Zgodnie z informacjami podawanymi przez graczy, na serwer testowy Planetside 2 trafiły nie tylko zmiany związane z optymalizacją ale również te związane zapowiadanymi zmianami wnętrz w niektórych Bio Lab.

2013-10-25 Saurva bio lab insideNajwiększą zmiana jest teraz odradzanie w podziemiach Bio Lab oraz powrót do walk toczących się pod kopułą poprzez zatoczkę dla pojazdów.

2013-10-25 Saurva bio lab spawn runZamiast miejsca odrodzenia w górnej części Bio Lab mamy bezpieczny pokój w którym znajdują się konsole oraz teleport na dół.

2013-10-25 Saurva bio lab roomPoza tym dodano osłony nad punktem przejęcia, który był najbardziej narażony na atak z góry.

2013-10-25 Saurva bio lab shieldsZmian jest o wiele więcej. Część z nich graczom przypadła do gustu, natomiast długi bieg z miejsca odrodzenia jest przez większość krytykowany.

Poniżej załączam dwa filmy na których możecie obejrzeć nowe wnętrza Bio Lab. Pierwszy film stworzony został przez ItZMuRdA, w którym omawia on także zmiany związane z optymalizacją.

httpv://www.youtube.com/watch?v=bz7Xzj6x4Tc

httpv://www.youtube.com/watch?v=Vz_eLAUqjOQ

Poprzedni artykuł[P7S1] 33% extra przy zakupie SC
Następny artykuł[EQ2] Itemizacja w Tears of Veeshan
11 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Bocian

Trochę przesadzili z tym labiryntem, ale to pomijając, to bardzo dobre zmiany. I przy 20-30 klatkach więcej widać dużą różnicę.

PanMłody

heh już widze te tłoczące się sundki i harassery wroga z fury i spamujące teleport 😛

HideoPL

Problem ze spawnem można rozwiązać po prostu stawiając sundka pod wieżą. Gorzej, że pojazdy wroga ze dyfuzorem tarczy mogą zrobić wjazd pod wieżę i starać odciąć obrońców od górnego poziomu. Ogólnie – znacznie utrudniono zadanie obrońcom. Tarcze, ściany i przeszkody mocno blokują możliwość ostrzeliwania landing pad’a a już samo dostanie się na góre do obrońców będzie problemem. Na opinie przyjdzie czas jak sobie pogramy;-)

Kociamafia

@Hideo

Sunderera nie można nam ustawić. Czerwona strefa.

HideoPL

Własnego również?

HideoPL

Głupie pytanie, sorry – chodzi mi czy obrońcy mogą… raczej powinni

RachitynowyJoe

Hmmm, no niech będzie. Może to sprawi, że walka na biolaach będzie śmieszna więc… ulubiona piaskownica ZOE Maxów będzie nie do grania. Co sprawi, że ZOE przestanie być tak zauważalne :D.

BlackJDragon

a mi się ten „labirynt” podoba
fajne uczucie jak się tak biegnie razem z innymi obrońcami
i słychać strzały na zewnątrz, jak w jakimś filmie wojennym 😀

Bocian

Na razie nie wiadomo czy zmiany w biolabach wejdą razem z 1 fazą.

KRET4

Obrońcy również nie mogą rozstawić tam Sunderera.

Skaramanga

Centralny HUD jest bardziej przezroczysty więc jakim cudem zajmuje mniej pamięci. Ten babaj zwalił sprawe a lubiłem biegać na centralnym hud, byłem bardziej świadomy środka ekranu i celowania.
Powinni dać jakieś nowe dziwne pojemniki, lub inne pierdółki zamiast nowych ścianek w tym biolabie. Każda głupia ścianka np: balkon przy jednym punkcie do złapania jest bardzo nie naturalny i będzie bardziej przeszkadzał w grze niż pomagał biednym strzelającym zza bariery w pokoiku z teleportu koszar.

A co do spawn roomu jeśli już koniecznie chcą dodać spawn w inne miejsce to niech już to będzie całkiem pod biolabem a w miejsce starego spawnu niech dodadzą bariere przez która nie można strzelać lub niech dodadzą nowy rodzaj budynku. lub jakiś fajny ogródek.