Od jakiegoś już czasu obserwuję i podziwiam prace polskiego grafika Jakuba Różalskiego, który stworzył fikcyjny świat w alternatywnym roku 1920.

Kiedy kilka miesięcy temu usłyszałam, że na bazie wykreowanego przez niego uniwersum powstanie gra, to mojej twarzy pojawił się uśmiech. Miałam nadzieję, że będzie to coś unikalnego i wygląda na to, że tak się stanie.

Iron Harvest 1920+ ma być strategią czasu rzeczywistego i jej premiera zapowiedziana została na 2018 rok.

Na tą chwilę na stronie głównej gry nie podano zbyt wiele szczegółów, ale wiadomo że gracze będą dowodzić nie tylko żołnierzami i mechami napędzanymi ropą, ale także bohaterami posiadającymi unikalne umiejętności. W grze mają być obecne trzy frakcje: Imperium Saksonii, Rusviet oraz Republika Polonia.

Powiem Wam, że miałam nadzieję, że zapowiadziana kilka miesięcy temu przez Jakuba Różalskiego gra będzie bardziej w stylu MMO, no ale cóż – nie można mieć wszystkiego.

A jak Wam się podoba to uniwersum?

iron_harvest_2

iron_harvest_3

iron_harvest_1

 

3 KOMENTARZE

  1. Też jakiś czas temu trafiłem na jego pracę, które przyznam, że są bardzo inspirujące. I kto by pomyślał, że na wizji tego powstanie gra! A że strategia? Kto wie, może będzie coś ciekawego. Mmo póki co powoli robi się za dużo. Sam nie mam wizji jak z tego mogli by zrobić mmo aby nie była to kalka innych, ale z inną oprawą. Trzymam kciuki!

  2. Szkoda że rts. Wolałbym już chociaż izometryczne multi jak Foxhole. Skoro klimat dieselpunk to zgaduje że walka będzie toczyć się o ropę.

Comments are closed.