Dokładnie tak jak było zapowiadane przez developerów – w dniu dzisiejszym GU15 oraz 2-ga faza optymalizacji trafią na serwery Live. Oznacza to, że wszystkie serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 13-tej 16-17-tej czasu polskiego na około  90 120 minut. (SOE zaspało i zmienili czas aktualizacji?)

planetside 2 GU15 bannerOto w dużym skrócie zmiany jakie zostaną wprowadzone. Całe notki jak zawsze znajdziecie na naszym forum.

ROTACJA WARPGATE

EVENT ŚWIĄTECZNY:

Przez następne kilka tygodni gracze mogą napotkać na swej drodze bałwany na Esamir, które można wysadzić w powietrze dostając w zamian punkty XP. Zniszczenie rzadkiego Złotego Bałwana nagrodzi gracza 5000XP oraz specjalnym ornamentem na pojazd.

Nanite System przedstawia nowy pistolet (Deep Freeze Gun) – Srebrny Medal gwarantuje unikalny tytuł.

Olbrzymie wyprzedaże i promocje w grze w dniach 18.12.2013 do 01.01.2014.

OPTYMALIZACJA:

  • Zmiana obiektów na Esamir (ilość unikalnych przedmiotów, itd)
  • Optymalizacja efektów fizycznych
  • Optymalizacja pamięci klienta
  • Naprawiono crash klienta
  • UI – zoptymalizowano proces dynamicznego ładowanie obrazu oraz proces przetwarzania danych

BALANS POJAZDÓW:

Wprowadzono wiele zmian dotyczących piechoty oraz pojazdów (ponad 10.000 słów!!!)

  • Zmiany w pojeździe Harasser (Turbo, zmniejszono naprawę z siedzenie pasażera, zmniejszono odporność na obrażenia pancerza kompozytowego, wprowadzono wiele broni -H)
  • Wiele zmian w broniach do pojazdów (obrażenia, szybkość pocisków i inne)
  • Wiele zmian w broniach 'secondary’ dla pojazdów (obrażenia, szybkość pocisków i inne)
  • Zmiany w broniach ESF
  • Zmiany w działach dla MBT i Liberator
  • Zmiana w 'Zakotowczeniu’ Prowlera – szybkość pocisków została zredukowana z 15/30/45/60%  na 7.5/15/22.5/30%
  • Zmieniono odporność Sunderera na obrażenia z ciężkiej broni maszynowej z 70% na 75%

Bronie pojazdów staja się bardziej wyraźne w swoich rolach:

  • Ogólne zmiany w broniach przeciw-piechotnych.
  • Broń przeciwpiechotna jest teraz bardziej skuteczna przeciwko pojazdom o lekkim pancerzu (Harasser, Flash, ESF).
  • Broń przeciwpiechotna nie jest w stanie zniszczyć ciężkie pojazdy.
  • Broń przeciwko-pojazdom jest mniej skuteczna przeciwko piechocie.

BALANS BRONI DLA PIECHOTY:

  • Zmiany w LMG (słowo na n…)
  • Skrócono zasięg obrażeń minimalnych karabinów o 5 metrów
  • Zmniejszono oddziaływanie modyfikatora celności w trakcie używania laseru (laser sight)
  • Mnóstwo zmian praktycznie we wszystkich broniach (notki)
  • Zmiany w karabinach snajperskich (dystanse, obrażenia)
  • Zmiany w wyrzutniach rakiet (zmiany w dystansie namierzania, redukcja obrażeń, aby lepiej zachowywały się względem pancerza Flak – redukcja odporności po stronie pojazdów)
  • Zmiany w granatnikach – Zredukowano obrażenia wybuchu zadawane przez granaty z granatników. Granaty te nie będą już zabijać jednym strzałem nie-bezpośrednim. Bezpośredni strzał nadal zabija jednym uderzeniem
  • Zmiany w broniach przeciwko pojazdom (zredukowano obrażenie przeciwko piechocie i inne)
  • Dodano opad kul dla shotgunów VS
  • Zmiany w Nanoweave Armor (punkty cert zrefundowane) – Pancerz nanoweave będzie teraz miał % odporność na obrażenia zadawane piechocie z broni przeciwpiechotnej. Strzały w głowę omijają odporność i zadają pełne obrażenia.
  • Pancerz Flak będzie dawał teraz odporność na obrażenia od wybuchów oraz obszarowe.
  • Wieżyczka inżyniera AV MANA ma zredukowany zasięg i obrażenia zadawane wybuchem.

