W dniu dzisiejszym na serwery The Repopulation trafi spora aktualizacja, która wprowadzi do gry kilka ciekawostek i zmian.

Zacznijmy od tego, że do gry wprowadzona zostania mini gra, która wchodzi w skład pierwszej fazy zmian mających na celu ulepszenie profesji artysty (entertainer). Mini gra rozpocznie się dla osób, które użyją instrumentów w strefie odpoczynku i w nagrodę otrzymać będzie można różnego rodzaju buffy. Dodatkowo do gry wprowadzono nowe instrumenty oraz nową opcję wizualną – w końcu będzie można zobaczyć innych graczy grających na instrumentach.

2015-07-28_repopulation_club

Ekipa The Repopulation zwiększyła także możliwości personalizacji postaci poprzez dodanie do gry tatuaży widocznych na twarzy. Na tą chwilę będą one dostępne tylko dla postaci męskich, ale z czasem dodane zostaną także dla postaci żeńskich.

To nie koniec zmian, które wprowadzone zostaną do gry w dniu dzisiejszym. Devsi ulepszyli także animacje związane z walką, takie jak wykopywanie postaci czy bolesność. Dodano także zupełnie nowe animacje dla podstawowych uderzeń w walce wręcz oraz ulepszono leczenie.

Z pewnością Was zainteresuje fakt, że w The Repopulation istnieje całoroczny system kalendarzowy, a co za tym idzie poszczególne pory roku. Niestety, system ten do obecnej nie był rozwijany, ale ma się to zmienić. Dzisiejsza aktualizacja wprowadza różnego rodzaju buffy związane z wydarzeniami obecnymi w grze, nowych NPC oraz misje, które dostępne będą tylko w określonym czasie.

Co czeka na graczy The Repopulation w przyszłości? Przede wszystkim więcej aktualizacji, które powinny się teraz pojawiać co tydzień.

Pod koniec sierpnia do gry trafi natomiast całkowita zmiana systemu PvP, która wprowadzi oblężenia miast, podbijanie obozowisk oraz walki o Fort w Shattered Heights. Frakcja, która będzie kontrolować ten fort otrzyma dostęp do ekskluzywnych misji, surowców oraz kupców, które znajdują się w jego murach.

Jeśli chodzi o oblężenia miast tworzonych przez graczy, to system ten został całkowicie zmieniony. Udane oblężenie da zwycięskiej frakcji dostęp do surowców, bonusów crafterskich oraz  zzmniejszy opłaty handlowe. Dodatkowo zdobycie miasta wrogiej frakcji powiększy zasięg terytorialny zwycięskiej frakcji.

Gracze będą musieli koordynować wielkimi grupami graczy przez trzy dni, bo właśnie tyle czasu potrzeba będzie na przejęcie miasta. Niestety, przejęcie takie pochłaniać będzie olbrzymie ilości surowców, co uniemożliwi przejmowanie miast „na oślep”. Dodatkowo w trakcie oblężenia miast gracze będą mogli używać potężnych jednostek oblężniczych, w tym mechów.

Wyobraźcie sobie – budujecie miasto, a potem napada na Was wroga frakcja i je tracicie…

 

 

Poprzedni artykułHotfix dla PlanetSide 2 na PC i PS4
Następny artykułZbliża się czwarta faza testów w Armored Warfare
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
HideoPL

Gra jest jeszcze strasznie zbugowana – do momentu powrotu do Planetside katuję ją niemal codziennie. Wywalanie do pulpitu, wpadanie pod tekstury, znikające moby to tylko niektóre z błędów. Jednak ma w sobie naprawdę duży potencjał. Ale z terminem zakończenia alfy to bym jeszcze sporo poczekał.