Poniedziałkowy hotfix z różnych względów przeciągnął się na wtorek, ale to tylko oznacza, że ekipa H1Z1 ciągle pracuje aby ulepszać ten najnowszy tytuł w ich kolekcji gier.
Przepraszamy za wczorajszy przestój. Krótko mówiąc okazało się, że mamy 2 błędy z którymi musieliśmy fizycznie rozprawić się i nie mieliśmy opcji powrotu z serwerami do czasu sprzed hotfixa bez jeszcze większej ilości pracy. Zazwyczaj kiedy hotfix ma jakieś błędy to możemy odwrócić proces. Wczoraj byliśmy w sytuacji kiedy nie było to możliwe.
Nasze największe priorytety na teraz:
- Serwery EU [które już są! – Kinya]
- Więcej zombi i mądrzejsze zombie – to duży priorytet. Ciężko pracujemy nad ilością FPS i jest to ze soba powiązane.
- Naprawić mnóstwo błędów.
Jeśli chodzi o serwery europejskie to były one stopniowo włączane przez całą noc i są już dostępne. Pełna listę znajdziecie u nas na forum.
Jest jeszcze jedna rzecz, z która zmierzą się devsi H1Z1 w późniejszym terminie – wygląd gry w zależności od ustawionych opcji. Nie jest to bardzo dużym priorytetem, ale Smedley wie o problemie związanym z różnicą w wyglądzie gry w ustawieniu medium i ultra. O co chodzi? Otóż według wielu graczy H1Z1 wygląda o wiele lepiej gdy w grze ustawiona jest jakość grafiki na medium…
Oto kilka innych screenshotów w ustawieniach:
- medium
- high
- ultra
No i co myślicie o tych ustawieniach graficznych?
Na ultra jest więcej deszczu 😛
Głównym problemem jest źle ustawiony kontrast na wyższych ustawieniach. W przeciągu kilku tygodni mają to naprawić.
Odpowiedz dev-a na ten temat: http://www.reddit.com/r/h1z1/comments/2t9z0q/high_vs_medium_setting_a_happy_medium_would_make/cnxdipd
„Let’s table the issues of the bugs we all know are messing with your graphics, and talk about the state of lighting in general.
The lighting we put in for Early Access was pretty basic, and mostly thrown together so it didn’t look so flat. Working with our coders, we’ve improved the underlying code to behave a lot more realistically. So the top thing on our list (well, at least my list) is make a final lighting solution because none of us are happy with it. The biggest thing that’s missing is the contrast that you can see in these and other screenshots. That and some colored ambient lighting in those same shadows. We’ve actually kind of lucked out with this graphics bug, because we’ve all been looking at the screenshots being posted and remembering how much more awesome everything could look.
Now of course, we can’t go fixing this without exposing other issues. We’re going to be busy evaluating our textures so they are the appropriate brightness for proper lighting values. Some places are going to be super dark when we do this. Actually that’s one of the reasons our lighting is so filled out in the shadows now, to fight the excessive darkness that you might find in some areas.
We have a very advanced lighting engine from Planetside2, but we’ve only been using it to maybe 20% of it’s capability. In the next few weeks I hope we’ll be able to increase that.
edit: Also our weather was recently exposed to artist control. I expect to be tweaking some of the settings so we aren’t mired in thick fog and clouds all the time.”
Czyli wniosek prosty: lepiej grać na medium, zwłaszcza na pvp
Ludzie w ultra nie potrafia docenic miekich cieni, naturalnego kontrastu i mniej ordynarnych shaderow, intensywniejszego deszczu. Wszystko to pożera ogromną ilość mocy GPU, a na koncu okazuje sie tanie efekty z medium( zwykle twarde cienie, shadery bijace po oczach, przesycony kontrast, mniej deszczu) wyglądają lepiej