Zacznijmy od tego iż niedawno wprowadzone zmiany w osłonach nie do końca przypadły do gustu graczom PlanetSide 2 i dlatego też w najbliższym czasie spodziewać się można kilku poprawek.

Zgodnie ze słowami Freeze74, devsi polepszyli i ujednolicili wizualna jakość wszystkich osłon w bazach. Zmieniono także lekko wygląd nieprzezroczystych osłon, tak aby mozna było jednak przez nie co nieco zobaczyć. Po wprowadzonych zmianach widoczność będzie wystarczająca aby stwierdzić czy coś się znajduje po drugiej stronie.

planetside2_oslony_2 planetside2_oslony_1

No dobrze, to tyle jesli chodzi o osłony, a teraz przejdźmy do tematu związanego z popularnym „BanHammerem”.

Ileż to razy się zdarzało, że do waszej drużyny, która próbujcie stworzyć dołączają się osoby, których nie do końca chcecie mieć w swojej drużynie, bo po prostu Wam przeszkadzają?

Otóż Adam „muldonx9” Hoffman jest w trakcie prac nad nowym narzędziem, które pozwoli banować liderom pewnych graczy tak aby nie mogli oni dołączyć do ich oddziału.

W jaki sposób a to działać? Oto główne założenia:

  • Narzędzie to nie będzie brało pod uwagę osób znajdujących się na Waszej liście osób ignorowanych.
  • Wykopanie osoby z oddziału automatycznie spowoduje zbanowanie tej osoby dla tej drużyny.
  • Osoby zbanowanie nie będą widzieć danego składu w wyszukiwarce.
  • Nawet jeśli ktoś został zbanowany z drużyny, lider nadal może taką osobę zaprosić.
  • Banowanie będzie działać także na plutony, ale każdy skład będzie musiał osobno zbanować tego gracza.
  • Na razie nie ma wsparcia w UI.

Oto lista komand jakie będą dostępne:

  • /squad ban <playername>
  • /squad unban <playername>
  • /squad clearbans

Należy pamiętać o tym, iż składy tworzone w grze przez graczy nie są trwałymi strukturami i bany trzeba będzie ponownie ustawić gdy rozpocznie się formowanie nowego składu. Bany będą się utrzymywać przy zmianie lidera, ale w momencie rozwiązania składu, wszystkie bany zostaną usunięte.

Warto wspomnieć, iż Adam Hoffman pracuje nad tym narzędziem w wolnym czasie, więc tym bardziej należy mu się pochwała.

Poprzedni artykułJak ziemie na Aurorii zdobywano…
Następny artykułJak zmieniono ekonomię ArcheAge w 1 dzień…
12 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
VintageMann

Gdyby naprawili błąd w którym gracz automatycznie przydzielony do squadu omija wszelkie blokady to nie byłoby problemu ale skoro tak kombinują to niech tak będzie.

Patryk

No fajne te tarcze. Tylko ciekawe jak na Low będą wyglądać xd

balrogos

Nie wiem na co komu oslony na co komu blokady skoro gra dziala w 19fps?

Simion

Licznik wbudowany w grę źle pokazuje. Po zmianie z ustawień wysokich na średnie niby spadły fps-y a grając widziałem że jest inaczej.

Slimaczek

Gra działa miodnie. Może ja o czymś nie wiem ;-;

Simion

Jakie dokładnie masz ustawienia i sprzęt?

Slimaczek

GTX760, I5 4570, 8 GB RAM, B85M-G (mobo) i wszystko pod wodzą Win7 64 Bit Ultimate. Ustawienia High z wyłączonymi cząsteczkami (particles) i wyłączonymi cieniami (na off) Na tych ustawieniach mam stałe 60FPS w bitwie do 300 osób i jakieś 110-140 na wyludnionych. (na Warpie skacze nawet do 270FPS) Rozdziałka 1080p.

Simion

To może problem tkwi w cieniowaniu i oświetleniu. Na grafice komputerowej na uczelni też mieliśmy z tym problem. W końcu znajomy ze swojej gierki zrobił program do benchmarku na inny przedmiot 😛 .

balrogos

i5 3570k 4.7Ghz 16Gb ramu HD7970 Ghz Edition, nie wazne czy beyond Ultra czy Low te ustawienia roznia sie tylko maksymalnymi FPSami minimalne beda takie same albo zblizone. w grze ponad to kazdy z kim gadalem ma problem z fpsami a osoby ktore graly wczesniej na medium teraz nie moga grac w ta gre wogole.

balrogos

Nie wazne tez czy AMD+Intel, nVidia+Intel, nVidia+AMD czy AMD+AMD skoro problem ma kazdy obojetnie z jaka konfiguracja problem sprowadza sie do samej gry nie rozumiem tylko dlaczego nie zrobia rollbacka patcha haloweenowego ktory to najwiecej popsul.

denatur

nie bój nie bój, niedługo ci odłączą