W dniu dzisiejszym serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na około 90 minut celem wprowadzenia kilku zmian na serwerach, które mają zwiększyć ich wydajność.
Główne zmiany związane są z optymalizacją wydajności serwerów, a także poprawką związaną z błędem serwera, który wystąpił kilkukrotnie w czasie ostatniego weekendu i który powoduje wyłączanie się gry. Ekipa PlanetSide 2 zamierza także wprowadzić mechanizmy, które zapewnią jej szczegółowych informacjach dotyczących debugowania serwera w czasie największej populacji graczy. Pierwsza runda profilowania serwerów rozpocznie się na serwerach EU pomiędzy 17:00, a 21:00 CET, po czym podobnemu badaniu poddane zostaną serwery NA.
Na serwery testowe wprowadzono kolejny element związany z systemem konstrukcji – moduły tarcz. Tarcze te regenerują się przez określony czas i mogą być atakowane niezależnie od bunkrów i ścian. Celem devsów jest aby tarcze chroniły przez dużym kalibrem pocisków i wybuchami. W zależności od modułu, maja one różny zasięg i w niektórych przypadkach mogą ochraniać nawet dwie bazy znajdujące się w niedalekiej odległości.
Ekipa PlanetSide 2 planuje także wprowadzić nowe możliwości dla infiltratorów związane z tymi modułami i generatorami, jakie będą tworzyc gracze, jednak zmiany te nie trafią do gry w pierwszej fazie wprowadzania systemy konstrukcji baz.
Zmienił się też całkowicie wygląd kryształów i jest inny HUD (chyba dobrze piszę) jeżeli używamy wersji na środku ekranu.
Czy wiadomo coś kiedy wpadnie aktualizacja Indaru i rysowanie? Miało być w Lutym (według Reddita)
spóźnia się, tak jak większość rzeczy w tej grze :p
Fajnie zapowiada się system budowania ALE moduły niektóre są prawie niemożliwe do ustawienia na drobnej nierówności terenu. Centralny HUD wygląda fajnie, mogliby w końcu zrobić frakcyjny HUD 😛