SOE Live zakończyło się w dniu dzisiejszym i to co mnie najbardziej zaskakuje to fakt, że nikt z uczestników nie nagrał paneli związanych z PlanetSide 2….

Na jednym z paneli ekipa PlanetSide 2 odpowiadała na pytania zadawane przez uczestników. Oto niektóre z nich.

  • Balans strzelb (shotgun)?

Jesteśmy zadowoleni z ich działania do pewnego zasięgu. Po tym przedziale ich wydajność bardzo się zmniejsza i chcemy wydłużyć zasięg aby TTK był bardziej płynny.

  • Mniej niż 5% graczy wydaje pieniądze na przedmioty w grze, jaki jest stan finansowy gry na ta chwilę?

Nie martwimy się tym. Dwa zespoły pracują obecnie nad PlanetSide 2: PC i PS4. Najbardziej martwi nas teraz stabilność serwerów (np. Miller).

  • Niedawno ulepszyłem swój komputer. Dlaczego FPS jest tak niskie na dobrym PC?

Zespół skupia się na kwestiach poprawy wydajności, pamięci i różnych problemów powodujących wywalania z gry. Jedna z osób pracuje nad naprawą błędów związanych z szarpaniem (hitching?). Także praca nad wersja na PS$ pomoże, ponieważ zmiany wprowadzone zostaną na oba systemy. Devsi rozumieją frustrację graczy i ciągle pracują nad tymi problemami (inicjatywa PMS).

  • Bronie wręcz do wyglądu?

Tak. Kategoria ta będzie także dostępna poprzez Player Studio.

  • Zmiana wyglądu Indar?

Developerzy chcą ulepszyć Indar do standardów Hossin i Amerish i należy spodziewać się stopniowych zmian.

  • Wykrywanie obrażeń jest bardzo złe.

Developerzy sprawdzają to każdego dnia wykorzystując między innymi ich system wykrywający oszukujących graczy. Testowane są  również zmiany w systemie efektów, tak aby upewnić się, że są odpowiednio wyregulowane.

  • Ekran z punktami Cert?

Wróci – być może we wrześniu.

  • Plany aby rozszerzyć FOV?

Nie ma planów, ale mogą na to rzucić okiem.

  • Strona PlanetSide 2 Players – DasAnfal i Recursion są o wiele lepsze

Osoby pracujące nad ta aplikacją zostały przekierowane do pracy przy Landmark. Może po prostu usuniemy oznaczenie Beta.

  • Linia certyfikacji dla lidera plutonu?

Rozmawiali o tym bardzo dużo i chcieliby wprowadzić lepsze narzędzia do zarządzania drużynami i plutonem. W miarę wprowadzania nowych dyrektyw, liderzy powinni widzieć więcej unikatowych rzeczy.

  • Valkyrie – 6 czy 4?

Devsi chcieliby aby Valkyrie miała 4 miejsca, ale widzą bardzo dużo opinii graczy, ze powinna mieć 6. Na początek będzie mieć 4 – może z czasem zostanie to zwiększone.

  • Ocena osłony Sunderera

Celem było aby powstrzymać samotnych graczy z C4 i minami. Chyba się udało.

Devsi chcą rozszerzyć Alerty, więcej lokalnych alertów wokół konkretnych baz, przechwytywania artefaktów, ale nie rozmawiali o LLU.

  • Podczas różnych eventów jest problem z renderingiem w dużych bitwach

To problem, który powinien zostać naprawiony dzięki pracom przy PS4. Ogólnie to muszą wybierać kogo gracze powinni móc zobaczyć. Myślą o przekazaniu większej kontroli nad tym graczom. 6 plutonów obciążą system.

  • Czy SOE zamierza wprowadzić grę do e-sportów?

Współpraca z MLG była czysto reklamowa. Ekipa pracuje aby stworzyć kompetytywną grę. Potrzebne sa lepsze narzędzia do obserwacji i więcej czau aby je stworzyć. Devsi czują, że jesli chodzi o piechotę to gra jest teraz zbalansowana. E-sport nie zaczyna się kiedy płacie się MLG, e-sport zaczyna się kiedy tacy ludzie jak ci z Community Clash zaczynają coś robić. Devsi nie mogą teraz ustawić różnych zon, ale będą to w stanie zrobić po premierze H1Z1.

  • Czy Harasser jest taki jakim devsi chcą go mieć?

Jest całkiem OK, z wyjątkiem pancerza kompozytowego i gaszenia ognia (fire suppression). Ten miesiąc jest dedykowany Valkyrie, więc kwestią jest znaleźć czas kiedy mogą popracować nad Harasserem.

  • Czy można dodać markery taktyczne dla pilotów Valkyrie i Galaxy? (generatory, itd)

Można zmienić dystans ich pokazywania się.

  • Czy squad beacon będzie wzmocniony?

Nie ma planów.

  • Bronie Auraxium nie są takie dobre z powodu załączników. Czy są jakieś plany aby zmienić ogólnie załączniki?

Nie ma planów aby zmieniać załączniki (balans). Są plany aby zmienić załączniki do broni Auraxium.

  • Środowisko do testowania wydajności systemów?

Wycofaliśmy się z tego. Za dużo pracy. Może kiedyś w przyszłości.

 

Poprzedni artykułZony z Altar of Malice
Następny artykuł1000SC do zdobycia od SOE
3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Skaramanga

ptaszek, pupa i kamieni kupa

Valkyrie – 6 czy 4@ Czy Harasser jest taki jakim devsi chcą go mieć?

dla nich zmiana w pliku readme i zmiana kilku pixeli na obrazku w paincie wymaga powołania zarządu i związów zawodowych.

Jest tyle pierdół które mogli by zmienić w dzień, ale lepiej jest przeciągać. Może się przyzwyczają….
A ilość graczy spada…

balrogos

Strzelby dzialaja dokladnie do 5 metrow 🙂

5% chyba liczac niekatywne konta.

Tak optymalizacje mialy byc co kilka miechow nadal nie ma

Nie ma to jak wybuchajaca na ziemi ktora rani moj czolg

FOV chociazby dla okulusa

MLG jakie znowu MLG

Powinni zrobic benchmarka to robota na kilka chwil.

PLH

Taka mała zmiana w pliku to może mieć bardzo nieoczekiwane konsekwencje, uwierz mi.