Na serwer testowy trafią zmiany związane z korzyściami wynikającymi z posiadania określonych baz i kontynentów, które mają za zadanie uczynić ten system bardziej atrakcyjnym.

  • AMP Station – posiadanie tej bazy da wieżyczkom umieszczonym w bazom zdolność strzelania trzy razy dłużej zanim się przegrzeją oraz zdolność automatycznego naprawienia od 0 do pełnych punktów HP w 3 minuty.
  • BioLab – posiadanie BioLab będzie działać jak Implant Regen na poziomie II – na terytorium przyjaznym będzie to buff leczący, które nadpisze aktywne implanty regenerujące z poziomu I i II (brak możliwości sumowania efektów). Implanty z poziomu III i IV nadpiszą buff z BioLab. Jednostki MAX nie będą leczone przez ten buff.
  • Hossin – usunięto redukcję kosztu zakupu MAX, a w zamian korzyścią z zablokowania Hossin będzie automatyczne naprawianie pojazdów i samolotów przy wieżach albo lądowiskach z amunicją należących do danej frakcji.

Na ta chwilę, nie wiadomo, czy zmiany te trafia na serwery Live w przyszłym tygodniu, kiedy to zaplanowana jest aktualizacja wprowadzająca Punkty Zwycięstwa.

Poprzedni artykułDo Skyforge zawitało Halloweenowe szaleństwo
Następny artykułArmored Warfare wprowadza kolejny czołg
6 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Quarku

Chyba zamiast Hossina powinno być Tech Plant?

Joe Rachitynowy

Hah, byłaś szybciej 😀

Quarku

Dziwne i nie analogiczne ale może jest w tym sens. Nie mam czasu nad tym myśleć w pracy 😉

No i prawilnie.

PLH

W końcu będzie więcej sensu w obronie Ampów i Bio! 😀