Osobiście nigdy nie grałam w gry o tematyce zombie. Po prostu ja się ich boję.

Na naszym forum toczą się obecnie dyskusje związane z wyborem ewentualnego serwera na którym miałaby grać polska społeczność H1Z1 po starcie wczesnego dostępu.

Jeśli o mnie chodzi to najbardziej odpowiadałby mi serwer PvE, tak abym mogła wpierw przywyknąć do polujących na mnie zombie, a potem ewentualnie do polujących na mnie graczy.

Oprócz zombie będę musiała poza tym znaleźć wodę, jedzenie, utrzymać swoją wytrzymałość oraz punkty zdrowia w normie, jak i znaleźć bezpieczne miejsce do snu na małej (z początku) mapie. To już będzie dla mnie bardzo hardcorowe przeżycie…

Pojawiła się jednak malutka nadzieja, że być może zdobywanie jedzenia nie będzie dla mnie aż tak trudne i niebezpieczne. Owszem będzie można polować na zwierzynę, ale do tego będziemy potrzebować odpowiednia broń. Będzie można zbierać owoce/ jagody z krzewów, a oprócz tego w H1Z1 dostępne będą pułapki na małą zwierzynę. Jedno mnie tylko dotychczas zastanawiało: jak upolować królika, skoro w grze nie ma tego zwierzątka?

W najnowszym artykule na temat H1Z1 jaki ukazał się w mmorpg.com, autor pisze iż:

Możecie uzbierać patyki, z nich zrobić deski, a te przerobić na pułapkę. Pułapkę można umieścić na ziemi i chwilę później zebrać mięso. Zjedzenie mięsa spowoduje, że nie będziesz już głodny.

Nie musisz się także martwic o pułapkę, że może zostać skradziona. Po umieszczeniu pułapki na ziemi można ja natychmiast podnieść z powrotem, a mięso będzie już w środku. Nie trzeba czekać aby upewnić się, że coś rzeczywiście się złapało…

Z jednej strony kamień spadł mi z serca, bo wygląda na to, że w miarę szybko będę mogła zdobyć jedzenie dla swojej postaci. Z drugiej strony natomiast – to chyba nie jest za bardzo „hardcorowe” rozwiązanie developerów…?

No więc, jak bardzo hardcorowe powinno być H1Z1 aby Was zadowoliło? PvP? PvE? Mało jedzenia? Mało wody? Mnóstwo broni lub jej brak?

Pojawienie jakiej rzeczy (ułatwienia) w grze spowoduje, że będziecie rozczarowani?

Poprzedni artykułLandmarkowe emoty
Następny artykułPrace na serwerach PlanetSide 2
15 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Rajen

Czyli jak z tą pułapką? Od razu po jej rozstawieniu coś się złapie? Trochę głupio zrobione. Bo wtedy traci taki element kontroli terytorium, byłaby walka o żarcie przez co trzeba byłoby pilnować swego. Gra z tego co widzę będzie bardziej nagradzała eksploracje niż osiadły tryb gry.

SGTAce

dopracują wszystko… poczekamy, zobaczymy… jak dla mnie gra powinna być jak najbardziej realistyczna… 🙂

Rachityna

ludzie leniwi i nieryzykujący powinni przymierać głodem lub być skazani na prace farmera. Ot co. Gra w której jedzenie znajdziesz w środku obozu będzie za prosta

PLH

Królika wymodelować to nie problem… Oskryptować też nie. Więc nie wiem, po co będą takie durne pułapki dawać. Chyba że to będzie tryb dla casuali-minecraftów.

Moim zdaniem powinno się dać serwer PvA – można walczyć i z zombie i z innymi graczami i prowadzić osiadły tryb życia i po całej mapie jeździć za żarciem i walczyć i uciekać…

balrogos

Niech tylko nie robia tak ze 5l wody trzeba pic co 3 godziny a jesc tez co 3 bez jedzenia mozna dlugo wytrzymac bez wody 3 lub wiecej dni zalezy co sie robi i niech dodadza mozliwosc pica wlasnego moczu i krwi zwierzat

balrogos

Ja wole PvE zadnych graczy ktorzy sie zabijaja od PvP masz planetside bf 4 arme 3 csgo itp gry.

Wompierz

Ty to jednak masz zryty czerep:F

RachitynowyJoe

stawiam, że skoro cykl dnia będzie przyspieszony to i metabolizm postaci będzie szybszy. Dodatkowo pewnie różne stadia głodu będą i śmierć to nie będzie jedyna jego konsekwencja

nonsens

Gra powinna być przede wszystkim GRYWALNA, nie może być odzwierciedleniem rzeczywistości.
Nie zmienia to faktu, że do pułapki zwierzyna powinna się łapać dopiero po kilku godzinach w grze. Dla mnie pułapki to taki drugorzędny sposób polowania.
Myślę, że jedzenie będziemy zdobywać głównie z miasta, następnie polowanie z łukiem w ręce a na końcu powinny być pułapki – jako takie urozmaicenie systemu.

Ostupam

Moim zdaniem pułapka powinna mieć procentową szansę na sukces zależną od czasu rozstawienia. Rozstawisz obok obozowiska na noc, to rano królik powinien się w pułapce znaleźć, zbierzesz pułapkę po godzinie, to powinieneś mieć jakieś marne 5%-10% szansy na drop. Jakoś takoś to widzę 😉

balrogos

Myszy i ryjowki tez sie powinno dac lapac na działce takie płapki robilem a potem mozna z takich mysz zrobic np zupe albo upiec, odcinamy dno z 5L butelki oczywiscie musi byc zakrecona nakretka, bierzemy lopate i kopiemy dołek na glebokosc butelki na samo dno kladziemy cos do zarcia 🙂 i na drugi dzien powinno cos byc czasem jaszczurka wpadnie to tez ja mozna zjesc.

BlackJDragon

pewnie handlowałbyś swoim moczem 😛

Andreyew

Pułapki w Don’t Starve miały fajną mechanikę. Wystarczyła ona na parę obiadów, a poza tym zwierz musiał po prostu w nią wpaść – bez żadnych niewidzialnych królików.

balrogos

Zalecane jest aby pic swoj wlasny mocz 🙂

Bortasz

Powinny być różne strefy. Lekka, średnia i hardcorowa. XPki, surowce itp itd, najlepsze powinny być w hardcor by gracze powoli tam przechodzili.