Developerzy z firmy Massive Entertainment tworzącej grę The Division, Martin Hultberg oraz Axel Rydby, podzielili się z graczami informacją na temat podręcznego sprzętu w jaki zostaną wyposażeni Agenci.

2013_TheDivision postacieW grze The Division Toma Clancy’ego Agenci ujrzą pandemię rozprzestrzeniającą się po ulicach Nowego Yorku. Wystarczyło zaledwie kilka dni bez jedzenia i wody, aby wszystkie podstawy społeczne legły w gruzach. W związku z tym Agenci muszą być niezależni, wszechstronni oraz zdolni do działania bez potrzeby olbrzymiego wsparcia. W tej sytuacji dostęp do energii oraz zasobów jest ograniczony i dlatego podręczne urządzenia Agentów muszą być bardzo specyficzne.

Głównym założeniem developerów przy tworzeniu sprzętu dla Agentów było to aby urządzenia nie pobierały zbyt wiele mocy oraz znalezienie sposobów na wytwarzanie energii z otoczenia, na przykład z sieci lub korzystanie z energii słonecznej.

The Division jest grą RPG, więc developerzy chcą aby sprzęt odgrywał dużą rolę w ulepszaniu stylu gry poszczególnych graczy. Dostępny sprzęt będzie ulepszał zdolności Agentów, a jednocześnie zapewniał dodatkowa ochronę i inne bonusy związane z walką. Gracze będą mogli personalizować swój wygląd, a jednocześnie ulepszać swoją postać jak i zwiększać ilość elementów, w które będzie można ją wyposażyć.

Wyposażenie Agenta jest kluczowym elementem The Division i nabycie nowych przedmiotów będzie bardzo ważne aby przetrwać w świecie. Agenci będą mogli znaleźć elementy sprzętu na poległych przeciwnikach oraz zakupić go na czarnym rynku.

Jednym z najważniejszych podręcznych przedmiotów Agenta będzie plecak (Go-Bag). Kiedy Agent zostaje aktywowany specjalnie wyposażony plecak daje mu przewagę w świecie. Plecak jest wypełniony żywnością, wodą oraz amunicją, które powinny starczyć na 72 godziny. O ile Agenci nie muszę jeść i pic aby przeżyć, o tyle jedzenie i picie może być bardzo cennym przedmiotem handlu na czarnym rynku. Plecak jest jednoczesni ekwipunkiem gracza, który będzie mógł być ulepszany i dostosowywany  do stylu gry.

The Division plecak go-bag 2 The Division plecak go-bag

Zadaniem Agentów jest zbadanie przyczyn pandemii w bardzo nieprzyjaznym środowisku, gdzie każdy może być zagrożeniem. Aby odnieść sukces i przeżyć, Agenci muszą mieć bardzo dobre rozeznanie w sytuacji, co wiąże się z solidnymi narzędziami komunikacyjnymi.

Tak naprawdę każdy Agent nosi ze sobą pełen system komputerowy, który podzielony został na kilka składników: zegarek, słuchawki, soczewki kontaktowe, antena, itd. Wszystkie te urządzenia pozwalają mu na pozostanie w kontakcie oraz przesyłanie danych zarówno poprzez sieć SHD (Strategic Homeland Division), jak i korzystanie z lokalnych źródeł, takich jak sieć policji, straży pożarnej oraz inne.

2013_The Division antenaInteligentny zegarek jest najważniejszym elementem wyposażenia dla Agentów The Division bo to właśnie za pomocą niego gracz dostawać będzie szczegółowe informacje na temat okolicy w której się znajduje.

2013_The Division zegarekO ile zegarek zbiera i przekazuje dane, to Agent jest w stanie je odczytać w postaci mapy za pomocą soczewek, które uzyskują energię z mikro-ruchów gałek ocznych.

2013_The division mini mapaOprócz przedstawionych elementów ubioru każdego Agenta, które mają pomóc nam przetrwać, w grze dostępnych będzie wiele zdolności, które pomogą graczowi zebrać oraz przetworzyć informacje.

Nowy York to miejsce bardzo niebezpieczne, w którym Agent narażony jest na różnego rodzaju choroby oraz toksyny, dlatego każdy z nich wyposazony został w maski przeciw-gazowe z własnym zasobem powietrza. Podobnie jak w przypadku innych elementów stroju, także te maski gracze będą mogli ulepszyć oraz dopasowywać ich wygląd do swojego stylu gry.

2013_The Division maska pgazPoza przedstawionymi elementami wyposażenia, w grze będzie bardzo duży wybór odzieży ochronnej odpowiedniej dla różnych stylów gry, takiej jak na przykład kamizelki kuloodporne.

To wszystko związane jest z obrona i przeżywalnością, a co jeśli chodzi o atak? Broń, jaką ma do wyboru gracz również może być w pełni dostosowana do stylu gry. Jeśli gracz chce grac bardzo podstępnie i cicho, to może wyposażyć karabin w tłumik, a jeśli nie zależy mu na ciszy tylko na zaskoczeniu i zszokowaniu przeciwnika, to może użyć amunicji zapalającej.

Większość umiejętności dostępnych w grze czerpie inspiracje z książek Toma Clanyego, jak chociażby wieżyczka czy też ruchoma mina kierująca się w stronę wrogów…

2013_The Division turret wiezyczkaGra The Division an podstawie książki Toma Clancy’ego dostępna będzie na konsole oraz na PC i przyciągnęła moją uwagę podczas E3, ale wtedy jakoś nie zauważyłam, że będzie to gra online RPG. Jest na mojej liście do spróbowania, zaraz po Destiny 😀

Poprzedni artykuł[PS2] Amerish Revamp – nowe bazy
Następny artykuł[DF] Szaleństwo Defiance
3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Bocian

Must buy for me 🙂

Wompierz

Ciekawe tylko jakie wymagania będzie miało. Czas zbierać na nowego kompa.