W dzisiejszym epizodzie na pytania graczy odpowiada Lenny Gullo, który na co dzień pracuje nad wieloma rzeczami związanymi z H1Z1, między innymi: środowisko, pojawiania się przedmiotów i inne.

Jak wiele różnych środowisk zobaczymy w przyszłości? Co jeśli chodzi o pustynie, dżungle i inne biomy?

Na tą chwilę gra usytuowana jest w północno zachodniej części Stanów Zjednoczonych, więc dookoła są drzewa, pagórki. Nie zobaczycie za wiele pustyni lub bagien w tym rejonie, ale w miarę dodawania nowych rejonów dojdziemy do wielu regionów Ameryki i będziecie mogli zobaczyć jak zmienia się środowisko.

20141020_h1z1_snieg

Co się dzieje ze ściętym drzewem? Czy powoli odrastają, czy może pojawiają się w od razu pełnym rozmiarze?

Kiedy zetniecie drzewo – upada. Naprawdę pracujemy nad tym systemem bo chcemy aby intuicyjny. Rozmawiamy w tej chwilo o pomysłach co zrobić z drzewem, które upadło – może będzie można je porąbać lub zaciągnąć do bazy. To są wszystko pomysły, o których rozmawiamy.

Czy będą punkty orientacyjne lub nazwy miasteczek tak abyśmy mogli znaleźć swoich znajomych?

Tak. W grze będą różnego rodzaju znaki, znaczniki i unikalne budynki, które znajdziecie na całej mapie. Chcemy ułatwić graczom identyfikację gdzie się znajdują.

20141020_h1z1_zapora

Brak skał, krzaków i innych naturalnych obiektów trochę mi przeszkadza. Czy pracujecie nad lepszym narzędziem do tworzenia terenów?

Nasz zespół techniczny pracuje nad nowym nowym narzędziem do kreowania terenów, które pozwoli na szybsze generowanie map. Przyglądamy się także na takim problemom jak mało gęsty las i brak różnorodności. Jeśli chodzi o te rzeczy, to bawimy się różnymi możliwościami i dyskutujemy nad pomysłami, które sprawią, że świat ten będzie wyglądał lepiej.

20141020_h1z1_znak

 

Poprzedni artykułKolejna (mała) szansa na 1000SC
Następny artykułKamera obserwacyjna w PlanetSide 2