Dzisiaj w nocy fani H1Z1 mieli szansę obejrzeć pracę Adama Clegga, projektanta poziomów, nad osiedlem domków jednorodzinnym.

Osoby, które śledzą rozwój tej gry już od jakiegoś czasu, z pewnością były i będą zadowolone po obejrzeniu tego programu i zobaczeniu jak wiele pracy wkładają developerzy w ta grę. Zanim zdecydujcie się obejrzeć ten program to pamiętajcie, że to co widzicie na ekranie to edytor stworzony przez SOE, a nie właściwa gra. W edytorze tym nie występują drzewa, które to są proceduralnie generowane bezpośrednio na serwerach. Oprócz tego projektanci mogą wyłączyć także cała florę, która to zobaczymy po zalogowaniu się do gry.

Nie ujawniono żadnych strategicznych informacji, ale i tak mieliśmy szansę zobaczyć i usłyszeć kilka ciekawostek.

  • developerzy umieszczają w domach znaczniki oznaczające miejsca w których mogą pojawić się przedmioty do zabrania przez graczy

H1Z1_WIP_2014_05_20_loot

  • takie miejsca z przedmiotami dla graczy znajdują się także na drogach, na przykład w porzuconych toaletach (!!) – i tu ważna informacja, to także miejsce, gdzie może pojawić się samochód, który gracze będą mogli używać;

H1Z1_WIP_2014_05_20_zapora_na_drodze

  • jak widać na powyższych screenshotach miejsca z lootem oznaczone są dwoma kolorami: niebieskim i zielonym – miejsca te różnią się od siebie, ale nie ujawniono czym konkretnie;
  • codziennie artyści dodają mnóstwo nowych rzeczy do edytora, z których mogą korzystać projektanci – już w tej chwili do wyboru projektantów jest mnóstwo domów, jak i samych modułów, z których mogą oni stworzyć swoje własne budynki;

H1Z1_WIP_2014_05_20_domy

  • osoby oglądające ten program na żywo miały możliwość wyboru nazwy dla tego osiedla – po głosowaniu wygrało Serenity Falls;

H1Z1_WIP_2014_05_20_serenity_falls

  • rzeczy, które są automatycznie generowane to: lasy, góry, wzgórza, doliny, jeziora, rzeki,
  • pamiętacie trzy gotowe zabudowania zaprezentowane przez Adama Clegga w trakcie 12-godzinnego streamu? W trakcie  programu fani mogli decydować jak powinno wyglądać czwarte gotowe zabudowanie, które stworzy Adam Clegg (od 1:29:00):

H1Z1_WIP_2014_05_20_zabudowania_clegga

 

Jeśli chcecie zobaczyć, jak wyglądają prace nad tworzeniem H1Z1 i dowiedzieć się na czym polega praca projektanta poziomów gry, to naprawdę polecam Wam obejrzenie tego programu.

 

Poprzedni artykułIstnieje górna granica na ilość otrzymywanych implantów za zdobywanie XP
Następny artykułPlany ekipy Landmarka i EverQuest Next na SOE Live
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Andreyew

Ta improwizowana buda dla psa mam nadzieje, ze zostanie zastąpiona przez autentyczną 😛