Korekta hitboxa dla piechoty:

  • Trafienia w głowę (headshot) zostały dostosowane aby naprawić błąd, który powodował, że w pewnych sytuacjach trafienie w górna część klatki piersiowej było traktowane jako trafienie w głowę.
  • Zmniejszono hitbox nóg tak aby lepiej dopasować go do prawidłowej geometrii gracza.

Korekta Audio dająca większą świadomość sytuacyjną:

  • Dźwięk pocisku wylatującego z lufy oraz zasięg powinien ułatwiać prawidłową lokalizację.
  • Dźwięk przelatujących pocisków  powinien dawać lepsze poczucie kierunku skąd one nadlatują.
  • Zredukowano długość trwania dźwięku pocisku uderzającego w piechotę. łatwiej będzie stwierdzić, czy kule właśnie uderzają, zamiast wielu pocisków mieszających się razem i brzmiących jak jedno uderzenie.

Zmiany w zdolności Zealot Overdrive Engine (ZOE VS):

  • Zmniejszona prędkość
  • Zwiększenie zadawanych obrażeń jest teraz takie same bez względu na poziom certyfikacji ZOE, a poziom certyfikacji zmienia tylko zasięg zwiększonych obrażeń.
  • Po aktywacji zdolność jest uruchomiona na 15 sekund.
  • Ta zdolność ma teraz czas ‚cooldown’, który jest redukowany w zależności od poziomu certyfikacji.
  • Każda ranga certyfikacji redukuje ilość obrażeń zadawanych MAX’owi w czasie używania ZOE.

Zmieniono przeżywalność piechoty wobec pojazdów w niektórych obszarach:

  • Zmieniono bronie o dużej wartości obrażeń, tak aby zadawały mniej obrażeń piechocie. Aby to skompensować zredukowano odporność pojazdów. Obrażenia pojazdu względem wartości obrażeń pojazdu zostaną prawie takie same jak na serwerach Live (niektóre bronie są delikatnie zmieniane ze względu na balans gry).
  • Pancerz Flak broni przed bezpośrednimi trafieniami z rakiet, granatów i innych podobnych obrażeń.
  • W niektórych przypadkach dodano modyfikatory na strzał w głowę i nogi.

INNE:

Wskaźniki lidera drużyny:

  • Dodano liderowi drużyny nową funkcjonalność aby zaznaczyć punkt (cel). Wystarczy przytrzymać przycisk Q na obiekcie aby ustawić wskaźnik widoczny dla wszystkich członków drużyny na HUD.
  • Liderzy drużyn nie muszą certyfikować się aby miec możliwość ustawienia celu dla drużyny za pomocą Q.
  • Gracze, którzy wcześniej wydali punkty Cert w drzewku Squad Objectives będą mieć zwrócone 30 punktów cert.

Pozostałe:

  • Miny nie powinny już znikać pod ziemią.
  • Nie można ustawić Spawn Beacona w ścianie.
  • Naprawiono błąd pozwalający graczom zrobić Squad Deploy jako MAX.
  • Naprawiono błąd z nierejestrowanymi obrażeniami z upadku poniżej 100 metrów.
  • Naprawiono błąd gdy specyficzne przedmioty można było odblokować w VR Training i używać poza ta strefą.
  • Miny przeciwczołgowe powinny teraz wybuchać bardziej niezawodnie, gdy są aktywowane przez pojazd.
  • Naprawiono błąd gdzie Liberator mógł ominąć geometrię Bio Laba i zabijać graczy znajdujących się wewnątrz.
  • Usunięto z niektórych kont przedmioty, które zostały zakupione za Station Cash, ale SC nie zostało pobrane z konta.
  • Zwiększono ilość miejsc odradzania (dodano najbliższy mały posterunek, najbliższą dużą bazę).
  • Gracze mogą się teraz odrodzić w Warpgate na różnych kontynentach bez względu na to na którym kontynencie się znajdują.
  • Nowy wygląd Freyr Amp Station.
  • Odgłos kroków MAX jest teraz głośniejszy.

 

 

Poprzedni artykuł[PS2] RoadMap – dyrektywy, czyli osiągnięcia graczy
Następny artykuł[EQ2] Hotfix (17.12)
42 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Zhar

Czas umierać 😐

VintageMan

Pierwszy już jest. Tsha grać a nie płakać.

