Tarcza na tarczy tarczą pogania – tak może już niedługo wyglądać baza skonstruowana przez graczy w PlanetSide 2.
Jaki jest główny cel ataku na bazę? HIVE oczywiście. I aby nieco to utrudnić obecnie trwają prace nad takim cackiem:
Wyobraźcie to sobie: HIVE z tarczą chroniącą w zasięgu modułu dającego drugą warstwę tarczy, postawiony w środku garażu na Sunderer, który to też ma swoją tarczę. To wszystko naprawiane przez moduły i chronione przez wieżyczki AI…
Oprócz tego, pod koniec maja do gry wprowadzone zostaną dyrektywy oraz baretki na ANT:
- Roadkill
- Driver Assist
- Gun Kill
- Harvesting Ribbon
- Silo Supply Ribbon
- Logistics Ribbon
Jedynym problemem jest „Logistic Ribbon”, która to jest nagrodą za naprawę oraz uzupełnianie amunicji sojuszników. I właśnie dlatego, devsi pracują nad ciekawym pomysłem – wieżyczkę naprawiającą pojazdy, którą można zamontować na ANT. Trwają dyskusje także nad tym, czy też nie dać modułu pozwalającego na uzupełnianie amunicji, który zająłby miejsce w slocie obronnym.
Wgląda na to, że oprócz grup „battle bus” będzie można także zauważyć się przemieszczające się stada „bojowych mrówek”.
Niech dadzą jeszcze terranom +1000dmg dla hive. Teraz jest ciężko rozwalić bazę tr bo gaykeepery są i chronią, nie wspomnę o double he z deploy…
Jak terranie są dla kogoś problemem to już tylko zostaje powrót na Koltyr
baretki ok ale to przesada już. To sprawi, że prawie niemożliwe będzie zrobić coś dobrze zoorganizowanym squadem
ha widze hejt gaykeeperów ciąg dalszy 😀 a o apfelionach nikt nie wspomni a o PPA to wogóle sie nie mówi , takie jenczenie i płakanie radze zostawić i schować pod podusze i wziąć się za gre. To jest PS2 nie ma idealnie równych frakcji bo wtedy gra nie miała by sensu. Jedna frakcja ma coś troszke lepszego ale zato co inne ma gorsze , także te wartości się uzupełniają w całości gry. { gaykeeper przeszkadza zapraszam do frakcji TR } tyle w temacie 😛
Wiesz, jedna pralka bez gunnera potrafi zniszczyć wieżyczkę stojącą obok modułu z naprawą ORAZ naprawianą przez 3 inżynierów. Spróbuj to zrobić jednym Vanguardem, Lightningiem albo McRiderem. Do tego o faktycznych DPS i obrażeniach na pocisk nie wspomnę przy porównaniu z Enforcerem i Saronem (które nawet nie umywają się do zasięgu gejkipera). Jak kiedyś podali statystyki dla MBT to różnica między NC a VS była koło 1 na korzyść Vanguarda a dla TR ponad 2,5 więcej niż Vanguard.
Chętnie się zamienię za Vanguarda. Wolę być lepszy w niszczeniu czołgów niż wieżyczek.
Mogli by wprowadzić nowe wieżyczki, obok phalanxów kolejne – ale już frakcyjne.. Nadało by to dodatkowego kolorytu. I urozmaicić chociaż te bunkry i murki które można stawiać, aby każda frakcja miała swoją charakterystyczną fakturę, a nie wszystko prócz czołgów i latadeł jest takie samo..
No tak, zwłaszcza że z bliska obsadzony Vanguard musi zajechać pralkę od tyłu cichaczem, żeby wygrać, bo Anchor Mode jest na tyle szybki, że ani maksymalne przeładowanie ani VanShield nie są wstanie wytrzymać na tyle długo. I mówimy tutaj o obsadzonych podobnie – AP + gunner z Enforcerem/gejkiperem.
Przynajmniej decale mogliby dodać:P
Ale Prowler radzi sobie z wieżyczkami z racji swojego DPS’a co również przekłada się na „czołgowanie”…
Może i z tymi wieżyczkami masz rację , ale proszę nie pisz mi że vanguard 1vs1 nie ma szans z prowlerem , zapomniałeś jeszcze o tarczy jaką posiada vanguard . A o DPS wolał bym tarcze zamiast tego , na tak zróżnicowanym teranie jakie jest np amerish , idar nieraz jest problem z rozstawieniem , dla tych co grają TR-ami wiedzą jaka to męka . Prowler czołg raczej do campy i snajpienia z gaykeeperów , vanguard , mcrider czołgi ofensywne.
Prosty test: czas zniszczenia Vanguarda przez Prowlera AP (max reload) BEZ Anchora: 12,5 sekundy. Czas zniszczenia Prowlera przez Vanguarda AP (max reload): 14 sekund.
Test ESS: Prowler niszczy Vanguarda w 8 sekund (max Anchor, max reload) – zostaje jeden załadowany pocisk, więc około 10 sekund potrzeba na zniszczenie Vanguarda z dowolnym VanShieldem. I to niezależnie od odległości (a im dalej tym większe szanse na wygraną ma Prowler).
Nie, Vanguard nie ma szansy w starciu z Prowlerem nie licząc też tego, jak łatwo się strzela obecnie z dowolnych dział Prowlera (250m/s po Anchorze zmienia się w 400m/s, o 125m/s więcej niż Vanguard) oraz jak szybko się rozstawia Prowler. Polecam iść na NC i pograć Vanguardem, na TRach gram i nie mam żadnego problemu z rozłożeniem Prowlera.
Takie testy , liczby , wyniki itd. itp .etc. to tylko liczby 🙂 popatrz co dzieje się na polu bitwy. Wczoraj graliśmy na indar mam kilku świadków jak 1 vanguard bez problemu niszczy 4x prowlerki i to nie jakieś takie stockowe. TAKŻE NIE PŁACZCIE RAZEM Z TYMI CO GRAJĄ FRAKCJĄ VANU ŻE WY TO BIEDNI ZAWSZE itd. Bo dość dużo wypłakaliście buffów i nerfów w tej grze. Pamiętaj apetyt rośnie w miarę jedzenia. Piszcie do supportu niech stworzą czwartą frakcje ,frakcje PRO to może was wtedy to zadowoli.
Wiesz, statystyki dane przez dawne SOE były brane nie z dupy a z gry. Jak za kierownicą pralki siedzi półdebil to da się rozjebać bez problemu, niejeden raz byłem w sytuacji, kiedy obsadzony Vanguard z pomocą przegrywał z jednym Prowlerem (bez gunnera), bo ten się tylko rozstawił i wszystko poszło w pizdu. Najwięcej nerfów dla innych frakcji (niesłusznych) wypłakało właśnie TR – skrócenie czasu rozstawiania i składania się, nerf VanShielda (był OP, teraz jest praktycznie ledwo używalny), zjebany system lotu lock-onów, etc… Dopóki nie będziesz grał jednym i drugim czołgiem regularnie (a nie grasz, bo twoje teksty to udowadniają) to nie ogarniesz, jak łatwo się gra w TR (często łatwiej niż w VS, które ma też dużo zbyt mocnych broni).