Czwarty już odcinek popularnego programu „Higby Pls” przyniósł nam kilka nowych informacji, takich jak chociażby ta, że raczej nie ma co oczekiwać na aktualizację w tym tygodniu.

Dyrektywy nadal są testowane gdyż pojawiają się różnego rodzaju błędy, więc aktualizacji spodziewać się możemy raczej w przyszłym tygodniu.

Oprócz tego, mieliśmy szansę obejrzeć bardziej dopracowany model Valkyrie (od 9:40). Po prezentacji Valkyrie, Higby zalogował się na serwer testowy PlanetSide 2 (od 14:00), aby porozmawiać o rzeczach, które są obecnie testowane: dyrektywy oraz nowa osłona dla Sunderera (od 36:00).

Na obecna chwilę wiemy co zobaczymy w kolejnej aktualizacji, a co jeśli chodzi o sierpień? Otóż z pewnością do gry wprowadzona zostanie Valkyrie, a oprócz tego developerzy pracują nad kolejnymi misjami, w tym misjami dla drużyn.

Jeśli chodzi o osłonę Heavy Assult – Nanite Mesh Generator, to Higby uważa, że jest troszkę zbyt mocna jak na zdolność reakcyjną więc można spodziewać się jakiś minimalnych zmian, ale na obecną chwilę nie zdecydowano w którym kierunku pójdą zmiany.

Nowy system odrodzenia przez wiele osób uważany jest jako nerf medyka. W związku z wieloma opiniami dotyczącymi tego systemu, ekipa PlanetSide 2 dokonała niewielkich zmian w jego funkcjonowaniu. Przede wszystkim kliknięcie myszką nie odradza już w tej chwili w ostatniej lokacji, ale otwiera mapę miejsc odrodzeń. Daje to szansę graczom na zobaczenie informacji o podnoszeniu przez medyka, które ma w  przyszłości zostać zmienione i dodane zostaną informacje o czasie przez jaki może gracz być jeszcze podniesiony oraz ilość medyków w okolicy. Zmieniono także domyślny klawisz szybkiego odradzania ze Spacji na Esc.

Jeśli chodzi o aktualizacje klas inżyniera i lekkiego szturmowca, to raczej nie mamy się spodziewać wielkich aktualizacji poświęconych tylko tym klasom. Owszem, klasy będą mieć dodawane zdolności oraz nową broń, ale nie będzie to wyglądało jak dotychczas.

Developerzy ciągle pracują nad nowościami dla lekkiego szturmowca, ale raczej klasa ta nie dostanie zapowiadanych broni typu akimbo (dual-wield – dwie identyczne bronie), gdyż po testach developerzy nie są nimi zachwyceni. Dlatego też rozważane obecnie są inne rzeczy jakie można dodać dla LA, szczególnie te które wspomagają drużynę. Na obecną chwilę jedyną rzeczą, którą może zrobić LA aby wesprzeć swoją drużynę to rzucić C4 na Sunderer nieprzyjaciela, co praktycznie zostanie wyeliminowane w najbliższej aktualizacji dzięki nowej osłonie.

Jeśli chodzi o aktualizację inżyniera, to z pewnością było łatwej ja opracować, ze względu na to, że już na poczatku wiadomo było o dużej ilości rzeczy, które może robić inżynier. Pomysłów jest wiele: nowe wieżyczki, różne rzeczy do rozstawienia takie jak zapory, osłony, blokady na wejścia, czy nawet czasowe terminale. Jedynym wyzwaniem jest to, że wprowadzenie każdej z tych rzeczy do gry to olbrzymi nakład pracy ekipy PlanetSide 2.

Niedawno na forum dyskutowaliśmy o górnej granicy ilości punktów Cert jakie można posiadać. Na tą chwilę jest to 10.000, ale developerzy rozważają możliwość podniesienia tej granicy dla osób z opłacona subskrypcją ALL Access.

Developerzy nie zapomnieli także o miotaczach ognia dla MAX i ciągle nad nimi trwają prace nad ich mechaniką. Kiedy uda się je prawidłowo wprowadzić do gry, to nowa mechanika pozwoli na wprowadzenie wielu innych rzeczy, takich jak na przykład wiązki (beam).

Gracze mogą się spodziewać w przyszłości zmian związanych ze wszystkimi frakcyjnymi zdolnościami MAX’ów, developerzy zastanawiają się co chcą z nimi zrobić. Tarcza MAX NC jest w tej chwili z pewnością najmocniejsza, największym problemem Lockdown jest niemożność poruszania się i czas uruchomienia/ wyłączenia tej zdolności. (W którymś temacie ostatnio rozmawialiśmy o tym, że w momencie ogłoszenia nowych zdolności polscy NC uważali tarczę, za bezużyteczną i nie mogłam znaleźć komentarzy na poparcie moich słów. Znalazłam 🙂 )

Jak chcecie obejrzeć grę Higbiego na PTS oraz posłuchać jego odpowiedzi na pytania zadawane przez graczy, to zachęcam do obejrzenia tego programu.