Zhar

No niestety, trochę trzeba będzie pozmieniać nawyki xD

Jedyny plus to zwrot certów za ZOE i „NAN” Armour.

kociamafia

Nie wiem nawet od czego zacząć…

Kilka zmian dobrych ale większość…Szkodzenie na siłę graczom, którzy mieli dobrą celność np. z halberda.

R.I.P. harasser. Zmienili go w nieco większego flasha. Prawdopodobnie będzie się dało jako tako używać ale…

Nerf do rotary przeciw piechocie – Why?

Zmiany do hipfire dobre. Randomowy recoil koszmarny.

Burst weapons – Dobra zmiana.

Nerf różowych wróżek – Ekstra. Nie zamienili ZOE w bezużytecznego skilla a jednocześnie „nieco” uporządkowali.

HideoPL

Trzeba to wszystko przegryźć na spokojnie i obczaić jak to jest w praktyce… Myślałem, że dostaniemy coś dla NC extra jak zapowiadali, ale niestety – może następnym razem;-(

kociamafia

Hideo, poprawili wam przynajmniej Reapera DMR i GD-7.

A zresztą co tu dodawać? Wbrew obiegowej opinii narzekaczy, NC ma się dobrze.

Dziwne tylko, że wam Enforcera Modified…Znerfili.(przepraszam, teraz toto się cannister nazywa).

JunoR3actor

Tak oczywiście NC ma sie dobrze 😉 ze na wszystkich serwerach w statystykach odstaje dość wyraźnie. Przypadek?

HideoPL

No właśnie napisałem na forum na temat tego Kanistra;-))) A się uśmiałem jak norka jak czytałem – jak już miałbym go na Harraserze to z takiej odległości żebym mógł tym kogoś zabic to już szybciej będzie go po prostu przejechać;-))))

Zhar

W sumie jest i plus. Nerf wszelakich broni to dłuższe życie sprzętu jeżdżąco-latającego 😉

kociamafia

@JunoR3actor

Nie widzę specjalnej różnicy w moim „performance” niezależnie na jakim alcie gram, więc nie kupuję argumentu że CAŁA frakcja jest OP/UP. Mini zmiany tu i tam? Owszem, czemu nie (np. cannister w przypadku NC)…Tyle że niebiescy większość czasu spędzają na forum zamiast doskonalić swoje umiejętności w grze – Stąd słabsze wyniki 😀

Zbrojny

wywalic pojazdy calkowicie, zrobic z gry quake, a nastepnie ją uśmiercić.

Pytlong

jaki błąd squad deploy jako MAX…niczego takiego nie było… chlip chlip :-/

Ameba

Weszło już toto? bo nie widzę zmian ani bałwanów.

kociamafia

Second Update:
Downtime Start: TBD

To be determined.

JunoR3actor

@kociamafia
Ja natomiast nie widzę w twojej wypowiedzi za grosz obiektywizmu, naprawdę nie trzeba uzasadnić oczywistej tezy która jest faktem, ze NC są najsłabsze ugrupowaniem z względu na swój upośledzony oręż, pojazdy w stosunku do innych frakcji co z kolei przekłada się na wyniki, ale i także na populacje, taki OWCZY pęd większość wybiera VS lub TR bo po prostu gra się o wiele łatwiej 🙂 Ten ironiczny tekst przesiadywaniem na forach który rzekomo przekłada się na wyniki to możesz sobie w buty wsadzić 🙂

kociamafia

Oczywista oczywistość. Sam gram NC od czasu do czasu.

[PCPL]adijos

@JunorR3actor
Najlepiej marudzić na forum jakie to jest się słabe jest NC , najpierw naucz się grać zamiast co chwile narzekać

Otwórz w końcu oczy i powiedz ile ostatnio NC wygrało alertów a pół roku temu nie wygrywało żadnych , przynajmniej na Millerze . Wiesz co zmieniło się od tamtego momentu: outfity NC stały się zgrane przynajmniej wewnątrz siebie .Nie są już zwykła chałastrą więc do chuja wafla przestań w końcu narzekać bo nienawiść do innych frakcji przysłoniła ci oczy

castor

@kociamafia

NC jest słabe.

kociamafia

@Castor

Opinii opinią nie przekonasz.

Z osobistego doświadczenia – Nie, nie jest słabe. Vanguard to mój ulubiony czołg, waszym nibyto słabym MAXem radzę sobie dobrze no i nie wspominając o broniach piechoty, które również lubię i wiele z nich uważam za jedne z najlepszych (Jackhammer, EM6, Carnage BR, NC1 Gauss, etc.)

