Jak wiadomo w Landmark istnieje tylko jedna klasa – Adventurer (poszukiwacz przygód). W porównaniu do kilkudziesięciu klas które będą istnieć w EverQuest Next może to się wydawać mało, ale Adventurer mieć będzie wiele ukrytych talentów.

O ile w EverQuest Next umiejętności graczy zależeć będą ściśle od klas jakie zna dana postać, o tyle w Landmarku zdolności zależeć będą od przedmiotów w jakie wyposażona zostanie nasza postać. Gracze w Landmark będą mieć szansę założyć każdy rodzaj pancerza/ skóry/ szat oraz broni jakie znajdą lub stworzą w celu stworzenia unikalnego stylu gry.

Tradycyjnie wyposażanie przedmiotów nie jest czymś bardzo ważnym, ale w Landmarku właśnie od tego będzie zależał styl gry/ walki. Każda broń którą wyposaży postać da jej unikalne zdolności, natomiast dodatkowe akcesoria mogą modyfikować te umiejętności, a każdy kawałek zbroi drastycznie wpłynąć na zachowanie się takich statystyk jak chociażby mana.

Zgodnie z informacją podana przez Michela Manna, głównego projektanta systemu, w trakcie walki gracze będą mieli szansę wykorzystać ruchy heroiczne, które mogą dodać pewne dodatkowe zdolności, np. wykonanie uniku może spowodować, że gracz stanie się  niewidzialny na kilka sekund. Gracze będą w stanie używać także w trakcie walki obecnie używanych w grze bosaków (grappling hook) na przykład do szybkiej ucieczki i ataku z dystansu.

Landmarkowa klasa Adventurer i sposób w jaki będzie mogła ona być dopasowana do naszego stylu gry poprzez wyposażone rzeczy, to pierwszy krok we wdrażaniu zaawansowanego systemu klasowego jaki zobaczymy w EverQuest Next.

P.S. Za ikonę wpisu posłużył mi screenshot zamku stworzonego przez Daedariusa.

Poprzedni artykuł[EQ2] Aktualizacja – Wprowadzenie artefaktów do gry
Następny artykułCzego dowiedzieliśmy się do tej pory o crafcie w H1Z1?
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Zhar

http://store.steampowered.com/app/297810/

Landmark wczoraj na steamie wylądował 😉