Kolejna kampania zbierająca fundusze na nową grę Johna Smedleya – Hero’s Song, zakończyła się niepowodzeniem.
Przypomnijmy, że poprzednia kampania na Kickstarter została anulowana, po tym jak studio Pixelmage Games zabezpieczyło 2,8 milionów funduszy od inwestorów. Tym razem jednak studio próbowało pozyskać poprzez Indigogo dodatkowe 200.000 $.
Reunion rycerzy Zakonu Smedleya
Mimo niepowodzenia, ekipa Pixelmage Games nadal planuje wystartować z pierwszymi Alpha testami tej gry jeszcze w tym miesiącu.
czekaj, dostali ponad dwa melony i jeszcze potrzebowali 200 kafli… na rysunkowego 2d scrollera? Nie zrozumcie mnie źle, nie mam nic do takiej grafiki ale takie gry robią ludzie na steamie… w 3 osoby… co niby ten hero song ma takiego, że wymaga takich funduszy?
2tys na grę, 150tys dla 2 jeleni którzy to będą robili w RPG Makerze, 3tys na pizzę żeby nie umarli podczas produkcji i 2mln dla Smeda, że użycza twarzy tej produkcji.
haha dobre 😀 ja bym dał tak min 4 tyś na pizzę w tej tezie
ale fakt… nie wiem po co im tyle kasy… na marketing ? którego obecnie nie ma ? ale 2.8 mln $ ?
to faktycznie kupa kasy na polskie learnia oraz stworzenie dobrego studia develeporskiego szczerze…
ps. mi totalnie nie podoba się ta grafika… wolę już starą Ultima Online :]
Jak za Smedem nie przepadam i smialem sie z tego ich faila, tak sama gra zapowiada sie interesdujaca. Brakuje mi tutaj tylko komentarza od Wichury, zachwycajacego sie mnogoscia opcji i konstruowania rozrywki 🙂