PlanetSide 2 świętował niedawno rocznicę dwóch lat od daty premiery tej gry.

Droga od bety do dnia dzisiejszego miała wiele wzlotów i upadków, jednakże zgodnie ze słowami KidRiota, jedna rzecz nie uległa zmianie – pasja deweloperów aby zapewnić graczom dynamiczne, zorganizowany na grę zespołową FPS.

W wywiadzie udzielonym KidRiotowi kilka dni temu developerzy PlanetSide 2 dzielą się z fanami tej gry swoimi uwagami na temat dotychczasowych zmian oraz planach na przyszłość:

  • Bill Yeatts, dyrektor artystyczny gry, opowiada o zmianach związanych z kamuflażami oraz pracami nad dodatkami do pojazdów tworzonymi przez graczy;
  • David Carey, producent gry, opowiada o zmianach jakie gra przeszła w ostatnich miesiącach oraz o najważniejszym celu ekipy na ta chwilę – stabilności serwerów, długoterminowo natomiast jest podekscytowany mozliwościemi jakie do gry wprowadzą automatyczne wieżyczki;
  • Luke Sigmund, straszy projektant, który w tej chwili jest głównie skupiony na pracach przy PS4 dzieli się swoimi uwagami na temat wyspy Koltyr,
  • no i Matt Higby, dyrektor kreatywny, który uważa, że dokończenie zmian w  surowcach oraz między-kontynetalny przepływ nie jest tak ważny jak zmiany w bonusach jakie dają bazy oraz możliwość ulepszania obronności baz przejętych przez outfity poprzez wydawanie nanitów na stawianie i ulepszanie różnego rodzaju wieżyczek, które na końcowym poziomie ulepszania miały by być w pełni automatyczne.

 

Poprzedni artykułNiespodziewany hotfix w ArcheAge i znikające serwery
Następny artykułBukiecik róż dla kierowcy farm wagona
15 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
balrogos

Chcemy optymalizacje gry!

Skaramanga

a ja chce starego balansu gry, bo optymalizacja juz mi nie potrzebna

PolicMajster

Jestem ciekawy jak będzie wyglądał start Planetside2 na konsoli.

Arflin

Moim zdaniem każdy kto czeka na cudowną optymalizacje PS2 który pójdzie w na każdym PC/Laptopie niestety się nie doczeka.Natomiast rozumiem rozgoryczenie ludzi którzy posiadają naprawdę mocny sprzęt i mają problemy z optymalizacją.

VintageMan

Crash serwerów

denatur

Co by tu spieprzyć Panowie, co by tu jeszcze spieprzyć?

Biotyk

A kto wyjaśni dlaczego co parę dni pojawiają się punkty WDS przy bazach? Czyżby miała być kolejna runda?
Chociaż najpewniej to tylko bug, bo po co robić coś fajnego w tej grze jak można dać nowe kamo albo kask…

Polegeist

Proste.
Dajcie 10% tańsze rzzeczy dla piechoty za posiadanie biolaba
10% tańsze czołgi za posiadanie tech planta
i 10% tansze lotnictwo za Amp stacje.

I od razu wróci stara ranga tych jakże ważnych KIEDYŚ placówek

sH4maN

HIGBY you SoE

Simion

Wczoraj Higby mówił o tym w swoim programie – zwiększeniu roli dużych placówek. Chce dodatkowo aby każda frakcja miała z nich inne bonusy.

Ifava

Jak zwykle żadnych ciekawych nowości do gry. Duży Hype nic więcej.

BlackJDragon

przecież tech plant ma ważną rolę, gorzej z bio labem i amp stacją :/

PLH

To niech vanu muszą mieć na kontynencie naraz 3 TechPlanty i 3 AmpStacje naraz, żeby mieć Noobgridery i kosy 😀

bartosz277

Witam, mam kilka pomysłów odnośnie zmian.
Wprowadzić drona dla infiego.
Po zajęciu tej specialnej placówki przez outfit mógł by się uruchamiać laser z kosmosu taki jak z filmu skyfall wolno poruszający się tak że by przeciwnicy mieli szanse ucieczki, i z limitem czasu działania.
Specialny system naliczania certów dla outfitu, np. jak dana osoba kogoś zabije to dostaje 50% a drugie 50% idze dla podziału dal reszty członków outfitu znajdujących się razem na danej placówce, lub zwiększyć ilość zarabianych certów w outfitach o 5% 10% lub 20%, co by zachęciło wolnych graczy do wstępowania w szeregi outfitów.
Zrobić jednio dniowy lub miesięczny limit zestrzeleń dla lataczy.
Klinya mogła byś w moim imieniu przetłumaczyć i przedstawić te pomysły soe?