RoadMap – uwielbiana zabawka promocyjna Smedleya oraz studnia nie spełnionych marzeń graczy. Po ponad dwóch latach od premiery gry przyszedł czas na wersję 3.0.

Nowa wersja oznacza nowy format. Tym razem forum RoadMap zostało podzielone na dwie sekcje:

Sekcja ” W trakcie prac” prezentuje wszystkie rzeczy nad którymi aktywnie pracujemy. Oznacza to, że w biurze znajduje się osoba, która właśnie pracuje nad tym tematem.

Na forum zatytułowanym „Lista życzeń” znajdą się wszystkie te rzeczy do których potrzebować będziemy waszych opinii zanim zaczniemy nad nimi pracę.

No to narzekanie czas zacząć. Zapraszam do komentowania pomysłów developerów na naszym forum 🙂

Poprzedni artykułBeta PlanetSide 2 na PS4 już niedługo zawita do Europy
Następny artykułOblężenie bazy w H1Z1
8 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
kociamafia

Ciekawe czy tym razem roadmap nie będzie tylko fanaberią :p

Bartłomiej Piwowarski

Pewnie kolejny buff van nas czeka. Od kiedy Miller połączył się z Woodman równowaga sił została zaburzona. Wszędzie KOTV i pedzie w spandeksie. 80% alert ów wygrywa Vanu. Pozostałe 20% NC i Ty po połowie. Jestem za ograniczeniem Outfitow do 200-300 osób. Zniesieniem Saurona bo top guner bije więcej niż kierowca z głównego działa. Obniżeniem HP Maga, 8/10 C4 na tym ch@#$ kończy się czerwoną dupą a nie pokazem latających części -.-.

Rajen

m4d cuz b4d

Slimaczek

Pojechałeś mu Rajen. (oklaski)
Z ciekawości wczoraj założyłem sobie konto na Vanu Miller. Nabijam certy na stockowych broniach i harraserze z bazylem w takim tempie jak na 83 BR na NC. Genialne….

badziewiak2

Czesto siedze na saronie harassera i faktycznie, kroje prowlery jak pomidora. Ale czy to oznacza ze jest OP? Odpowiem tym, co uslyszalem od vegito30pl: Grali prowlerem z vulcanem na TR. Magridery padaly masowo. Ten sam vegito i adis28 grali na NC vanguardami. Tez robili rzeznie z magriderow. A mysliwce snajpili z AP jeszcze skuteczniej niz na magriderach.
Ja wczoraj jezdzilem flaszka z fury na cloak w rejonie quartz ridge camp i indar excavation site. Pokroilem chyba 6 flaszek na niewidce, ciagle na tej samej flaszce. Pewnie bym mial tego wiecej, gdybym nie wpadl na glupi pomysl, by przesiasc sie na gunnera do maga. Tylko ze kierowca byl noobem i zaraz padlismy.
Slowem, jak jest kumaty gracz, to pokroi prowlera i scyzorykiem. Jak trafiasz na takich graczy, to po prostu masz pecha, albo sam jestes lama.

badziewiak2

Takie jeszcze uzupelnienie: Wczoraj wieczorem jezdzilem na lightningu AP, bedac w pieszym zergu outfitu DIG. Ponad 90% plutonu bylo w bazie. Ja jezdzilem pod baza lightningiem praktycznie sam. Rozwalilem dwa lightningi, powstrzymywalem dwa vanguardy z AP przez kilkanascie minut. Dostawali z dystansu niezly lomot, bali sie podejsc blizej. Jeden sie dymil i sie wycofywal, drugi podjezdzal (i tak na zmiane). Gdybym nie musial wstawac do pracy, to bym pogral dluzej, ale musialem porzucic sprzet i wynosic sie do spania. I co, te kartonowe lightningi sa OP? Zastanow sie Bartlomiej, co wypisujesz.

Wabciu

Lightningi padają za szybko od wszystkiego. Dlatego mają (lub miały?) mieć zwiększoną ilość HP (razem z MBT ponieważ nie można zbuffować tylko lightninga – nie opłacało by się brać MBT).
Saron musi być mocny gdyż główne działo magridera ma mały dps i duży opad pocisku (więc tak naprawdę to jest broń główna na magu a działo to bardziej secondary). Na harraserze jest potężny ale to samo można powiedzieć o vulcanie i enforcerze.

A jak na razie jedyne co trzeba znerfić u Vanu to DIG i KoTV. No i ten przeklęty przepływ walk. Wszystkie połączenia są zalane zergiem lub całkowicie puste. A jak już się zdarzy jakaś walka 24 na 24 to za chwilę jest 24 vs 96+

badziewiak2

Zgadzam sie w 100%.