W dniu wczorajszym rozpoczęła się konferencja E3 i na prezentacji Electronic Arts mieliśmy szansę dowiedzieć się, o nadchodzących tytułach tej firmy.

Titanfall 2

Jeszcze zanim rozpoczęła prezentacja, wyciekł zwiastun kampanii jednoosobowej w Titanfall 2.

Vince Zampella z Respawn Entertainment, studia tworzącego kolejna wersję Titanfall, obiecał rozbudowany system progresji postaci oraz sześć nowych tytanów wraz z dużymi możliwościami personalizacji wyglądu. Premierę gry zapowiedziano na 28 października, ale zanim to nastąpi spodziewać się można beta testów.

Dodatkowo twórcy gry ujawnili, że wszystkie dodatkowe tryby, jak i mapy będą udostępnianie po premierze za darmo.

No cóż, miejmy nadzieję, że twórcy gry dopracowali kod i w grze tej nie będzie tyle oszustów, jak to miało miejsce po premierze Titanfall.

Mass Effect: Andromeda

Zgodnie z zapowiedzią Aaryna Flynna z BioWare gra ta będzie oferować sporą swobodę, a to dzięki wykorzystaniu silnika Frotbite. Na zaprezentowanym zwiastunie możemy zobaczyć nowe planety, obcych i postacie, a także jak wyglądały prace nad grą.

Battlefield 1

Podobno żadna bitwa nie będzie podobna. Zniszczenie, pogoda, bronie oraz pojazdy mają wyróżnić ten tytuł oraz mieć wpływ na rozgrywkę. Gracze będą w stanie sterować samolotami, opancerzonymi pociągami oraz innymi pojazdami o wyjątkowej mocy oraz możliwościach.

Dodatkowo ujawniono tryb Operacje, który to ma ponoć zrewolucjonizować rozgrywkę wieloosobową. W Battlefield 1 gracze będą rozgrywać serię połączonych na wielu frontach walk, a ich działania będą mieć swoje konsekwencje.

Tuż po zakończeniu konferencji, Electronic Arts zaprezentował jak wyglądać będzie przykładowa walka w tej grze, w której to wzięło udział 64 graczy podzielonych na dwie drużyny.

Star Wars

Electronic Arts ujawniło także plany związane z istniejącymi, jak i powstającymi grami osadzonymi w świecie Star Wars. Niestety nie podano żadnych konkretów, oprócz tego, że w przyszłym roku spodziewać się można kolejnej odsłony Star Wars Battlefront.

No to na tyle by było, jeśli chodzi o ważniejsze informacje z prezentacji Electronic Arts. Troszkę zaskoczyła mnie wiadomość o darmowych mapach i trybach dla Titanfall 2, zważywszy na to, że największym zarobkiem EA są właśnie liczne rozszerzenia do ich gier.

Poprzedni artykułE3 2016 – Zwiastun Friday the 13th: The Game
Następny artykułE3 2016 – Nowy zwiastun Dual Universe
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
VIRUZ

Powiem tak, pogrywałem w Tytanów i przyjemnie mi się grało, cziterzy zawsze są i będą, szkoda ze dziś serwery świecą pustkami, osobiście nie popieram polityki EA która zabiła ten tytuł, a to co będzie w drugiej części, powinno być w pierwszej ale taka polityka EA.
Co do nowego Battlefielda, jak to ktoś wspomniał, kalka poprzednich ze zmienionym środowiskiem i modelami, jak dla mnie to przejdę obok tego obojętnie.

PolicMajster

Nie kupujcie Battlefielda w dniu premiery! Poczekajcie miesiąc na opinie graczy. Battlefield 4 w dniu premiery był niegrywalną betą, która była łatana przez rok. Chcę też zobaczyć pełną grę bez 3/4 zawartości w DLC. EA przejechało się na Battlefroncie, więc jest szansa na zmianę.

Joe Rachitynowy

Kurcze, żadna gra jakoś mnie nie łapie za serce. Titanfall chyba najlepszy z tego wszystkiego. Po ostatnim mass efekcie do dzisiaj muszę myć zęby taki zły posmak zostawił tym zakończeniem

Wabciu

Co do Battlefielda to trochę mnie zawiódł – liczyłem na coś innego od poprzednich części. A tutaj pojazdy poruszające się 4 razy szybciej niż powinny, każdy żołnierz to cyborg z nienaturalnie szybką prędkością biegu, przeładowania i zmiany z hipfire na ADS. Do tego każdy lata z bronią automatyczną a ja liczyłem, że skoro to jes 1wś to zobaczymy więcej karabinów BA. A okazuje się, że są one używane tylko przez snajpera mimo tego, że była to najbardziej rozpowszechniona broń w tamtym okresie. Do tego nikt nie będzie ich używal nawet jak reszta klas je dostanie z tego powodu, że:
-zabijają na 2 strzały w korpus co sprawia, że przegrywają ze wszystkim na blisko
-SMG są za celne i mają mały odrzut
-z LMG za łatwo strzela się bez postawienia go na ziemi a to powinna być broń bardzo ciężka w użyciu o ile się jej nie rozstawi.

Jak ktoś zrobi mod do tej gry na styl Project Reality to dopiero wtedy kupię.