Turniej Invitational już się zakończył i mimo tego, że nie obeszło się bez kontrowersji związanymi z eliminacjami na TwitchCon, to był on olbrzymim sukcesem dla twórcy gry – studia DayBreak Games Company.
No dobrze, ale po krótkiej przerwie czas zabrać się do pracy nad H1Z1: King of the Kill, tak aby gra ta w końcu mogła doczekać się swojej premiery.
No więc, jakich zmian mogą spodziewać się gracze w najbliższym czasie? Na te pytania odpowiedział producent tej gry – Chris Wynn.
- Od 20 września, czyli od dnia ostatniej wielkiej aktualizacji gry, devsi pracują nad poprawieniem stabilności serwerów i optymalizacja gry.
- Scrapyard – zapowiadany na 20 września i wycofany dzień później system, pozwalający zamienić zduplikowane skórki na skrawki, a te na inne przedmioty, niebawem ma powrócić do gry. Zgodnie ze słowami Wynna, system ten musiał zostać przepisany i niedługo trafi na serwer testowy.
- Kaptury (hood) – Od dawna gracze prosili, aby zmienić funkcjonowanie bluzy z kapturem i tak tez się stanie. Już niedługo w momencie założenia kasku na głowę, kaptur zostanie automatycznie opuszczony.
Oto co nowego wprowadzono do gry 20 września
Oprócz tego gracze mogą spodziewać się naprawienia sporej ilości irytujących błędów:
- Informacje o First Time Event powinny pojawić się tylko na mapie treningowej;
- Przeładowanie będzie zawsze przerwane inną akcja taka jak leczenie, otwieranie drzwi, itd;
- Naprawiono błąd z przypisywaniem klawiszy pod alt, shift,itd;
- Ustawienie w opcjach roślinności na OFF, rzeczywiście ją wyłączy;
- Wyrzucanie z ekwipunku części przedmiotów używając Shift nie zablokuje już okna;
- Kliknięcie lewym klawiszem myszki na stosie przedmiotów spowoduje podniesienie całego stosu;
- Bandaże znowu pojawią się w torbach z łupami;
- Naprawiono problem ze spadkiem FPS w przypadku otwarcia okna ekwipunku;
- Naprawiono duplikowanie przedmiotów podczas używania na nich skórek;
- Naprawiono znikanie kamizelek z ekwipunku gdy gracz miał wyposażoną prowizoryczną ochronę (makeshift armor);
- Naprawiono wyciszanie czat głosowego w Fort Destiny;
- Można już bezpiecznie zmieniać regiony;
- Naprawiono błąd zmieniający ekwipunek gracza podczas zmiany regionu;
- Zmieniono wygląd ikonek naboi.
Oprócz tego gracze będą mogli zauważyć, że na interfejsie pojawi się zakładka Eventy z grafiką „Soon”. Eventami tymi będą zaplanowane gry, które mogą oferować dodatkowe nagrody. Pierwsze testy zaplanowano na przyszły tydzień i wezmą w nich udział społeczności graczy, które przed 20 września miały prywatne serwery H1Z1: King of the Kill. Dopiero po upewnieniu się, że eventy te funkcjonują jak powinny, zostaną one udostępnione pozostałym graczom.
A dodatkowo z racji tego iż zbliża się Halloween, gracze obu gier H1Z1 mogą spodziewać się dodania nowej skrzynki – Infernal, w której znaleźć będzie można różnego rodzaju maski.