Jak co miesiąc, każdy drugi czwartek miesiąca upływa pod znakiem programu Command Center prowadzonego przez dyrektora kreatywnego PlanetSide 2 Matta Higbiego oraz dyrektora artystycznego Tramella Isaaca.

Rozpoczął się nowy rok, a wraz z nim wielkie plany:

Pytania i odpowiedzi:

  • Ostatnie zmiany w Bio Lab? – prace nie są jeszcze zakończone i Bio Laby będą jeszcze zmieniane. Developerzy głównie próbowali zmienić miejsca odradzenia, ale to nie koniec prac.
  • Freyer Amp Station? – ten wygląd trafi do kilku innych Amp Statcji na Amerish i Indar, ale developerzy będą próbować także innych rzeczy, ponieważ nadal są rzeczy, które nie za bardzo im się podobają w tym nowym wyglądzie.
  • Czy jeszcze zobaczymy streamy Adama Clegga w trakcie jego prac nad nowymi bazami? – Prawdopodobnie tak, a do tego będzie on mógł rozmawiać z graczami obecnymi na czacie i od razu komentować to nad czym pracuje.
  • Kiedy PlanetSide 2 trafi na PlayStation 4? – Wtedy kiedy będzie gotowy.
  • Dlaczego kolejne zmiany w broniach ESF? – Developerzy chcą aby piloci ESF się wyspecjalizowali, a nie używali kilka broni, które są dobre na każdy rodzaj walki. Więc zamiast nerfować bronie ESF developerzy chcą je wyspecjalizować, aby były bardzo dobre w konkretnych rodzajach walk.
  • Klaksony (horns) dla samolotów? – Prosicie i macie…
  • Rakiety Coyote – będą to rakiety krótkiego zasięgu i będą mieć także bardzo krótki zasięg namierzenia. Gracz będzie musiał dobrze wycelować i wystrzelić tak, aby rakieta znalazła się blisko wroga.
  • Nowe głowy dla postaci? – Developerzy pracują bardzo mocno aby powiększyć MarketPlace, więc różnego rodzaju pakiety głosowe dla postaci się tam pojawią.
  • Orbital Strike? – developerzy nie pracują nad tym tematem bo mają obecnie ważniejsze rzeczy, które muszą wprowadzić.
  • Rotacja Warpgate? – prawdopodobnie co dwa tygodnie.
  • Coś nowego dla Liberatora? – to po ESF kolejny pojazd, który będzie mieć aktualizację, a więc ESF, Infiltrator, a potem aktualizacja Liberatora.
  • Jakieś nowe bronie dla piechoty? – O tak, poczekajcie tylko na Walentynki…
  • Nowy kontynent? – w tej chwili developerzy pracują nad nowym Amerish i wpierw zobaczymy ten odnowiony kontynent.
  • Kiedy zobaczymy progresję Outfitów? – na obecna chwilę prawdopodobnie w pierwszym półroczu tego roku, ale Higby nie jest pewien.

Robert Stoneman stworzył kolejny rewelacyjny film reklamujący PlanetSide 2, a developerzy jak zwykle nie mogli się powstrzymać i zaprezentowali pracę koncepcyjną nowego czołgu Nanite Systems – Colossus:

2014_01_09_colossus tankW kolejnej części programu. Rum&Cola, mogliśmy obejrzeć filmy stworzone przez graczy i muszę powiedzieć, że jeden z nich był rewelacyjny:

P.S. Na naszym forum w częsci widocznej po zalogowaniu, znajdziecie informację o rzeczach, które zostały wprowadzone lub też zmienione w ostatnim czasie.

Poprzedni artykuł[EQ2] Czerwone kamienie od craftera?
Następny artykuł[PS2] RoadMap ożyła!
18 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Ameba

Od pierwszego dnia w PS2 czekam na jakieś jeżdżące i latające fortece, może kiedyś się doczekam…

PanMłody

Imo nie ma lepiej nastrajającej do bitwy muzyki niż ta z bfa 😀 osobiście wpadła mi w ucho ta wersja https://www.youtube.com/watch?v=XHszJVyPXVM (zwłaszcza końcówka przy bieganiu LA) odpalasz podczasz walki i od razu czuć adrenaline 😀

PLooschacK

Dodajmy, że według opisu chłopaków, rakiety Coyote nie będą Lock-on jakie znamy. Namiar mają łapać natychmiast jak złapiemy ESF wroga w stożek namierzania ale będzie trzeba będzie śledzić cel do chwili trafienia…

Simion

Zrzynki z UT ciąg dalszy 😛
http://guides.gamepressure.com/unrealtournamentiii/gfx/word/1196787703.jpg

Myślałem że tylko kobiecy głos mówiący o reaktorach jest „podobny”, a tu taka niespodzianka.

KamilPL1

Ten nowy pojazd wygląda bardzo podobnie jak czołg oblężniczy ze starcrafta 2 … http://gameachiever.com/images/starcraft-2/story-mode/Vehicle-Tech-Master/main.jpg

Balrogos

Juz wiadomo czym grać a Cyoty sa bardzo dobre na bliskie spotkania, tylko jest problem nie mozna strzelac w broni glownej selektor broni jest dziwny w pojezdzie lotniczym w naszychc zasach samolot moze stezelac z glownego dzialka i puszczac rakiety.

PanMłody

Kinya mam pytanie tak oftop, twórcy mówili coś o tych boostach co mieli rozdawać za logowanie się w czasie świąt czy sobie jaja robili po prostu ? 😀

Wompierz

Mówili. A teraz pewnie w kulki lecą. Już jest jeden czołg od NS, po co następny? Lepiej byłoby dać inny dla każdej nacji.

PLH

Moim zdaniem powinni wprowadzić czołg-artylerię od NS i lekki czołg specjalny dla każdej frakcji 😛

> Jakieś nowe bronie dla piechoty? – O tak, poczekajcie tylko na Walentynki…

Leczałka strzelająca serduszkami? 😀

Bocian

Z tym czołgiem to mogą zrobić jak w PS1, jedna osoba prowadzi, dwie strzelają.

PanMłody

możę na walętynki dadzą łuk ? to przecież taka popularna broń dziś 😛

kociamafia

Powinni dać łuk. A Light Assaultom puchate skrzydełka zamiast jet packów.

[PCPL]sH4maN

A ja powiem wam tak, biorac pod uwage moja roczna przygode z ps2 i soe moge poiwedziec ze z tych ich planow i tak gowno wyjdze. Jak juz to OPOZNIENIA bd zgodne z planem

Simion

Widać kto gra w FPS-y 😛 . Nie chodzi o wygląd a samą ideę wielkiego czołgu (w wielkości budynku). W UT się to najpierw pojawiło.

Kolejny przykład to wyrzutnia rakiet NC w której pociski mają kamery i można nimi sterować. Myślicie że gdzie to najpierw się pojawiło 😛 ?

PanMlody

Redeemer pieszczotliwie atom 😀 szkoda ze phoenix nie ma mini głowicy nuklearnej xD

Piotr

Życzyłbym sobie artylerii takiej jak w Desert Combat (mod do battlefilda):http://www.youtube.com/watch?v=YDkCMwPkbzk