Najnowszy blog developerski Roela Jovellanosa,opublikowany na oficjalnej stronie H1Z1, ujawnia fanom w jaki sposób wyglądać będą miasta i miasteczka w tej grze. To co zachwyca mnie najbardziej to… kolory!
Z dotychczasowych screenshotów oraz prezentacji gry prawie wszystkie budynki, nawet te drewniane, wyglądały jakby zrobione zostały z betonu. Szare, ponure i potwornie zniszczone, prawie jak po wybuchu bomby atomowej, co było dziwne zważywszy na to, że akcja gry ma rozpocząć się kilka tygodni/ miesięcy po wybuchy epidemii H1Z1.
Dzięki nowemu blogowi developerskiemu widać, iż developerzy słuchają swoich fanów i wzięli sobie do serca komentarze dotyczące betonowych domów. Przedstawione nowe wersje budynków, jak i główna ulica miasteczka, wyglądają teraz prawie jak w rzeczywistości.
Ponieważ coraz budynków zostało ukończonych, Pleasent Valley (nazwa miasteczka?) zaczyna nabierać kształtu. Wcześniej, w zeszłym tygodniu, Paul Cammish dodał apartamentowce do mieszkalnej części miasta, a John Roy uporządkował niektóre dzielnice domków jednorodzinnych. W tym tygodniu pracujemy nad komercyjnym centrum miasteczka gdzie żyją starzy, teraz nieumarli, mieszkańcy tego miasteczka.
Zacząłem od ulicy głównej, która była centrum restauracyjno-zakupowym miasteczka.
Do tej pory miasteczko wyglądało dość jałowo. Była to tylko stacja paliw, centrum handlowe i losowo rozrzucone parterowe budynki. Nie mieliśmy zbyt wiele większych struktur komercyjnych by móc z nimi pracować. W zeszłym tygodniu zakończyłem prace nad budynkami biurowymi, które pomogą mi w stworzeniu odczucia, iż jest to prawdziwe miasto.
Oto jak główna ulica Pleasant Valley wyglądała wcześniej, dość pusto z rozproszonymi budynkami:
A oto jak ta ulica wygląda teraz po przerobieniu i dodaniu nowych budynków:
Tak teraz wygląda zaczątek głównej ulicy Pleasant Valley. Dodamy do tego kilka witryn sklepowych, jeden lub dwa warianty budynków, komisariat policji i gotowe.
No i jak Wam się podobają te budynki w porównaniu do tych co widzieliśmy do tej pory?
tam będzie nasza baza 😀