Wiem, że nieco późno, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. W dniu dzisiejszym serwrey PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na około 2 godzinki i do gry trafi kilka ważnych zmian oraz nowości.
System konstrukcji
- Bazy stworzone przez graczy
- Gracze walczący w odległości 150m od aktywnego HIVE otrzymają 20% więcej XP za zabicia, zniszczenia pojazdów, struktur, etc.
- Dwa nowe cele wygranej
- Posiadać 7 aktywnych HIVE w danym momencie (+3VP na stałe)
- [Bonus] Imperium posiada większość aktywnych HIVE (bonus czasowy +2VP, bonus ten jest tylko naliczany tak długo jak spełniane są kryteria).
- Nieaktywne rdzenie (posiadane przez frakcje bez wybudowanej struktury HIVE) maja teraz czas na umieszczenie ich w HIVE. Gdy licznik osiągnie 0, a rdzeń nadal nie znajdzie się w HIVE, rdzeń staje się neutralny i otrzymuje go frakcja, która ma najdłużej istniejący HIVE bez rdzenia lub też frakcja, która jako pierwsza wybuduje HIVE.
- Dodany został efekt eksplozji do HIVE
- Struktury oraz wieżyczki z systemu konstrukcju są teraz bardziej podatne na obrażenie w trakcie procesu budowania.
- Ustawienie dostępu dla silosów i wieżyczek, nie resetują się, gdy właściciel się wyloguje.
- Przyjacielskie silosy widoczne są teraz na minimapie/ HUD podczas jazdy ANT
- Zmieniono odporności na modułach
Balans broni
- Amunicja „Slug”
- Grawitacja z 11.5 na 8
- Naprawiono błąd gdzie amunicja ta u VS nie miała prawidłowej prędkości 300m/s.
- Amunicja „High Velocity”
- Zwiększono zasięg minimalnych obrażeń o 20m dla wszystkich broni;
- Zwiększono prędkość pocisków o 5%;
- Nie zwiększa już pionowego odrzutu;
- Zmniejsza zasięg maksymalnych obrażeń o 2m
- Zmieniono domyślne prędkości różnych broni, po to aby dobrze współgrały ze zmienioną amunicją HV:
- Reaper DMR prędkość pocisku z 555 na 615
- Gauss Rifle prędkość pocisku z 650 na 620
- Gaussa Rifle S prędkość pocisku z 600 na 620
- Gauss Rifle Burst prędkość pocisku z 650 na 620
- T32 Bull prędkość pocisku z 670 na 640
- NS-15M prędkość pocisku z 640 na 600
- EM1 prędkość pociskui z 650 na 630
- Solstice Burst prędkość pocisku z 515 na 540
- TRAC-5 Burst prędkość pocisku z 490 na 515
- Gauss Compact Burst prędkość pocisku z 500 na 525
- NS-11C prędkość pocisku z 450 na 530
- AC-X11 prędkość pocisku z 480 na 520
Zmiany w interfejsie (UI)
- Dodano/ Zmieniono ikony dla rozstawionych Sundererów i ANT;
- Czujnik ruchu z tej samej frakcji pokazuje się na minimapie
- Zaktualizowano kalkulację elementu +XP na HUD aby był bardziej dokładny;
- Lepsze powiadomienia kiedy zmieniają się pukty CERT, Nanity lub %XP;
- Dodano opcję aby wyłączyć barwy siatki celowniczej;
- Naprawiono błąd z nie pojawianiem się Galaxy na liście miejsc odrodzeń, kiedy Spawn Beacon był aktywny;
- Nowe obrazki na ekranie ładowania.
MarketPlace
- Nowe czarne i złote wersja Burster
- 15 nowych przedmiotów z Player Studio
Inne
- Kolejka frakcyjna wyświetla ilość osób oczekujących;
- Postacie na nieuzbrojonych quadach (Flash) mogą teraz rozglądać się swobodnie 360 stopni;
- Naprawiono jeden z błędów powodujących wywalanie się serwera;
- TMG-50 ma nową ikonę;
- Dopasowano animacje dla TMG-50;
- Dopasowano pole bólu woków Quartz Ridge Camp;
- Flak nie będzie oślepiał pilotów, którzy zostaną nim uderzeni będąc w pierwszej osobie;
- Poprawki w geometrii na Indar;
- Automatyczne wieżyczki AA atakują drop pody, które pojawią się nad nimi;
- Zmieniono dźwięk Gorgon;
- Usunięto pozostałość po polu bólu na Xenotech Labs.
Pełne notki jak zwykle znajdziecie na forum.
No no, ładnie to szlifują 🙂
Ale śmiesznie brzmią bazyle teraz XD
To teraz nowy ekran wyboru postaci bo ten odstaje:)