Zgodnie z zapowiedziami developerów możliwość tworzenia różnorakich rzeczy w H1Z1 będzie zdecydowanie umiejętnością, która utrzyma graczy przy życiu.

System wytwarzania w jest tak rozbudowany, że gracze będą w stanie stworzyć całe mnóstwo rzeczy. Do niektórych z tych rzeczy należą na przykład bandaże, barykady, czy nawet amunicja.

Oto jak na obecną chwilę wyglądało okno craftu pokazane w trakcie z jednej prezentacji (nie jest to nawet jeszcze faza Alpha więc wiele może się zmienić w wyglądzie):

Alpha crafting

Aby móc tworzyć rzeczy, wpierw gracze będą musieli znaleźć składniki potrzebne do ich wytworzenia. Przedmioty te mogą być ogólnie dostępne lub tez bardzo dobrze ukryte…

W H1Z1 nie będzie żadnych drzewek ze specjalnymi umiejętnościami, które będziemy musieli wpierw zdobyć aby móc stworzyć dany przedmiot. Wystarczy mieć składniki i stworzyć będziemy mogli dosłownie wszystko.

W trakcie 12-godzinnego streamu dano graczom do zrozumienia, że będą w stanie wytworzyć nawet broń o ile znajdą odpowiednie części do tego potrzebne.

Oto krótka lista przykładowych rzeczy, które byli w stanie wytworzyć developerzy podczas prezentacji, ale które niekoniecznie mogą być dostępne dla graczy:

  • bandaże – używane do zatrzymania krwawienia – mogą być wykonane z materiałów (ubrań) lub znalezione w świecie
  • apteczki
  • sól fizjologiczna
  • kula
  • strzała
  • ściana
  • szopa / kabina
  • drzwi
  • pojemnik na przechowywanie rzeczy
  • barykada
  • topór
  • pochodnia
  • nóż
  • flara
  • maczeta
  • rura
  • M16A4
  • M1911A
  • koktajle mołotowa
  • materiały wybuchowe
  • pułapka na zwierzęta
  • kolektor rosy – woda do picia
  • plecak
  • śpiwór
  • tkanina
  • kawa z cukrem
  • proch strzelniczy
  • ognisko – w grze będzie możliwość rozbicia kempingu
  • drut kolczasty

 

 

1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
RachitynowyJoe

Cool. Choć craftowanie wszystkiego od samego początku wydaje mi się mało fajne. Chociaż przepisy do znalezienia mogli dać. Brak levelowania tez nie jest przyjemny. Nic tak nie trzyma gracza jak właśnie możliwość rozwoju. Czy szaber zastąpi rozwój? :/