Akcja H1Z1 rozgrywać się będzie gdzieś w centralnej Ameryce. Podczas wielu dotychczasowych prezentacji gry mieliśmy okazję zobaczyć różnego rodzaju domy mieszkalne, czy tez sklepy.
Ekipa H1Z1 ciągle pracuje nad nowymi typami zabudowań. Adam Clegg na przykład zaprezentował kilka dni temu wielki market spożywczy – Romero’s.
Market z pewnością może być fajnym miejscem na szukanie pożywienia, ale od długiego czasu fani H1Z1 prosili developerów o wysokie, wielopiętrowe budynki w których z pewnością będzie można znaleźć jeszcze więcej skarbów. Parę godzin temu Leonard „Kalyper” Gullo pokazał nowy typ budynków, jakie pojawią się w grze:
Mnie osobiście przeraża tylko jedno – mnóstwo betonu, który widać we wszystkich dotychczas prezentowanych budynkach. Wszystko wygląda na szare i wyjęte żywcem z lat 80-tych…
Mi tam masa betonu nie przeszkadza 🙂 Dodaje grze klimatu.
A tak z innej beczki – to ten ostatni screen nie wiem czemu ale kojarzy mi się z Silent Hill 😀
dokładnie – co komu przeszkadza beton, 🙂 a po za tym tekstury się zmienią z czasem, tak samo było w PS2, dopiero po pół roku po wydaniu poprawili jakość tekstur…
Na screenach nie ma w ogóle zastosowanego światła, wiec trudno mówić o jakichkolwiek teksturach – dodatkowo są to pewnie modele i tekstury koncepcyjne, które zostaną poprawione/zamienione/uszczegółowione w finalnej wersji.