Na poczatku grudnia Dellmon z EQ2Talk przeprowadził wywiad z Kyle 'Kander’ Vallee, lead designer, na temat ostatniego dodatku do EQ2 – Tears of Veeshan.
Kander podzielił się ze słuchaczami na temat dodatku oraz nowości jakie zobaczą gracze w niedługim czasie, jak również z pomysłami jakie chciałby wdrożyć w EQ2. Sam wywiad jest bardzo długi, bo trwa prawie 1,5 godziny, ale poniżej znajdziecie kilka najwazniejszych informacji, które myślę, że Was zaciekawią:
- więcej instancji rajdowych;
- instancje z fabled z Kingdom of Sky;
- duże zmiany w PvP, które najprawdopodobniej zobaczymy jeszcze w styczniu;
- nowe Battlegroundy;
- nowy tier rzeczy Heroic (T4);
- więcej punktów AA;
- w pierwszej wersji podczas prac nad ToV mieliśmy zobaczyć dwie zony otwarte;
- Kander żałuje trochę, że dał tak wiele instancji Solo w porównaniu do rajdowych, ale zostanie to nadrobione;
- następny dodatek przyniesie nam kilka son otwartych, nowe levele oraz tropikalne klimaty;
- w porównaniu do innych dodatków, oficjalne forum EQ2 jest dość ciche, a jedyne rzeczy na jakie się skarżą gracze to działanie pewnych przedmiotów;
- Kander żałuje, że nie wszyscy umieją używac najlepszych przedmiotów z grze (np, charm, który stunuje tych co stoją 10m od osoby używającej go ale za to zwiększa CB rajdu o 2 co 2 sek przez 30 sek);
- koszt gemów oraz innych rzeczy od razu był przewidziany na podwójne tokeny dla subskrybentów;
- Kander chciałby się pozbyć crit avoida u mobów, a zamiast tego wprowadzić starą dobrą szansę na krytyki w postaci legendary oraz mythical crit. Na czym miałoby to polegać? Otóż każde 100% CC powyżej 100% dawałoby szansę na 1% legendary CC, który zadawałby 5x większe obrażenia. Mythical CC zadawałby obrażenia 10x większe, ale jego szansa byłaby 0,1% – to tylko pomysł jak na razie.