Moja propozycja:

Let’s just agree to disagree.

@PS

Zapomniałem wspomnieć – Macie również moje ulubione SMG (Cyclone).

castor

@kociamafia

no dobra a wy macie zajebiste: vulcan do przesady raz jechałem czolgiem to mnie mniej niż w pół minuty rozwalił,
moskity tez zajebiste walcząc z nimi mam duże problemy i w większości przypadków padam a walcząc moskitem wygrywam z dużymi lvlami mając same podstawowe rzeczy na nim, nasz max może tylko coś zrobić do 15m a dalej nic a tarcza to tylko troche zatrzymuje przed dedem
striker i na czołgi i na samoloty jest i ma zajebiste celowanie nasz hawk przy celowaniu lekko zahaczy o listek i od nowa trzeba namierzać i jest jeszcze mnóstwo innych rzeczy , które wy macie lepsze niż my.NC ma tylko dobre to co ty wymieniłaś i praktycznie nic więcej

kociamafia

Pół minuty? Trochę długo mu to zajęło. Kwestia gustu, osobiście wolę halberda. Znacznie skuteczniejszy. A po dzisiejszym nerfie vulcan będzie strzelał ping pongami.

Moskwicz i Reaver przegrają z Scythem (zakładając ten sam poziom umiejętności), tyle że 1v1 dogfighty zdarzają się naprawdę rzadko, zawsze coś przeszkodzi (zwykle skyguard albo lock on). Podczas turnieju dogfightowego, 6 pierwszych miejsc zajęły właśnie latające patelnie.

NC MAX jest w porządku i będzie jeszcze lepiej po nerfie ZOE. Chcesz zasięgu? Załóż slugi z Mattlockami i kucnij. Tarczy nie używam, uważam, że Charge jest znacznie lepszy (do skracania dystansu i uciekania).

Striker to pomyłka. Zaloguj się na TR i sprawdź jak działa po nerfach. Tylko nie na VR – Mówię o prawdziwym polu bitwy, gdzie musisz utrzymać lock.

Hawk to idealna kopia/reskin lock-onów TR i VS. Nie różni się niczym. A zatem dzielimy te same wady i zalety.

Więc tak jak mówiłem – Let’s agree to disagree. Gram każdą frakcją (choć br 100 mam tylko na TR, przyznaję) i na kwestię „balansu” mam dość szerokie spojrzenie.

JunoR3actor

@adijos
Zabawne, osoba z o wiele niższym „acc” od mojego odsyła mnie do nauki w grę 😀

Co się tyczy oczów, mam otwarte i wiesz dlatego pisze obiektywnie jak się sprawy mają w kwestii balansu.
Tak na marginesie bluzgać sobie możesz w domu, a na forum publicznym raczej nie wypada 🙂

lemongrass

@kociamafia
Litości pleciesz glupotki jakie to NC niby ma fajne bronie.
a ile masz ugrane tymi broniami.
NC6 Gauss SAW 106 kills
NC05 Jackhammer 49 kills
Zaiste masz doświadczenie z broniami NC xD

lemongrass

@kociamafia
„Vanguard to mój ulubiony czołg”

Time Used 4h 4m 😀
Kills 66
No rzeczywiście i jak ty to piszesz masz dość szerokie spojrzenie ;>

kociamafia

@lemongrass

Głównie gram medykiem. Na TR,VS i NC były to pierwsze klasy na których odblokowałem auraxium. W przypadku NC jest to np. GR-22.

Vanguardem grałem krótko bo najpierw wycertowałem MAXa. Mimo tego owszem, jest to mój ulubiony czołg. Tarcza na pierwszym poziomie już parokrotnie ratowała mi tyłek. Podobało mi się również to, że nie muszę trafiać strzałów podwójnie. Jest za to gorszy przeciwko piechocie, nikt nie jest doskonały.

To co zrobiłeś to tzw. „cherry picking”. NC to mój alt ,więc oczywiście, że nie wszystko będzie miało purpurowy medal.

Jakie jest zatem Twoje doświadczenie z czerwonymi? Grałeś TR-em? Jesteś w stanie coś powiedzieć? Masz auraxium na każdej broni medyka jak ja (oprócz T1B)? :> Czy dzięki temu doświadczeniu możesz dwie frakcje porównać?

Podejrzewam, że gdybym miał BR100 na swoim NC to i tak znalazłbyś argument w postaci „Twoje K/D jest poniżej 5 – Co ty wiesz o NC”.

