Jeśli spodziewaliście się usłyszeć o kolejnych nowościach jakie mają trafić do H1Z1, to nie stanie się to w dniu dzisiejszym…
Słyszeliśmy Was głośno i wyraźnie – nadszedł czas, aby poprawić niektóre podstawowe kwestie rozgrywki.
Producent H1Z1 Sonyshock poinformował na Reddit, ze ekipa postanowiła powstrzymać się przez kolejne dwa tygodnie z wprowadzaniem nowych rzeczy i uporządkować, to co już znalazło się w grze.
Po pierwsze, to nie znikamy. Zamiast tego mamy kilka rzeczy, które muszą zostać zmienione i wdrożone na serwer testowy, a potem na serwery Live. Jeśli serwer testowy będzie stabilny po zmianach, to trafia one na serwery Live kolejnego dnia. Nie mogę ogłosić dat kiedy będą wprowadzane te zmiany, ale będzie się to działo tak często jak to możliwe.
Jaki to ma wpływ na RoadMap?
Założenia z RoadMap będą opóźnione. Czy to źle? Nie. Czasami po prostu musimy się zatrzymać i chwilę odetchnąć. Pamiętajcie, że nie wszyscy w zespole będą zajmować się sprzątaniem błędów, które zostawiliśmy za sobą. Niektóre rzeczy będą wdrażane tak jak zaplanowano. Nie spodziewajcie się konkretnej listy rzeczy, jakie zostaną wprowadzone. Możecie być pewni, że skupiamy się na dużych rzeczach takich jak wyciek pamięci czy tysiące błędów.
A dlaczego serwery H1Z1 zostały wyłączone w dniu dzisiejszym? To akurat spowodowane jest naprawieniem kilku błędów związanych z bazą danych. Dodatkowo naprawiony zostanie problem skórek dla butów.