Zanim opiszę dokładnie wczorajszy stream oraz informacje na temat nowego trybu i planów względem H1Z1: King of the Kill, to powiem jedno – w porównaniu do wczorajszego streamu Just Survive, ten oglądałam z dużą przyjemnością.
Widać było, że devsi i ich goście dobrze się bawili, a dodatkowo ekipa H1Z1: King of the Kill odpowiedziała na wiele pytań związanych z tą grą. Nie jestem fanem Battle Royale, ale zaprezentowany w dniu wczorajszym nowy tryb wyglądał naprawdę zabawnie 🙂
Podsumowani podzielę na dwie części. W pierwszej części opisała pokrótce nowy tryb, w drugiej natomiast zebrałam inne informacje dotyczące H1Z1: King of the Kill.
NOWY TRYB
Ekipa H1Z1 zaprezentowała w dniu wczorajszym nowy tryb Battle Royale, który trafi za kilka tygodni na serwer testowy.
- Tryb ten będzie musiał przejść testy, zanim wprowadzony zostanie na serwery Live.
- Każdy będzie mógł wziąć w nim udział – nie będą potrzebne bilety.
- Na ten moment planowane jest, że na starcie rozgrywki na mapie znajdzie się 150 graczy, ale liczba ta może ulec zmianie w trakcie testów.
- Jest wielce prawdopodobne, że będzie wersja dla drużyny.
- Na ten moment nie wiadomo, czy będą zrzuty samolotem.
- Na ten moment nie ma ustalonych nagród – wszystko jest w fazie ustalania.
Zasady:
- Wszyscy gracze rozpoczynają zabawę na quadach – nie ma skoku ze spadochronem.
- Każda postać ma na sobie obrożę z materiałem wybuchowym, który wybuchnie jeśli postać ta nie znajdzie się w określonym czasie w bezpiecznym miejscu.
- W momencie startu gry na mapie pojawi się kilka zielonych okręgów – tak oznaczone zostały bezpieczne miejsca, gdzie postać nie wybucha.
- Od momentu startu gry, gracze mają kilka minut aby znaleźć się w jednym z tych okręgów – oczywiście można i należy się ubrać oraz zdobyć broń, aby móc walczyć.
- Wszystkie postacie, które w momencie detonacji ładunków wybuchowych, nie będą w bezpiecznych strefach – wybuchają.
- Bezpieczne okręgi nie będą się zmniejszać.
- Po zakończeniu pierwszej fazy, bezpieczne okręgi zmieniają miejsce położenia i ich liczba zostaje zmniejszona. Zmniejszony zostaje także czas jaki otrzymują gracze na dotarcie do okręgów.
- Okręgi nie będą drastycznie zmieniać miejsca swojego położenia, co oznacza, że po zakończeniu fazy nie znajda się nagle po drugiej stronie mapy.
- Aby móc zlokalizować okręg gracze będą widzieć na horyzoncie specjalne oznaczenia – na ten moment środek okręgu oznaczony jest czerwonym promieniem .
- Nie trzeba być w środku okręgu aby przeżyć detonację, można być na jego obrzeżu.
- Gracze nadal będą w stanie znaleźć i wykorzystać inne pojazdy.
Jak widać tryb ten będzie o wiele bardziej intensywny, a to z racji tego, że gracze będą musieli się przemieszczać.
INNE INFORMACJE
Nowy tryb prezentowano na serwerze wewnętrznym H1Z1: King of the Kill i dlatego, też można było zobaczyć kilka innych zmian, które w niedługim czasie trafia na serwery 🙂
- Naprawiono strzelby – cokolwiek to znaczy 🙂
- Poprawiono widok z postaci w dół i w górę.
- Nie można spamować leżenia (prone), gdyż podnoszenie się z tej pozycji jest bardzo wolne
- Jeśli chodzi o bilety eventowe, to będą one zużywane tylko na wariacje podstawowych trybów, czyli na przykład Green Dawn.
- Ekipa H1Z1 pracuje nad system, który pozwoli graczom organizować własne eventy oraz turnieje. System ten będzie mieć w sobie kamerę obserwacyjną.
- Za jakiś czas wprowadzony zostanie po śmierci gracza tryb obserwacyjny jego grupy na Battle Royale.
- Trwają rozmowy o kolejnych trybach Battle Royale.
- Już niedługo będzie możliwość nałożenia na „stałe” poszczególne przedmioty skórek, jakie są w posiadaniu gracza. Oznacza to, że jeśli wybierzecie daną skórkę jako domyślną dla danego przedmiotu, to za każdym razem gdy znajdziecie go w świecie i założycie, od razu będzie mieć wybrany przez Was wygląd.
- Naprawiono hełm taktyczny i kask motocyklowy – będzie można nakładać takie same skórki.
- Celownik zmieni kolor na czerwony, jeśli strzał trafi w przeciwnika 😉
- Będzie można odróżnić plecaki (taktyczny i inne) oraz rodzaje butów (np. tenisówki), jakie można znaleźć w świecie.