Po prostu nie rozumiem kompleksu mniejszości NC. Kilka rzeczy można poprawić (dotyczy to każdej frakcji, nie tylko NC btw) ale sprawa nie ma się tak drastycznie jak malują to gracze na forum.

.

Ameba

NC jest słabe, ale nie przez sprzęt. Tyle powiem jako grający NC i TR. Owszem, bronie i pojazdy są różne, ale nie słabsze czy mocniejsze. Każda nacja wymaga innego grania i innej taktyki. Amen.

lemongrass

@Kociamafia Ogarnij się, bo robi się to trochę żenujące z twojej strony. Powołujesz się ciągle na rzekome doświadczenie jakie to masz po stronie NC, bronie pojazdy itd. Spoglądając na twoje osiągnięcia, to nie zasługujesz nawet na miano „niedzielnego gracza”. Vanguard o którym się rozpisujesz, a w którym spędziłeś zaledwie 4 godziny trochę malutko, żeby konfrontować swoje doświadczenie tle innych graczy, bądźmy szczerzy nie masz zielonego pojęcia jak ten czołg sprawuje się w praktyce, to samo tyczy sie broni, których piszesz ze sa najlepsze, a ile nimi ugrałeś
Carnage BR 190 kills
NC6 Gauss SAW 185 kills
NC05 Jackhammer 49 kills
EM6 0 kills
Naprawdę imponujące 🙂

kociamafia

@lemongrass

Cherry picking do kwadratu + unikanie odpowiedzi. Wejdziemy kiedyś na TeamSpeak i tam porozmawiamy bo nie chce mi się pisać elaboratów.

Tego właśnie próbuję dowieść, ale w sumie odechciało mi się zagłębiać w polskie bagienko dyskusyjne.

Bocian

Różnice w statach między frakcjami na niekorzyść NC mają dwa powody:
– brak prostych narzędzi do farmienia(vide prowler+anchor, harraser+bronie TR| max zoe, kosa)
– rażąca różnica w ilości zorganizowanych outfitów(VS>TR>NC), wyjdzie w praniu na arenie i na mlg.

Farmerów znerfili, ale na sytuację z outfitami nie ma złotego środka. Co do broni piechoty wielkiej różnicy między frakcjami nie ma. 🙂

kociamafia

@Bocian

I to jest konstruktywny komentarz z którym mogę się w zupełności zgodzić.

Nie ma prostych maszynek do farmienia, są tylko bardziej sytuacyjne.

Np. vulcan – Każdy mógł za nim zasiąść i być przynajmniej w miarę skuteczny. A halberd, który moim zdaniem jest lepszy, wymaga już celnego oka i lepszej koordynacji.

Z outfitami również się zgodzę. Większośc prominentnych outfitów to faktycznie VS i TR. Choć i po stronie NC macie np. taki WASP (chyba, że zszedł już na psy, nie wiem).

Bocian

Po prostu specyfika VS i TR jest bardziej kompetetywna. Wyższy rpm, szybkość, zwrotność, dokładność ponad żelazną defensywę. Chociaż przed MLG będzie pewnie więcej tego typu poprawek.

JunoR3actor

@Bocian różnice w broniach sa chociażby w LMG W kwestii TTK (Time to Kill) co jest powiązane z wysokim ROF broni różni je także recoil hipfire.

Problemem NC jest ; populacja, outfity, walki w zwarciu CQC, upośledzony i mniej „uniwersalny” oręż idt.
W końcu wzięli się ZOE i Harassera 🙂

HideoPL

Na Millerze obecnie nie ma po stronie NC naprawdę żadnego dużego zorganizowanego i mającego dużą liczbę regularnie logujących się graczy outfittu. Z WASP została garstka, to samo z Syndykatem. Obecnie jedynie dwa trzymają się jako tako i są w stanie wystawić powiedzmy 2 składy. Pozostali to randomy lub ludzie dołączający do składów trochę ogarniętych i jeszcze nie zrezygnowanych dowódców jak np. Zhukow, Zdob, czy Fatal. I sporo lone wolf’ów – nawet dobrych graczy polujących samotnie… Krótko – podczas alarmów mamy zazwyczaj przechlapane, gdyż nawet przy przewadze 50% do 35% na mapie potrafią nam odebrać np. Tech plant – bo akurat na drugim końcu mapy idzie wielki zerg owiec i ni cholery baran jeden z drugim nie zerknie na mape, że nam alert przepada;-)))

