W dniu wczorajszym na serwery Gloria Victis wprowadzono kolejne zmiany związane z balansem walki w tej grze.
Dzięki zmianom w obrażeniach zadawanych przez różne rodzaje broni, a także wzorze na żywotność postaci oraz w części z umiejętności aktywnych, udało się developerom znacznie zniwelować różnice pomiędzy nowymi graczami i weteranami.
Dodatkowo przeprojektowane zostały podstawy systemu rzemiosł związane z procesem obróbki drewna. Zmiany te znacznie zwiększą przystępność i przyjazność całego systemu, pozwalając graczom szybciej nauczyć się, jak tworzyć najprostszą broń oraz jak ulepszać lokacje kontrolowane przez ich nacje.
Wczorajsza aktualizacja wprowadziła także zmiany w systemie zarządzania kontami. Od teraz proces rejestracji jest znacznie prostszy oraz rozwiązano również inne problemy, które do tej pory napotykali gracze. Dodatkowo zaktualizowano bazę danych, więc jeśli po zalogowaniu do gry nie widzicie swoich postaci to wyślijcie maila z nazwą konta i imieniem zaginionej postaci na support[małpa]gloriavictisgame.com.
Oto najważniejsze zmiany, a pełna listę znajdziecie na stronie głównej gry:
- Przeprojektowano system logowania do konta w grze – od teraz login i hasło do konta w grze są takie same, jak do konta na stronie.
- Zbalansowano część umiejętności pasywnych.
- Zbalansowano wzór na HP postaci.
- Zbalansowano obrażenia zadawane przez różne rodzaje broni.
- Wprowadzono wymóg pokonania przynajmniej 50% obrońców NPC danej lokacji, aby ją przejąć.
- Przeprojektowano procesy obróbki drewna, balansując je i zmniejszając ilość materiałów potrzebnych do nauki podstaw systemu rzemiosł.
- Usunięto kilka błędów.
Mam takie przeczucie, że zmiany w systemie zarządzania kontami użytkowników, mają coś wspólnego z planowanym wprowadzeniem gry na Steam. Mam jednak szczerą nadzieję, że devsi poczekają z premierą na tej platformie, do momentu kiedy gra będzie stabilna i nie będzie tylu błędów. Jest teraz taki natłok gier we wczesnym dostępie i boję się po prostu o negatywne recenzje, które zostaną już na zawsze… Przydałyby się jakiś test obciążenia serwerów więc może dobrze by było zrobić 2 dniowe otwarte alpha testy? No zobaczymy, jak te problemy rozwiąże studio Black Eye Games – jeśli o mnie chodzi to trzymam kciuki 🙂
Ehh czyli nadal nie ma takiej prawdziwej walki.