Kolejny odcinek Higby Pls zobaczymy dopiero 20 sierpnia, tydzień po SOE Live.

Poprzedni artykułPremiera FireFall!
Następny artykułPrace nad miasteczkiem w H1Z1
12 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
PLH

Tarcza jest bezużyteczna, bo najbardziej zbugowana – nie dość, że teraz kompletnie przed spalshem nie broni (w tym pociski AP się przebijają przez nią, co tylko psuje jej „reklamówkę”) to jeszcze notorycznie przepuszcza ileśtam procent pocisków od frontu, jakby nie działała (jakieś 20-30% przebija się). Najlepiej działa lockdown, bo nie widziałem jeszcze, żeby nie zwiększył prędkości pocisków czy szybkostrzelności. A ZOE dostało słusznego nerfa i niech powtórzą to z każdym PPA 😀

nukemski

Co za BZDURY! Najsilniejszy max, najsilniejszy czołg, czego jeszcze nceki potrzebują? Może bombę atomową? Bo tylko tego nie macie. Najgorszy max? – terrański, najgorszy czołg? – terrański. I to pisze Vanus z krwi i kości. Do tego ncekowe wyrzutnie! Najsilniejsze! Max ncekowy potrafi z wyrzutni raz walnąć i HA leży, Vanus? Max ma granatnik z dwoma pociskami – miłego strzelania i zabijania jednym strzałem! Tr mają granatnik na maxach z 4 pociskami!
A program powinien nazywać się „Higby PLS! Przestań PIERDOLIĆ!”

NERFIC NC OJ NERFIC NA POTĘGĘ!

Rajen

Najlepszy czołg? Oczywiście czołowo żaden nie może się z nim równać. Mag ze względu na jego mobilność może uniknąć wielu pocisków w dodatku Magiem rzadko kiedy atakuje się frontowo. To dziwadło wjedzie wszędzie, więc głównie atakuje się nim z zaskoczenia, albo z pozycji na które Vanguardy nawet kąta nie złapią. Już nie raz z Armor Penetratrion+Saron wyczyściło się z zaskoczenia Zerg a na Magburnerze nikt Cię nawet ścigać nie będzie(jedynie lotnictwo jest ogromnym zagrożeniem).

Rajen

P.S. W dodatku granie Vanguardem jest nudne jak flaki z olejem.

VintageMann

Nukemski, bez urazy, ale zapomniałeś coś zaaplikować.

Hammer, biadolisz zawsze. Nasz Max najsłabszy?Nasz MAX jest specyficzny. Jak długo gram w PS2, to MAXa na Lockdownie widziałem 2 x (słownie: dwa razy). Tarcza moze i zbugowana, ale i tak działa, jak jesteś w Lockdownie to nie zrobisz nic gdy ktoś Cię zaskoczy. MAX Vanu jest taki średni, coś w podobieństwie do TR.

Z czołgmi jest tak że nie ma najlepszego, są tylko lepsze w określonych sytuacjach. Nie będę się rozpisywał tylko uświadamiam tym, którzy mają frakcyjną klapkę na oczach.

VintageMann

Ojoj, ktoś miał zły dzień.

nukemski

Nie zły dzień, ale na drugi raz zastanowisz się zanim jak głupi gimbus zaproponujesz komuś z internetu maść. I tyle.

Skaramanga

nie grałem już kupe czasu ale pewnie tarcza dalej jest jakimś dziwnym wytworem z pół-przepuszczalnego tworzywa.
no i polscy( chyba powinno być z dużej ale gdyby coś powołam się na redaktor babe) nc dalej uważają ją za bezużyteczną

bartosz277

tarcza jest bezużyteczna, wleci wróżka z c4 nad Maxa, i tyle Ci tarcza da że będzie po Maksie

bartosz277

za to wanuski czoł jest lepszy bo na boki ucieka, czy fruwa, ciężko go trafić, wanuski max jak wleci między 15 czy więcej nc to nie ma co po nich zbierać, a kosa to najgorsze co mnie wku… opancerzone tak że nie do rozwalenia, zmerfić vanuską kose!!!

bartosz277

po za tym jak biorę Maxa to idę rozwalać, a nie chować się za tarczą, która i tak mało co daje