Jak co miesiąc, każdy drugi czwartek miesiąca upływa pod znakiem programu Command Center prowadzonego przez dyrektora kreatywnego PlanetSide 2 Matta Higbiego oraz dyrektora artystycznego Tramella Isaaca.
Rozpoczął się nowy rok, a wraz z nim wielkie plany:
- na początek aktualizacja związana z ESF;
- pod koniec stycznia zobaczymy zmiany związane z odradzaniem się graczy w pojazdach należących do drużyny: Sunderer i Galaxy;
- w lutym spodziewać się możemy zmian związanych z Infiltratorem (dron, nowe bronie snajperskie);
Pytania i odpowiedzi:
- Ostatnie zmiany w Bio Lab? – prace nie są jeszcze zakończone i Bio Laby będą jeszcze zmieniane. Developerzy głównie próbowali zmienić miejsca odradzenia, ale to nie koniec prac.
- Freyer Amp Station? – ten wygląd trafi do kilku innych Amp Statcji na Amerish i Indar, ale developerzy będą próbować także innych rzeczy, ponieważ nadal są rzeczy, które nie za bardzo im się podobają w tym nowym wyglądzie.
- Czy jeszcze zobaczymy streamy Adama Clegga w trakcie jego prac nad nowymi bazami? – Prawdopodobnie tak, a do tego będzie on mógł rozmawiać z graczami obecnymi na czacie i od razu komentować to nad czym pracuje.
- Kiedy PlanetSide 2 trafi na PlayStation 4? – Wtedy kiedy będzie gotowy.
- Dlaczego kolejne zmiany w broniach ESF? – Developerzy chcą aby piloci ESF się wyspecjalizowali, a nie używali kilka broni, które są dobre na każdy rodzaj walki. Więc zamiast nerfować bronie ESF developerzy chcą je wyspecjalizować, aby były bardzo dobre w konkretnych rodzajach walk.
- Klaksony (horns) dla samolotów? – Prosicie i macie…
- Rakiety Coyote – będą to rakiety krótkiego zasięgu i będą mieć także bardzo krótki zasięg namierzenia. Gracz będzie musiał dobrze wycelować i wystrzelić tak, aby rakieta znalazła się blisko wroga.
- Nowe głowy dla postaci? – Developerzy pracują bardzo mocno aby powiększyć MarketPlace, więc różnego rodzaju pakiety głosowe dla postaci się tam pojawią.
- Orbital Strike? – developerzy nie pracują nad tym tematem bo mają obecnie ważniejsze rzeczy, które muszą wprowadzić.
- Rotacja Warpgate? – prawdopodobnie co dwa tygodnie.
- Coś nowego dla Liberatora? – to po ESF kolejny pojazd, który będzie mieć aktualizację, a więc ESF, Infiltrator, a potem aktualizacja Liberatora.
- Jakieś nowe bronie dla piechoty? – O tak, poczekajcie tylko na Walentynki…
- Nowy kontynent? – w tej chwili developerzy pracują nad nowym Amerish i wpierw zobaczymy ten odnowiony kontynent.
- Kiedy zobaczymy progresję Outfitów? – na obecna chwilę prawdopodobnie w pierwszym półroczu tego roku, ale Higby nie jest pewien.
Robert Stoneman stworzył kolejny rewelacyjny film reklamujący PlanetSide 2, a developerzy jak zwykle nie mogli się powstrzymać i zaprezentowali pracę koncepcyjną nowego czołgu Nanite Systems – Colossus:
W kolejnej części programu. Rum&Cola, mogliśmy obejrzeć filmy stworzone przez graczy i muszę powiedzieć, że jeden z nich był rewelacyjny:
P.S. Na naszym forum w częsci widocznej po zalogowaniu, znajdziecie informację o rzeczach, które zostały wprowadzone lub też zmienione w ostatnim czasie.
Od pierwszego dnia w PS2 czekam na jakieś jeżdżące i latające fortece, może kiedyś się doczekam…
Imo nie ma lepiej nastrajającej do bitwy muzyki niż ta z bfa 😀 osobiście wpadła mi w ucho ta wersja https://www.youtube.com/watch?v=XHszJVyPXVM (zwłaszcza końcówka przy bieganiu LA) odpalasz podczasz walki i od razu czuć adrenaline 😀
Dodajmy, że według opisu chłopaków, rakiety Coyote nie będą Lock-on jakie znamy. Namiar mają łapać natychmiast jak złapiemy ESF wroga w stożek namierzania ale będzie trzeba będzie śledzić cel do chwili trafienia…
Zrzynki z UT ciąg dalszy 😛
http://guides.gamepressure.com/unrealtournamentiii/gfx/word/1196787703.jpg
Myślałem że tylko kobiecy głos mówiący o reaktorach jest „podobny”, a tu taka niespodzianka.
Simion… Ja nie wiem gdzie ty widzisz podobieństwo, ale dal mnie ten Colosssu wygląda zupełnie inaczej niż ten pojazd, do którego ty dajesz linka.
Ten nowy pojazd wygląda bardzo podobnie jak czołg oblężniczy ze starcrafta 2 … http://gameachiever.com/images/starcraft-2/story-mode/Vehicle-Tech-Master/main.jpg
Juz wiadomo czym grać a Cyoty sa bardzo dobre na bliskie spotkania, tylko jest problem nie mozna strzelac w broni glownej selektor broni jest dziwny w pojezdzie lotniczym w naszychc zasach samolot moze stezelac z glownego dzialka i puszczac rakiety.
Kinya mam pytanie tak oftop, twórcy mówili coś o tych boostach co mieli rozdawać za logowanie się w czasie świąt czy sobie jaja robili po prostu ? 😀
Mówili. A teraz pewnie w kulki lecą. Już jest jeden czołg od NS, po co następny? Lepiej byłoby dać inny dla każdej nacji.
Moim zdaniem powinni wprowadzić czołg-artylerię od NS i lekki czołg specjalny dla każdej frakcji 😛
> Jakieś nowe bronie dla piechoty? – O tak, poczekajcie tylko na Walentynki…
Leczałka strzelająca serduszkami? 😀
Z tym czołgiem to mogą zrobić jak w PS1, jedna osoba prowadzi, dwie strzelają.
możę na walętynki dadzą łuk ? to przecież taka popularna broń dziś 😛
Powinni dać łuk. A Light Assaultom puchate skrzydełka zamiast jet packów.
A ja powiem wam tak, biorac pod uwage moja roczna przygode z ps2 i soe moge poiwedziec ze z tych ich planow i tak gowno wyjdze. Jak juz to OPOZNIENIA bd zgodne z planem
Widać kto gra w FPS-y 😛 . Nie chodzi o wygląd a samą ideę wielkiego czołgu (w wielkości budynku). W UT się to najpierw pojawiło.
Kolejny przykład to wyrzutnia rakiet NC w której pociski mają kamery i można nimi sterować. Myślicie że gdzie to najpierw się pojawiło 😛 ?
Redeemer pieszczotliwie atom 😀 szkoda ze phoenix nie ma mini głowicy nuklearnej xD
Życzyłbym sobie artylerii takiej jak w Desert Combat (mod do battlefilda):http://www.youtube.com/watch?v=YDkCMwPkbzk
@Piotr Jeszcze troszkę i sami sobie będziecie edytować swoje komentarze – nie mogę się już tego doczekać 😀