Parę dni temu John Smedley zaprezentował w jaki sposób wyglądać ma deszcze w najnowszej produkcji SOE. Mimo iż prace nad tym elementem gry są w fazie początkowej, to i tak wygląd był imponujący. Wygląda na to, że deszcz w H1Z1 będzie się różnił od innych gier, chociażby dlatego, że powiązany zostanie z deszczowymi chmurami przesuwającymi się po niebie.
Zgodnie z informacjami podanymi przez Smedleya, developerzy pracują nad całodobowym cyklem deszczu, którego podstawowa wersja jest już testowana na serwerze wewnętrznym. W tej chwili trwają prace nad bardziej zaawansowanym systemem.
A jeśli o wodzie mowa to osoby lubiące łowienie ryb w grze z pewnością ucieszą się z wiadomości iż system ten zostanie wprowadzony do gry. Wygląda nawet na to, że zadowolone będą nawet te osoby, które są zbyt niecierpliwe aby w spokoju powędkować – dynamit z pewnością przyspieszy sprawę.
@KitzmanJosh we will add fishing.. not going to be there just yet. we need more work on water. I hate fishing. I love dynamite though. 🙂
— John Smedley (@j_smedley) maj 6, 2014