W niedługim czasie na serwery testowe H1Z1 trafia poprawki związane z zachowaniem zombie nad którymi pracuje Mitch Evans.

W założeniach zombie mają rzadziej zbijać się w kępki, goniąca za swoją zdobyczą grupa zombie będzie bardziej rozpięta oraz mają się one lepiej zachowywać kiedy utracą możliwość dotarcia do swojego celu. Dodatkowo zombie będą atakować biegnąc, więc gracze nie będą mogli po prostu odwrócić się i uciec.

Na zaprezentowanym poniżej filmiku widać zombie mające różną prędkość poruszania. Te najszybsze doganiają postać gracza, chwytają go i otaczają. W drugiej scenie, gdy postać gracza siedzi na dachu, a zombie nie mogą dostać się do budynku, krążą one wokół lokalizacji gracza i cały czas obserwują swój cel.

 

Oprócz tego ekipa H1Z1 zaprezentowała filmik na którym widać działający już model ATV, nad którym to pracują obecnie developerzy.

Poprzedni artykułGhost in the Shell – First Assault wychodzi z cienia
Następny artykułUnikalna paczka Nanite Systems już w Depot!
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Hal0

i będą hakowały drewniane szopki na pin 🙂
Przyznam, że w mieście ostatnio strach strzelać z broni, tyle tego wyłazi

Wabciu

Ten ATV mi się nie podoba. Już flash z PS2 wyglądałby lepiej (nie przeczę, że są tak wyglądające modele ATV ale są one po prostu brzydkie)