W dniu dzisiejszym wszystkie serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na około dwie godziny celem aktualizacji serwerów.

PlanetSide 2 aktualizacja hotfixCałość notek znajdziecie na forum, natomiast tutaj podaję najważniejsze zmiany.

Korekta:

  • Zwrócono brakujące pasywne punkty Cert osobom opłacającym abonament;
  • Zwrócono utracone osobiste punkty WDS. Aby zrobić to sprawiedliwie, każdy gracz dostanie jeden punkt mniej od następnej nagrody jaką miał otrzymać, co oznacza, że na przykład gracze powyżej 800 punktów będą mieć 1999 pkt po zalogowaniu.

Zmiany w klasie INFILTRATOR

Nowe narzędzie: Motion Spotter – po umieszczeniu pokazuje ruch przeciwników znajdujących się w pobliżu na mini-mapie.

Nowa umiejetność: Stalker Cloak – to maskowanie nie pobiera energii tak długo jak Infiltrator się nie rusza co powoduje, że maskowanie może byc cały czas aktywne. Jednak maskowanie to uniemożliwia korzystanie z głównej broni i regeneruje się wolniej niż Hunter Cloak.

– Nowa rzecz do slotu pancerza (suit): Adrenaline Pump – zwiększa szybkość sprintu.

Nowe wybory kolorów: Gold oraz Lumifiber

Nowa broń: MKV Suppressed – broń ta posiada zintegrowany tłumik, który sprawia, że użytkownik nie pokazuje się na mini mapie w czasie strzelania.

Nowa broń: Huner QXC – kusza jest bronią lekką, zdolna do cichego zdejmowania przeciwników ze śmiercionośnych strzał. Ma dwa unikalne załączniki:

  • Strzała eksplodująca – zastępuje domyślne strzały na wybuchowy wariant, który jest w stanie zadać obrażenia jednostkom MAX oraz pojazdom.
  • Strzała zwiadowcza – zastępuje domyślne strzały na strzały o niskich obrażeniach ale wyposażonych w czujnik ruchu w ograniczonym zakresie.

Ulepszenia maskowania:

  • Zmniejszono widoczność maskowania we wszystkich stanach oprócz sprintu.
  • Widoczność maskowanie będzie zmieniać się teraz szybciej pomiędzy przejściem z jednego stanu w drugi (np. stanie w ruch).
  • Naprawiono błąd, który czasem zapobiegła prawidłowemu przełączaniu się widoczności maskowania.

Granaty EMP będą teraz niszczyć poniższe materiały wybuchowe oraz inne rozstawiane rzeczy. Efekt ten będzie działał nawet poprzez osłony:

  • Miny przeciwczołgowe
  • Miny przeciwpiechotne
  • C4
  • Rozmieszczone  urządzenia monitorujące ruch
  • Sensory ruchu (w tym strzały zwiadowcze)
  • Spawn Beacon

LATARKI (Flashlights)

Wszystkie załączniki do broni – latarki, zostały zamienione w Darklight Flashlights:

  • Załącznik ten może oświetlić zamaskowanych Infiltratorów, ale światło może także zdradzić Waszą pozycję. Latarkę można włączać i wyłączać za pomocą klawisza do zmiany z broni na załącznik.
  • Zamaskowani Infiltratorzy zobaczą w pierwszej osobie zmianę widoczna na ich dłoniach/ przedramionach, która będzie im wskazywała, że zostali oświetleni.

Boosty Drużynowe – powróciły do Depot i zostały zmienione

  • buff zwiększający XP na siebie został zwiększony z 30% na 50%;
  • zwiększono buff XP dla druzyny z 3% na 5%;
  • członkowie drużyny zostaną powiadomieni przy odpaleniu tego boosta;
  • boosty Alpha i Heroic bufują XP drużyny o 5% i się sumują z innymi.

WALENTYNKI

  • Przez ograniczony czas gracze mogą zakupić różową i czarno/ różową odmianę kuszy Hunter QXC.
  • Sprawdźcie Depot aby znaleźć wiele rzeczy tematycznych, jak również Cheap Date (tania randka? tani dzień?) oraz Niechciane Zaawansowane Pakiety (bundle) aby uzyskać najlepsze oferty.

STACJE AMP

  • Skorygowano układ dla Dhaki aby zapewnić więcej ochrony dla pojazdów;
  • Zmieniono ściany w Zurvan.