Natomiast co do sprzętu NC to już nie raz pisałem że to, że sprzęt jest taki jaki jest to również jest powód tej sytuacji z otfitami. Gracze szybko się zniechęcają i przechodzą do innej nacji z racji tego, że gra się trudniej… jakby to nie nazwać nasz sprzęt – jedno jest pewne – nie wybacza błędów (czy to w starciu jeden na jeden czy w zergu) i wymaga nieco ogrania. Właściwie to nie nieco, a sporo – i sporo szczęścia;-) Mam obecnie 78 poziom i już powinienem się przyzwyczaić do pewnych zachowań i stylu gry ale wierzcie mi, czasami rzucam schabami jak po raz któryś z rzędu przegrywam pojedynek strzelecki na bliskie czy dalekie odległości z graczem z innej nacji – nie dlatego, że go nie trafiam, ale że nie trafiam go np. w głowę całą serią;-) Bo muszę, przy tym całym bloomie i odrzucie trafiac w głowę jeśli chcę gościa zabić. Jeżeli spóźnię się o ułamek sekundy lub choć kilka z moich pocisków nie trafi przez bloom to zabije mnie na 100% – nie dlatego, że jest lepszym graczem ale dlatego, że niestety ma lepszą broń.Taka specyfika;-) Wkurzam się na masę aspektów sprzętu i rozróżniam te momenty kiedy wkurzam się na siebie bo np. zagrałem jak ostatni ćmol – i te momenty tyczące sprzętu są zdecydowanie częstsze.

Natomiast nie mają sensu kłótnie;-) Wystarczy zmienić strony i kolory;-) Dla pewności nie mówię o czymś takim jak na Na Millerze – ostatnio słyszałem że był gościu który trollował na maxa na nicku FuckNC;-) Wysadzał Galaxy, libki i pojazdy – takie tam na Warpgate;-))) Dla pewności jeszcze raz – To jest be!!

HideoPL

PS Co do zakładania altów innych nacji ja też (chociaż przyznaje to z bólem serca i purpurą na twarzy) w przypływie pijackiego uniesienia kilka dni temu założyłem postać na TR!!!! Tak, jam to uczynił niestety!!! I niestety znietrzeźwiony po 30 minutach grania dałem sobie spokój bo co wybiegałem zza rogu waliłem serią po swoich, znaczy czerwonych – odruch warunkowy czy jak to zwał;-))) Zprzepraszałem się jak cholera. Na dodatek działało to w druga stronę – jak wbiegałem do pomieszczenia to zamiast napindalać w niebieskich to przepełniony braterskim uczuciem stałem jak ten baran dopóki nie załapałem, że to już nie są moi przyjaciele w walce o wolność;-)))) Skutek wiadomy… Postanowiłem więc odłożyć to na lepsze czasy (na pewno trzeźwiejsze;-))) Natomiast mogę powiedzieć jedno – broń w podstawce dla WSZYSTKICH postaci TR jest naprawdę bardzo dobra i grało mi się nią fenomenalnie – niskie KD jakie wykręciłem było spowodowane tym co pisałem wcześniej jak również moim ogólnie godnym pożałowania stanem;-)))

Bocian

Z pre-WDS wynikło że NC najmocniej stoi na Cobalcie i Ceresie.

WabciuPL

Hideo ja miałem to samo podczas gry NC 😛
Nie zliczę ile razy słyszałem cloakującego się infiltratora i zaczynałem go wtedy szukać. I dopiero po jakimś czasie orientowałem się, że to był sojusznik. To samo z samolotami – gdy słyszałem reavera stawałem się czujny, natomiast gdy moskita to dawałem sobie wpakować całą serię rakiet z lolpodów. Ale po pewnym czasie można się przyzwyczaić. A i z waszymi broniami też się w miarę przyjemnie gra. Fajna jest ta podstawowa medyka, snajperka i ten kałasz u heavy assaulta (bez magazynka bębnowego, ten tańszy)

kociamafia

@Hideo

Ten TR to na Cobalcie?

HideoPL

Na Millerze;-) Ale tak jak mówię – muszę się zebrać w sobie i spróbować na jakimkolwiek serwerze… kiedyś miałem alta na TR ale potem jakoś skasowałem i przypiąłem się do NC… Tak więc było to tak dawno, że prawie nieprawda;-)

WabciuPL

To w razie czego zapraszam na Woodman. Chętnie przyjmiemy każdą zagubioną owieczkę znowu na łono Rzeczpospolitej Terrańskiej 😛