Na serwer testowy trafiły zmiany dotyczące broni frakcyjnych dla Harasserów i chyba nie za bardzo spodobały się one graczom PlanetSide 2.
Oto jak na ta chwilę przedstawia się TTK (time-to-kill) dla poszczególnych broni:
Ale nie martwcie się, bo to nie koniec zmian. Zgodnie z tłumaczeniem Higbiego to tylko początek planowanych zmian i ekipa PlanetSide 2 chce wiedzieć na razie jak gracze „czują” broń z inną mechaniką niż dotychczas.
Po raz kolejny powtarzam, że zmiany zostały wprowadzone aby gracze mogli je wpierw „wyczuć” gdy je testują i wygląda na to, że większość jest zadowolona z tego jak te bronie działają. Będę robić zmiany w obrażeniach tak aby się upewnić, że są one właściwe na odpowiednim dystansie.. Wszelkie reklamacje dotyczące TTK są całkowicie przedwczesne.
Oto dlaczego wpierw zostały zmienione abyście mogli je „poczuć”:
- Te nowe mechaniki (stałe przeładowywanie, przegrzewanie) nie pasują dobrze do matrycy balansu, jaką zazwyczaj wykorzystujemy zmieniając broń, dlatego tez zajmie to troszkę więcej czasu aby odpowiednio dopasować obrażenia względem maksymalnych obrażeń;
- Ponieważ te nowe mechaniki maja przynieść różne czucie dla broni i różnych stylów gry, chcę wpierw dopasować wrażenia z używania tych broni, a nie spędzać mnóstwo czasu zmieniając obrażenia za każdym razem jak wprowadzamy zmiany. Rzeczy na które ma wpływ „czucie broni” to: odrzut, prędkość przeładowania, czas do kolejnego wystrzały, CoF, rozmiar magazynku, czas przeładowywanie, prędkość pocisku, itd. Kiedy te rzeczy będą dopasowane, to wtedy będziemy dopasowywać obrażenia i odporności, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Tak rozumie, że jest trochę trudno ocenić wrażenie broni bez ostatecznych wartości zadawanych obrażeń, dlatego też naprawdę podkreślam, że potrzebujemy opinii jak czujecie te bronie po zmianach.
Nie znam się na broniach w PlanetSide 2, ale powiem uczciwie, że przeglądając Reddit jakoś nie natknęłam sie na tak wiele tematów związanych z ich złym działaniem w porównaniu do ilości tematów związanych ze słaba wydajnością serwerów…
„i wygląda na to, że większość jest zadowolona z tego jak te bronie działają” – hehehehehe, ahahahaha, AHAHAHAHUAHUAHUAHAUHUA. Ekhm. No chyba nie.
znaczy ok, Enforcer zrobił się gorszy na dystansach… ale to samo dytyczy Vulcana. To, że przesuwają enforcera w strefę działań enforcera to straszne nieporozumienie. Tak , nie wolno by jedna broń była poprostu lepsza od drugiej. Enforcer miał być na mida, vulcan na blisko i saron na dalekie. O ile na dalekim… ew średnim dystansie można spekulować, że mechanika broni, odrzut i te sprawy wchodza w grę o tyle na bezpośrednim ttk jest jedyną cechą i oczywistością. I tutaj powinien królować vulcan. Basta.
Ale Vulcan-H nie powinien jednym magazynkiem na przód Magridera go niszczyć. A teraz właśnie taki jest i ma najlepszy TTK z dowolnej broni ppanc. na Harassera.
Vulkan jest zdecydowanie przegięty. To nieporozumienie by jednym magazynkiem niszczył ciężki czołg, lightninga i wszystko inne. Powiem więcej. Zaskoczony, pojedynczy ciężki czołg z AP nie ma szans z vulkanem na jeepie… Haraserze
No i te TKK dla sarona… Zenada. Vanu ma najciulowsze bronie. Jak dobije do 100br to zrzucam fioletowe lajkry i wbijam w ukraiński luźny dres ze stadionu
Nowa zmiana mechaniki dla Vulcana brak magazynka mi pasuje bo tak powinno byc bron zasilana tasmowo. Higby jest takim ignoranckim skurwysynem ze nie moge on pewnie sam nie wie co nawet pisze, i to juz nie pierwszy raz kto go tam do cholery zatrudnil.
Tylko nie wiedziec czemu vulcan ma wolne pociski jest niecelny nie to co Sauron, no i ma magazynki.
Może dlatego że Vulcan jest bronią na bliski dystans??
To jak przebija pancerz jesli nie kinetycznie?
Co to ma wspólnego z odpowiedzią Patryka?
Takim jak ty
zawsze mowilem ze powinni go wywalic zaraz po premierze.
Nope.
ło jezuuu ale miota enforcerem 🙁