Studio Epic Games, twórca takich tytułów jak Gears of War oraz darmowej strzelanki Unreal Tournament, a także bardzo popularnego silnika Unreal, zaprezentowało jak już niedługo może wyglądać przyszłość tej rozrywki.
W czasie ich prezentacji odbywającej się w San Francisco podczas konferencji poświęconej twórcom gier (GDC), pokazano ich najnowszą technologię przechwytującą ruch aktora do gry. Atrakcją pokazu była demonstracja na żywo, w której ruchy aktorki oraz ekspresja jej twarzy została przechwycona i zaprezentowana w nowej grze akcji tworzonej przez studio Ninja Theory – Hellblade: Senua’s Sacrifice.
Nie oszukujmy się, przechwytywanie ruchów ciała w czasie rzeczywistym z pewnością będzie mieć wpływ nie tylko na tworzenie gier, ale trafi także do produkcji filmów animowanych.
Co by nie powiedzieć, pokaz ten wyglądał fantastycznie i dlatego postanowiłam go Wam przybliżyć.
Szczerze to nic nowego 🙂 uzywa sie takich technologii od lat.