Przez ostatnie kilka miesięcy zeszłego roku, RoadMap, czyli plany developerów względem PlanetSide 2, nie były aktualizowane ze względu na prace związane z optymalizacją gry.

64 bitJa na razie początek 2014 roku wygląda całkiem ciekawie. Owszem, sporo tematów nie ma podanych dat końcowych, ale to w związku z tym, że gracze sami prosili aby nie podawać planowanych dat wprowadzenie o ile developerzy nie są ich pewni.

Wśród wielu nowych tematów jakie pojawiły się ostatnio w RoadMap jest i ten mówiący o trwających pracach nad klientem 64-bitowym PlanetSide 2.

Nie jestem osobą techniczną, więc możecie mnie poprawić jeśli się mylę, ale wydaje mi się, że po części jest to związane z optymalizacją grafiki w PlanetSide 2? Wprowadzenie tego klienta pozwoli graczom na używanie grafiki Ultra bez strachu, że skończy im się pamięć i wywali ich z gry, jak to się teraz co niektórym zdarza.

Klient 32-bitowy będzie mieć ograniczenia związane z maksymalna jakością grafiki w grze, co również powinno wyeliminować problemy związane z pamięcią.

Termin wprowadzenia: 2014 rok 😀

Poprzedni artykuł[DF] Misje i epizody…
Następny artykuł[EQ2] 12-godzinna przerwa techniczna
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Ostre Balrogososos

64 Bitowa aplikacja umozliwa korzystanie z o wiele wiekszej ilosci pamieci RAM. dla uzytkownikow 32 Bit systemow polecam PAE(Physical Address Extension)

[CKD]WolandPL

„Terminy 32-bitowa i 64-bitowa odnoszą się do sposobu przetwarzania informacji przez procesor komputera (nazywany także procesorem CPU). 64-bitowa wersja systemu Windows obsługuje duże ilości pamięci o dostępie losowym (RAM) w sposób bardziej efektywny niż system 32-bitowy.”

Inaczej mówiąc – 64 bitowy klient będzie miał dużo łatwiejsze życie jeżeli chodzi o wszelkie obliczenia i operacje, więc TEORETYCZNIE gracze z taką wersją systemu powinni odczuć przypływ fps-ów. A może i nawet nie tylko tego.

Bocian

W końcu, niech jeszcze dokończą optymalizację kodu i będzie cacy.

BlackJDragon

jestem za!

HideoPL

Na systemach 64-bitowych wersja 64-bitowa jest jak najbardziej wskazana. To jeden ze sposobów dopasowania gry do nowszych komputerów. Druga to wprowadzenie wreszcie możliwości wykorzystania cztero (i więcej) rdzeniowych procesorów. Jeżeli połączą to w jedno (a nie jest to niestety jedno i to samo) to naprawdę gra zacznie śmigać. Jak na razie niewiele jest gier w pełni 64-bitowych, bo zazwyczaj tworzy się je na podstawie jakiegoś ogranego silnika gry.