 Crossfire a zużycie GPU będzie biedne, na mojej HD 7970 więcej niz 60-70% GPU Load nigdy nie wchodzi a normalnie na poziomie jest 40-50%

RachitynowyJoe

Ale czekaj, usuną jakieś 90 obiektów z 180 i zostanie połowa. Ale co z graczami. Przecież każdy wie, że te 90 obiektów to wręcz niezauważalnie mało gdy bierzesz pod uwagę ilość graczy którą i tak musisz zrobić swoim sprzętem. Te skoki fpsów to nie wiem w jakich warunkach im wyszło ale nie sądze by miały jakiś wpływ na realną grę. Drenowanie gry z urozmaiconego środowiska to nie jest raczej upgrade gry. Muszą strasznie nie radzić sobie z silnikiem skoro chwytają się takich rzeczy. Zobaczymy co wymyślili w tej optymalizacji w środę. Nie wiem czy kiedyś widziałem grę która w miarę swojego rozwijania robiła się brzydsza…