SOE Live może i się zakończyło, ale nie oznacza to, że skończyłam pisanie na tematy gier prezentowanych w czasie tego wydarzenia.

Prawie każda gra SOE była obecna w czasie SOE Live i gracze mieli szansę uczestniczyć w kilku panelach poświęconych tematowm związanym z ta grą. Nie inaczej było z DC Universe Online. Keynote był transmitowany na kanale Twitch.tv i muszę powiedzieć, iż bardzo przyjemnie oglądało mi się ten panel ze względu na charyzmatycznego producenta tej gry – Jensa Andersena, który podsumował kończący się rok i zaprezentował plany na kolejny rok związane z ta grą.

W poprzednim roku DC Universe Online doczekało się:

  • premiery na PS4;
  • zmiany w przyznawaniu nagród w grze oparte na opinii graczy;
  • możliwość odblokowania osiągnięć za pomocą „replay badge” pod warunkiem, że osiągniecie to jest już zdobyte na jakiejś postaci;
  • mistrzostwo w zdolnościach wynikających z broni;
  • zmiany w walce;
  • zbrojownia (armory) czyli możliwość zapamiętania ustawień postaci;
  • do MarketPlace dodano rzeczy służące do dekorowania domów;
  • teleportery;
  • sale dla lig (league halls).

dcuo_podsumowanie

A jak obecnie wygląda gra? Jeśli chodzi o PS4 to rozdzielono aktualizacje, co oznacza znacznie mniej wyłączonych serwerów dla PS3 oraz PC. Klient PS3 doczekał się optymalizacji, przez co znacznie zredukowano liczbę wywalania graczy z gry oraz podniesiono ilość FPS. Znacznie ulepszono jakość i stabilność czatu głosowego. W nadchodzącym roku (GU40) ma zostać poprawiona jedna bardzo irytująca rzecz dla graczy korzystających z konsoli: rozłączanie z siecią PSN nie powinno już powodować automatycznego rozłączania z grą. GU41 wprowadzi system Link Death, czyli jeśli gracz zostanie rozłączony z grą z jakiegoś powodu będzie mieć możliwość natychmiastowego powrotu do miejsca z którego został rozłączony (grupa, rajd, itd.).

To jakie plany maja developerzy jedli chodzi o DC Universe w nadchodzącym roku?

  • Zmiany w PvP
    • przeznaczone głównie dla Arena PvP
    • automatyczne ulepszanie statystyk potrzebnych dla PvP dla nowych graczy
    • nowy sprzęt PvP
  • Rozdzielenie DLC na części
    • na ta chwilkę każde DLC wprowadza całą zawartość (instancje, postacie, moce, itd);
    • DLC zostana podzielone na komponenty: postacie Legend, nowe instancje/ strefy, moce;
    • poszczególne części będą wprowadzane kiedy będą gotowe, co oznacza, że nie będzie potrzeby wstrzymywania premiery DLC gdy jedna z rzeczy nie będzie gotowa;
    • zmiana ta będzie oznaczać, że gracze F2P będą w stanie zakupić części DLC, które ich interesują zamiast całego DLC.
  • PNowe postacie do walk PvP – nowe postacie jakie będą wprowadzone w następującej kolejności: Kyle Rayner, Guy Garddner, Green Arrow, Deathstroke, Flash, Shazam, Balck Adam, Gorilla Grodd

dcuo_legends2

  • PvE postaciami Ledendarnymi – ikonami ze świata DC Universe

dcuo_legends_pve

  • DLC: War of The Light II – gracze będą mogli dowiedzieć się więcej o tajemniczych pryzmatycznych mgłach, które okażą się istotami.

dcuo_dlc_war_ot_the_light_II

  • Nowe stroje postaci znanych ze świata DC Universe – Iconic Armor, które będą bardziej odsłaniały skórę postaci.
  • DLC: Amazon Fury II – gracze odwiedzą Hades

dcuo_dlc_amazon_fury_II

  • DLC: Halls of Power II – powrót Oriona

dcuo_halls_of_power_II

  • Zapowiedziano także zupełnie nową trylogię DLC, która ma mieć premierę w ciągu kolejnego roku z następującymi bohaterami:

dcuo_przyszle_dlc

  • Nowe wariant w poruszaniu się – Dyski Aerodynamiczne, czyli ślizg
    • to jest wariant w poruszaniu się nie wymagający zmian w sposobie poruszania się postaci i bazować będzie na lataniu
    • każda postać będzie mogła używać dysków

dcuo_dyski

  • Nowe moce:
    • kontroler oparty na Sierżancie Rock, gdzie gracz będzie wysadzał rzeczy w powietrze, stawiał bariery, itd

dcuo_amunicja

  • moc lecząca oparta trochę na postaci Firestorm – manipulacja molekularna, regeneracja życia, promieniowanie

dcuo_moc_lekarz_firestorm

  • moc tanka oparta na postaci Bane i wstrzykiwaniu eksperymentalnych serum – moc typowow fizyczna, gdzie będzie można chwycić przeciwnika;

dcuo_moz_tank_bane

Jak widzicie plany DC Universe Online na kolejny rok są naprawdę duże i gra ta wspaniale rozwija się – szczególnie na konsolach PlayStation.

Mimo iż nie gram zbyt dużo w DC Universe Online, to muszę powiedzieć, że bardzo przyjemnie oglądało mi się ten Keynote i uważam, że producenci innych gier SOE mogli by brać przykład z Jensa Andersena.

Poprzedni artykułPoniedziałkowy wieczór w Landmark i PlanetSide 2
Następny artykułAlternatywny wygląd pojazdów i piechoty za SC
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Ifava

Gra jest mega miodna. Ostatnio z braku czasu gram trochę mniej ale mimo wszystko polecam gorąco wszystkim i tym dużym i tym trochę starszym graczom każdy znajdzie coś dla siebie. Chętne osoby zapraszam do gildii Polish Heroes styl zupełnie casualowy liczą się chęci nie levele 🙂