Widać, że po zmianie silnika gry na Unity 5 devsi Gloria Victis wzięli się za wprowadzanie do gry zmian w rozgrywce, które od dawna były oczekiwane przez graczy.
Kilka dni temu na serwery Alpha trafiła kolejna aktualizacja, która wprowadziła między innymi:
- możliwość naprawienia do 75% zniszczeń;
- tablice upamiętniające najbardziej zasłużonych graczy i gildie;
- system męczenia się postaci w trakcie pływania, głównie po to by uniemożliwić ucieczkę podczas walki PvP – im cięższy pancerz, tym szybciej zuzyta zostanie wytrzymałość i postać może utonąć;
- wprowadzony losowy czas pojawiania się bossów w grze (czyżby tworzyła się kolejka oczekujących przed ich pojawieniem?);
- topielice będą się teraz pojawiać tylko w godzinach nocnych;
- zwiększono bazowe obrażenia postaci;
- zmniejszono regenerację punktów życia;
- dodano okno postępu dziennych wyzwań podczas ich wykonywania;
- przebudowano podziemia – zmieniono tekstury, geometrię i czas ładowania (hmmm – ciekawe gdzie takowe mogę znaleźć?);
- i jak to zwykle bywa – naprawiono błędy.
Pełne notki dotyczące tej aktualizacji znajdziecie na stronie głównej Gloria Victis.
System toniecia na zdecydowany plus +
Ciekawe, kiedy wezmą się za system walki, który od początku alfy jest naprawdę marny.
Idą zmiany numerków (balansu), a najważniejsze rzeczy są nietknięte.
Za system walki chcemy się wziąć niedługo – zdajemy sobie sprawę, że jego responsywność i animacje pozostawiają sporo do życzenia. Mamy jednak również świadomość, że sprawia on graczom przyjemność i premiuje ich umiejętności.
Pozdrawiam!