Gracze mający postacie na serwerze europejskim Cobalt zgłaszają coraz większe problemy połączeniem do serwera, co powoduje olbrzymie lagi.
Niestety, zgodnie ze słowami RadarX ekipa SOE pracuje nad znalezieniem przyczyny tych opóźnień już od jakiegoś czasu, ale na razie chyba bezskutecznie.
Widzimy problem i jesteśmy w trakcie jego namierzania oraz rozwiązania tak szybko jak jest to możliwe. To jest frustrujące dla Was, jak i dla nas, oraz dla osób pracujących nad tym problemem, które maja także inne zadania do wykonania, więc każdy ma motywację, aby to szybko naprawić.
Osoby odpowiedzialne za rozwiązanie tego problemu nie są przygotowani do [ataków/ postów na Reddit] i płacone im jest za pracę nad grą, a nie za uczestnictwo w dyskusji w nieprzyjaznym środowisku. To jest moja praca.
Osoby te wiedzą dokładnie jak bardzo frustrujące to dla Was jest ponieważ każdego dnia przypominam im o tym. Fakty sa takie, że eliminujemy potencjalne przyczyny i identyfikujemy inne potencjalne przyczyny. Nie skończymy dopóki problem ten nie zostanie rozwiązany.
Cóż mogę powiedzieć… Tylko spokój i cierpliwość może pomóc w tym przypadku…
Cierpliwosc skoncyzla sie 6 miesiecy temu 🙂
Na Millerze też nie jest lepiej. Ogólnie serwery europejskie dostają w dupę. Dziwne jest, że tylko niektórzy gracze tego doświadczają. Problemem nie jest jednak nie tylko ping ale również jakość połączenia. Pakiety ewidentnie się gubią, w grze jest to uwidocznione znacznikiem jakości połączenia „poor” albo nawet „bad”. Nie wiem co o tym sądzić, ping wymuszany w cmd na serwery w Holandii jest stabilny, tracer przechodzi jednak kilka z jego linii ewidentnie się dusi. Natomiast wiem, że sytuacja pogorszyła się znacznie po konserwacji serwerów która była ostatnio.
Lag wynikający ze złej jakości połączenia, dużego pingu zdarza mi się w dużych bitwach co ok 5 minut. Wywalenie z serwera 2 razy w tygodniu. W porównaniu z freezami jakie miałem po wprowadzeniu dyń to jest pikuś. Wiadomo, że wkurza, ale jakoś idzie grać, jak strace przez to 2 czołgi to trudno. Natomiast chce FLAGĘ polską.
Walic ping ja nieche 20fps na clusterfucku tlyko jak wczesniej 50.
Połączenie serwerów odbija się czwawką. Nie dość że jest naprawdę tłoczno to jeszcze spadła wydajność przy kosmicznym użyciu zasobów (około 10GB ramu to przesada). Pewnie zarząd żałuje tej decyzji.
Ale jakoś jeszcze grasz…
No to akurat problem z wyciekiem pamięci (czy jak to tam nazywają) ale wystarczy zrobić reloga raz na dwie godzinki i wykorzystanie ramu spada do „normy” .
Chyba ze nie zdarza Ci się grać tak długo na jednym podejściu xD
Zjada mi 10 GB przy starcie gry :P.
to problem ze steam jest – cos tam soe zepsulo w plikach na steamie
Kinia a powiedz proszę jak z lagami u Ciebie? ustąpiły?