Jak widać developerzy zabrali się mocno do roboty i początek tego roku wygląda podobnie jak poczatek roku 2013, czyli mnóstwo planów. czy uda im się wprowadzić je wszystkie w życie? Miejmy nadzieję, że tak.

roadmap logoMARZEC

  • Nowe bronie do walki wręcz [Status: zaprojektowany] – napiszcie jaki typ broni  chcielibyście zobaczyć. Dla osób od niedawna czytających bloga polecam spojrzeć w pliki wygrzebane przez graczy parę miesięcy temu z broniami melee dla jednostek MAX (tu i tu)

KWIECIEŃ

  • Dyrektywy [Status: Wstępny termin]
  • Nowe typy alarmów [Status: Wstępny termin] – zmienić alerty w specjalny event z nowym rodzajem rozgrywki oraz dać graczom więcej kontroli nad Alertem gdy jest aktywny. W momencie wprowadzenie misji i dyrektyw, alerty ulegną zmianie. Pierwszy planowany nowy alert nazwany wstępnie został Payload i polega na dowiezieniu specjalnego przedmiotu pojawiającego się na mapie do Warpgate. (Cos mi się wydaje, że ma to coś wspólnego ze zmianami w surowcach, nad którymi była dość duża dyskusja 1, 2, 3, 4)
  • Zmiana w klasie Combat Medic [Status: Wstępny termin] – developerzy badają możliwość dodania medykom nowych narzędzi, zdolności oraz pancerza. Jednym z pomysłów jest stacjonarne narzędzie, które leczy graczy wokół oraz narzędzie do leczenia na daleki dystans. Jakieś dodatkowe pomysły?
  • Zintegrowany samouczek, czyli informacje dla nowych graczy jak na przykład rozstawić Sunderer, albo wyjść z pojazdu, itd. (przesunięty na kwiecień)
  • TidBits  [Status: Wstępna data] – małe usprawnienia i zmiany nad którymi pracują developerzy, jak na przykład tworzenie postaci czy wybór UI.
  • Outfit Leaderboards [Status: Wstępny termin] – narzędzie dające graczom możliwość porównania outfitów o podobnych zdefiniowanych wcześniej statystykach nad którymi developerzy jeszcze pracują.

MAJ

  • Hossin [Status: Wstępny termin]
  • Blokada kontynentów [Status: Wstępny termin]
  • Aktualizacja pojazdu Sunderer [Status: Wstępny termin] – więcej typów broni, dodatkowe linie certyfikacyjne (np. pozwalająca na ignorowanie zasięgu od innego rozstawionego Sunderera). Macie jakieś inne ciekawe pomysły?
  • Zmiana w klasie Light Assault [Status: Wstępny termin] – developerzy chcą dodać nowe narzędzia, zdolności oraz pancerze (suit) jak również możliwość dual-wield, czyli dwóch identycznych broni w obu dłoniach (dyskusja).
  • Praca na misjami [Status: Wstępny termin] – zaplanowany czas aby na podstawie komentarzy i uwag od graczy dodać lub zmienić istniejące już misje, które mają być wprowadzone w lutym.
  • Inne [Status: Wstępny termin] – lista małych rzeczy nad którymi pracuja developezry takie jak płatna zmiana nazwy postaci, transfer na inny serwer, przedmioty resetujące KDR, itd.

CZERWIEC

  • Zmiana w surowcach [Status: Wstępny termin] – zmiany te były bardzo szeroko zaprezentowane przez Malorna parę miesięcy temu (1, 2, 3, 4)
  • Zmiany na Hossin oparte na komentarzach i uwagach graczy po wprowadzeniu tego kontynetu na LIve [Status: Wstępny termin].
  • Nowy typ alertu  [Status: Wstępny termin]

 

No dobrze, planów dużo, ale kiedy tak naprawdę je zobaczymy zależy od tego jak szybko developerzy będą pracować nad ich wprowadzeniem.

Natomiast ja mam inne pytanie do Was, uwielbianych przeze mnie czytelników tego bloga. Czy chcielibyście zobaczyć na forum BabaGra RoadMap w polskiej wersji językowej, tak abyście mogli sobie podyskutować, czy też wystarczą Wam informacje na ten temat zamieszczane na blogu? Czy są jakieś informacje, które uważacie, że powinnam skopiować z bloga i przenieść na forum aby nie znikły w gąszczu postów?

 

Poprzedni artykuł[EQ2] 12-godzinna przerwa techniczna
Następny artykuł[EQ2] Fabled Den of the Devourer
10 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
PanMłody

Alert powinni zrobić ala CTF tylko że trzeba by „wyrąbać” drogę do obiektu przeciwnika który byłby ustawiany losowo w Techplancie, ampie albo biolabie, a następnie za pomocą maxa załadować do sundka i zawieźć do warpgate’a.

Żeby LA miał duala musza wprowadzić więcej słabszych automatycznych pistoletów bo inaczej będzie przekokszony. Nie wyobrażam sobie żeby biegła z 2 karabinami albo 2 rewolwerami 😀

Oprócz medyka mogli by też coś dla inżyniera zrobić jak np przenośna stacja naprawcza pojazdów zamiast działka czy łopata zamiast naprawiarki żeby wreszcie dało się ustawiać działka tam ggdzie jest dobre miejsce 😛

a tak btw. pliki wykopane dawno temu się po części sprwdziły , moze niedlugo znowu zaczną coś kopać i wynajda pare nowych „przepowiedni” 😀

Skara

; ) dwa pistolety w LA jak to często się kończył zapas w podstawce…

Ale i tak do mikołaja kupa czasu

Wompierz

Jakiś czekan żeby można było komuś dać w łeb lub wspiąć się na jakąś skałę jeśli fizyki nie poprawią.

Wabciu

Tak! Miecz łańcuchowy dla maxa. Jeszcze jetpack i mamy terrańskiego Szturmowego Space Marine. Obalić Republikę, za Imperatora! 😛
No i mam nadzieję, że się wyrobią. A co do roadmap to fajnie by było poczytać w polskim języku, ale nie wiem czy nie sprawiło by to zbyt dużo kłopotu.

Balrogos

Ja proponuje kusze, miecze dwu reczne tarcze, i skill w pancerzu dual wield 2h sword. a maxowi dodac konia

(3PL3)RinzlerPL

Zgadzam się z Wabciu „for the emperor and imperium of Man” 🙂 a tak na serio to wiadomo kiedy będzie hossin na live?

(3PL3)RinzlerPL

Tak Ale ta odpowiedź nie jest precyzyjnie sformułowana 🙂

Wompierz

Btw. Kinya, masz nowe screeny z The Division.