Widać, że po zmianie silnika gry na Unity 5 devsi Gloria Victis wzięli się za wprowadzanie do gry zmian w rozgrywce, które od dawna były oczekiwane przez graczy.

GV-20150606

Kilka dni temu na serwery Alpha trafiła kolejna aktualizacja, która wprowadziła między innymi:

  • możliwość naprawienia do 75% zniszczeń;
  • tablice upamiętniające najbardziej zasłużonych graczy i gildie;
  • system męczenia się postaci w trakcie pływania, głównie po to by uniemożliwić ucieczkę podczas walki PvP – im cięższy pancerz, tym szybciej zuzyta zostanie wytrzymałość i postać może utonąć;
  • wprowadzony losowy czas pojawiania się bossów w grze (czyżby tworzyła się kolejka oczekujących przed ich pojawieniem?);
  • topielice będą się teraz pojawiać tylko w godzinach nocnych;
  • zwiększono bazowe obrażenia postaci;
  • zmniejszono regenerację punktów życia;
  • dodano okno postępu dziennych wyzwań podczas ich wykonywania;
  • przebudowano podziemia – zmieniono tekstury, geometrię i czas ładowania (hmmm – ciekawe gdzie takowe mogę znaleźć?);
  • i jak to zwykle bywa – naprawiono błędy.

Pełne notki dotyczące tej aktualizacji znajdziecie na stronie głównej Gloria Victis.

 

Poprzedni artykułPo sukcesie EQ1, także EQ2 doczeka się nowych serwerów
Następny artykułPiątkowy wieczór streamowy, czyli wiadomości z ArcheAge w pigułce
3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
RachitynowyJoe

System toniecia na zdecydowany plus +

Ed

Ciekawe, kiedy wezmą się za system walki, który od początku alfy jest naprawdę marny.
Idą zmiany numerków (balansu), a najważniejsze rzeczy są nietknięte.

bartold

Za system walki chcemy się wziąć niedługo – zdajemy sobie sprawę, że jego responsywność i animacje pozostawiają sporo do życzenia. Mamy jednak również świadomość, że sprawia on graczom przyjemność i premiuje ich umiejętności.
Pozdrawiam!