Gracze FireFall doczekali się w końcu nowej aktualizacji tej gry, która wprowadzi mnóstwo zmian oraz nowości.
Zacznijmy od tego, że serwery FireFall wyłączone zostaną w dniu jutrzejszym o godzinie 17-tej czasu polskiego aż na 26 godzin!
A to wszystko związane jest z ilością wprowadzonych do gry zmian, których jest naprawdę spora lista:
- Powraca Jetball na odnowionej arenie PvP.
- Nowa misja PvE – Holdout, czyli odpieranie coraz to bardziej licznych fal wrogów. Im większa trudność, tym lepsze nagrody…
- Nowy rajd 10-osobowy dla postaci na najwyższym poziomie – Defense of Dredge.
- Dodane zostaną dwie nowe operacje: Hightide oraz ARES-team.
- Misje epiczne w instancjach mają teraz trzy poziomy trudności: normalny, trudny i hardcore.
- Zaktualizowano wygląd wielu baz w Coral Forest oraz Sertao.
- Bounty – nowy system, który ma pomóc oraz nagrodzić graczy za wykonywanie różnego rodzaju zadań w FireFall.
- Zmieniona zostanie progresja battleframe oraz przebudowane zostaną bronie, statystyki i umiejętności.
- Elitarne rangi, które będzie można zdobyć po osiągnięciu maksymalnego poziomu battleframe i dzięki którym gracze będą mogli zwiększyć możliwości swoich klas.
- Moduły zostały zmienione tak, że nie mają już poziomów oraz nie są podzielone na oddzielne kategorie do broni i zdolności.
- Zmiany w itemizacji – rdzenie znikają, a zamiast nich pojawi się pięć slotów: głowa, tułów, reaktor, ramiona i nogi. Dodane zostana także sloty na wyposażenie medyczne, system operacyjny, oraz na dwa gadżety.
- Nowe misje fabularne w postaci instancji zaprojektowanych do gry w pojedynkę lub z drużyną.
Jak widać z powyższej listy – mnóstwo zmian…
I naprawdę mam nadzieję, że aktualizacja ta będzie – pewnego rodzaju, nowym początkiem dla FireFall 😀
I znowu nie dodali smokow :/ O krasnoludach juz nawet nie wspomne… Kazde MMO, nie wazne czy fantasy czy sci-fi, powinno miec krasnoludy i smoki. A tak, kolejna imitacja strzelania z latarki…
WIec, moze partyjka w Pillars of Eternity?