Na tą chwilę musimy zapomnieć o nowościach w H1Z1: Just Survive. Mam nadzieję, że nie na długo.
Jak już wielokrotnie pisałam i wspominali o tym devsi, wrześniowa aktualizacja gry wprowadziła tak wiele błędów, że zanim zobaczymy jakiekolwiek nowości, to wpierw musi zostać naprawione to co zepsuto. Dzięki temu podobno będzie się nam lepiej grało w przyszłości…
Wrześniowa aktualizacja H1Z1: Just Survive
Oto lista zmian jakie trafiła na serwer testowy H1Z1: Just Survive kilka dni temu.
Ogólne poprawki
- Zmiany w pojawianiu się łupów/ przedmiotów w świecie – niektórych rzeczy jest mniej, innych więcej, zmieniono tez lokacje.
- Zmniejszono opóźnienie serwera, co było przyczyną wielu problemów z interfejsem.
- Należy pamiętać, że serwer testowy znajduje sie w NA, więc gracze z EU nadal będą doświadczać opóźnień.
- Zmiany w działaniu broni obszarowych – zmiany te naprawią kilka błędów, w tym te wymienione poniżej.
Naprawiono exploity
- Ogólne exploity związane z pojazdami zostały naprawione (czyli te związane z przenikaniem do baz);
- Naprawiono „lag switching”;
- Strzały/ włócznie wystrzelone na bazy nie będą powodowały wywalania klienta gry graczom znajdującym się w pobliskich bazach;
- Umieszczenie IED poprzez drzwi nie jest już możliwie;
- Exploit podwójnych wiat (shelter) został naprawiony;
- Naprawiono exploit związany z teleportowaniem się po mapie;
- Naprawiono exploit gdzie broń do walki wręcz przyjmowała zachowania innych przedmiotów.
Zerknijcie jak wyglądać będzie nowa lokacja na mapie Z2
Błędy
- Portrety postaci pasują do wyglądu postaci w grze;
- Zmniejszono opóźnienia wywołane interakcją z interfejsem gry, wliczając w to takie błędy jak:
- kontenery nie przenoszące przedmiotów;
- problem z wprowadzeniem i zmianą kodu na bramie;
- wielokrotne próby na odkrycie nowych przepisów.
- Błąd z niepoprawnym przeładowywaniem łuków.
- Przesunięcie drzwi.
- IED i Biofuel powinny zadawać odpowiednie obrażenia strukturom.
- Wybuchające strzały nie powinny zadawać obrażeń graczom znajdującym się za ścianą.
- Większość struktur będzie można ustawić wewnątrz wiat (workbench, ule, itd)
- Zombie z których wypadają eksperymentalne bronie powinny się odradzać poprawnie.
- Stacje medyczne powinny działać zgodnie z oczekiwaniem.
- Naprawiono pociski przelatujące przez graczy zajmujących tą samą przestrzeń.
- Naprawiono bandaże w slocie na latarki.
- Naprawiono dźwięk zombie.
- Ponownie można użyć nazwy postaci zaraz po skasowaniu.
- Naprawiono błąd z ustawianiem przedmiotów na fundamentach.
- Naprawiono trzęsącą się kamerę.
Sporo poprawek – prawda?
Pewnie zastanawiacie się kiedy trafią one na serwery Live? O ile nie pojawią się żadne nowe błędy, to serwery H1Z1: Just Survive powinny zostać zaktualizowane w przyszłym tygodniu.
P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB. A jeśli jesteście fanami surviali, to poczytajcie o innych grach z tego gatunku, o których pisałam na stronie. Może coś Was zainteresuje ?
Podoba mnie się twój artykuł, dobra robota. Pozdrawiam 🙂