WDS:

BALANS GRY

  • Miny przeciwczołgowe są teraz mniejsze.
  • Rakiety Coyote: zmniejszono promień wewnętrzny wybuchu z 1m na 0.35, obrażenia w wewnętrznym promieniu obnizono z 334 na 200, Flary Decoy będa teraz zapobiegać namierzeniu.
  • Rakiety Hornet: zwiększono prędkosc pocisku z 100m/s do 125m/s
  • Rakiety Tomcat: można zmienić broń kiedy rakieta leci i nadal utrzymać namierzenie.
  • Antares LC: prędkość pocisku zwiększona z 700 na 800.
  • M20 Kestrel: prędkość pocisku zwiększona z 650 na 750.
  • M18 Locust: prędkość pocisku zwiększona z 650 na 750.
  • Zwiększono prędkość krążenia (?) ESF dla trzeciego poziomu Racer (Reaver/ Scythe +35 km/h, Mosquito 30 km/h)
  • Granatniki – zwiększono bezpośrednie trafienia z 750 na 800
  • Półautomatyczne strzelby NC Shadow, TR HSR-1, VS Nyx: zwiększono minimalne obrażenia z 250 na 280, zwiększono prędkośc pocisków z 500 na 550 dla TR i NC oraz 540 dla VS.

 Naprawiono mnóstwo błędów:

  • naprawiono błąd kiedy pocisk namierzający ignorował teren;
  • materiały wybuchowe będą teraz niszczyć inne materiały wybuchowe oraz rozstawione przez graczy przedmioty;
  • naprawiono błąd, który powodował, że czasami materiały wybuchowe zadawały tylko częściowe obrażenia;
  • naprawiono granaty leczące;
  • naprawiono dźwięk przeładowania dla T9 Carv oraz T9 Carv-S;
  • naprawiono błąd, w którym czasami powiadomienia nie znikały;
  • naprawiono błąd kiedy szczątki pojazdów zadawały zbyt duże obrażenia innym pojazdom;
  • naprawiono efekt na osłonie dla HA – resist shield;
  • naprawiono animacje dla niektórych broni strzelających seriami;
  • gracze mogą zdobyć medal Auraxium na M9 SKEP Launcher (dotychczasowe kille nie zostały zaliczone);
  • naprawiono błąd w którym platynowe wersje broni nie nagradzały nagrodami z baretek (ribbon);
  • naprawiono nieprawidłowe załączniki dla rakiet Coyote pokazujące się w VR;
  • naprawiono ilość amunicji dla platynowej wersji NS-44P Commissioner.
Poprzedni artykuł[PS2] Znikające punkty WDS i Cryobank…
Następny artykuł[ESO] Już to kiedyś widziałam??
11 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Skara

emp w końcu będą przydatne

Co do problemu w tłumaczeniu może pomoże to że chodzi o dodatek szybkośći do reavera na 3 poziomie do wyboru też hoovering i dogfight

miny znowu mniejsze? nie podobają się za duże klocki na drodze ? 😉

Underbarrel Grenade Launchers chyba musisz sprecyzować o tym podwieszaniu

i może ostatni raz już szczątki cienkiej kosy zniszczyły mi libka, czy czołg

Simion

EMP nie były znowu takie bezużyteczne. Zerują one shield i wyłaczają wszystkie oznaczenia z ekranu. Tylko trzeba umieć to używać. Najlepiej rzucić taki granat do pomieszczenia i puścić maxy 😉 .

Ja tylko jestem ciekawy czy walentynkowe kusze będą dostępne za certy, czy tylko za SC.

HideoPL

Już widzę jak wzrośnie stopień mojego wkur…..z powodu infiltratorów;-) Jakoś mam do nich pecha i częściej ginę z ich rąk niż np. od ognia czołgów czy innych piechociarzy. Jak jeszcze będą biegać całkiem ukryci i walić w plecy z pistoletów to powiadam wam – szlag mnie jasny trafi i krew zaleje!!!

DreDpl

@ up
Dokładnie. Też nie podobają mi się te zmiany. Jeszcze trochę i wszyscy będą biegać Infi. A w następnej kolejności dadzą im C4 to w ogóle serwer będzie pełen Rambo/Predatorów!! Jak dla mnie danie im SMG jest już przegięciem – przecież są Scout Rifles!! Co z nimi nie tak, że nie wystarczają? Wymagają więcej skill’a? :O

Wabciu

Infiltrator jest moją ulubioną klasą, ale nie używam na nim smg. Po pierwsze (mniej ważne) – jest dla noobów, po drugie – jest nieefektywny, wolę na bliskie mieć 2-3 serie z pistoletu po czym dobicie nożem, SOAS lub TSAR (czyli ten CQC Bolt Action) natomiast na dalekie RAMS. Naprawdę te cacka odpowiednio używane sprawią pełno frajdy no i nikt wam nie zarzuci braku skilla.

Bocian

Double XP incoming. ^^

Simion

I eventowe kusze są tylko za SC :/ . Na razie nic nie kupuje, może zmienią zdanie.

Pudzian93

nie są tylko za SC jedna była za Certy, 1000 kosztuje

Simion

@Pudzian93 biała kusza nie jest eventowa.

balrogos

Kusza i tak jest slaba slaby dmg mala predkosc maly magazynek, ten SMG tez bezsensu kopia tylko ze troszke szybciej szczela i ma fabryczny tlumik. Infiltratorow i tak wczesniej bylo za duzo powinni wprowadzic l8imity ahh o czym ja mowie pewnie sa zajesci dodawaniem przedmiotow do player studio nic z ta gra nie robia rozjebali balans i tyle.