Ostatnia aktualizacja PlanetSide 2, wprowadziła do gry nie tylko kilka interesujących zmian i nowości, ale także całą rzeszę błędów. I te właśnie błędy, a przynajmniej ich część, zostaną dzisiaj usunięte.

Serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15:00 czasu polskiego, na około 3 godziny. Oto najważniejsze zmiany, jakie trafią do gry:

Poprawki

  • Niszczenie pojazdów ponownie będzie liczyć się do medali;
  • Restoration Kit ma poprawna ikonę;
  • Poprawiono rampę dla pojazdów w Ikanam;
  • Naprawiono różne kwestie graficzne w Ikanam;
  • Urządzenia wykrywające ponownie pokazują przeciwników;
  • Drugi slot na implanty nie powinien już uniemożliwiać leczenia z implantu Regenaration;
  • Naprawiono odporność ANT i Sundererów;
  • Można ponownie przywołać Liberatory w strefie treningowej;
  • Nightmare 5 nie będzie aktywowany przy zabójstwie graczy z tej samej frakcji;
  • Bonus Tech Plant nie będzie wyświetlany na ekranie TAB;
  • Prawdopodobnie naprawiono sumujące się efekty w punktach kontrolnych na Esamir;
  • Bonus z blokady Esamir aktywuje się na punktach przechwytywanie przez pojazdy;
  • Przywrócono południowy teleporter na Xelas BioLab;
  • Naprawiono implant Combat Surgeon 3,4 i 5;
  • Gauss Compact S ma prawidłową pojemność amunicji

Balans NSX Tengu

  • Rozmiar magazynu z 18 na 20
  • Pojemność amunicji z 126 na 140
  • CoF strzału z biodra stojąc z 1,75 ma 1
  • CoF strzału z biodra kucając z 1,75 na 1
  • CoF strzału z biodra idąc z 2 na 1,5
  • CoF strzału z biodra idąc kucając z 1,75 na 1,25
  • Rozrzut naboi z 3,5 na 3

Pełna listę zmian znajdziecie na forum.

Oprócz tego Wrel podzielił się z graczami  nowymi zdjęciami z poprawionych baz na Indar.

Na północy Korony pojawi się nowy punkt przechwytywania dla pojazdów. Jeśli chodzi o punkt znajdujący sie w podziemiach Korony, to wejścia do niego znajdą się we wschodniej i południowej części tej bazy.

Kolejna bazą, która przejdzie metamorfozę jest Ceres Hyroponics.

I na koniec mosiężna niespodzianka 🙂

4 KOMENTARZE

    • Coś frakcyjnego kosztuje. I tak już powoli gra przechodzi w tryb „life support” więc należy się pogodzić z tym że jeśli cokolwiek dostaniemy to będzie to NS.

      • Ale co kosztuje? Zmienianie baz czy utrzymywanie wyludnionego hossina nie kosztuje? Skoro mają czas na wprowadzanie nowych implantów, zmieniania kontynentów czy dodawania broni NS to mogliby co jakiś dłuższy czas wrzucić coś frakcyjnego

        • Miałem na myśli nową broń(nie daj Higby pojazd). To nie jest tak że się bierze istniejący model, wklepuje cyferki, dodaje dźwięk i gotowe. Wrel kiedyś pisał że stworzenie od zera broni to bez mała miesiąc roboty(btw a obecne NSX to nie są czasem jakieś stare projekty z czasów Smed’a które devsi po prostu wyciągnęli z kosza?). Z dodaniem frakcyjnego sprzętu jest trzy razy więcej roboty. A tak mogą sprzedać to samo wszystkim graczom.
          I moim zdaniem te wąskie gardła na większości baz to większy problem niż brak nowych broni więc cieszę się że akurat to jest obecnie priorytetem.

Comments are closed.