Już od kilku tygodni mogliśmy obserwować jak przebiegają prace developerów nad zmianami, które w niedługim czasie zostaną wprowadzone na kontynencie Amerish. Wiele baz i posterunków uległo całkowitej przemianie, nie wspominając o tym, że zobaczymy kilka zupełnie nowych miejsc (album screenshotów). Po wielu zawieruchach związanych z pracami nad optymalizacją wydajności gry, RoadMap w końcu ożyła i wygląda na to, że nowy Amerish trafi na serwery Live w lutym, czyli za dwa miesiące.
Oto lista nad czym pracują developerzy oraz zmiany jakie zobaczą gracze na tym kontynencie:
- Zwiększona wydajność – zoptymalizowano liczbę unikalnych obiektów, ilość tychże obiektów oraz liczbę polygonów na dany obiekt.
- Wprowadzony zostanie przepływ walk wraz ze zmianami w drogach oraz miejscami baz i posterunków – powiem szczerze, że nie podobna mi się zaproponowany przepływ walk, jak dla mnie jest zbyty liniowy.
- Małe posterunki wokół wielkich baz (satelity) zmienione zostaną w samodzielne posterunki – zgodnie ze słowami Malrona, posterunki-satelity Heyoka Tech Plant będą mieć na przykład podziemne miejsca odrodzenia.
- Zmiany w posterunkach – stworzenie miejsc walk dla piechoty, zmiany w miejscach odrodzenia aby zredukować kampienie, dodanie miejsc na walki pojazdów pomiędzy posterunkami i bazami.
- 6 zupełnie nowych posterunków.
Kontynent lotniczy – przepływ walk ograniczający użycie lotnictwa… Yeah…
A bo ty tak często latasz, jak Ciebie nie zmuszę do strzelania ze Shreddera to byś wcale nóg od ziemi nie oderwał
Lattice… ehhh. A moglo byc tak pieknie. Mam nadzieje ze zmienia to szybko
Mogliby sobie darować dodanie tych „linii”. Taktyka zaczyna odgrywać coraz mniejszą rolę w tej grze, teraz wygra ten kto ma więcej graczy.
Taaa, Vintage, mówisz tak, jakbyś tylko cztery litery w powietrzu miał. Gdyby nie to, że Shreddera chcę ekspić to byś ciągle siedział na Warpie 😛