H1Z1: King of the Kill stało się aż tak popularne, że od jakiegoś czasu devsi robią regularne streamy podczas, których grają oraz odpowiadają na pytania fanów.

Tym razem, oprócz gry i zabawy, podzielono się także tym co zostało naprawione w najnowszej aktualizacji, która to w zeszłym tygodniu trafiła na serwer testowy H1Z1: King of the Kill oraz pokazano dwie nowości.

Listopadowe plany ekipy H1Z1: King of the Kill

Zacznijmy od błędów. Jak dobrze wiemy, nieszczęsna aktualizacja z 20 września wprowadziła aż tyle błędów, że do tej pory devsi starają się je naprawić. Być może to się w końcu uda. W oficjalnym poście, jaki pojawił się w zeszłym tygodniu na Reddit podano, iż na serwer testowy trafiły takie zmiany:

  • kamera widza pozwalająca na podążanie za członkami grupy po śmierci gracza;
  • porządki w interfejsie;
  • zmiany na ekranie wytwarzania przedmiotów;
  • zmiany w kodzie strzelby, które maja poprawić rejestracje obrażeń;
  • mnóstwo poprawek błędów.

Podczas streamu devsi podali szczegóły dotyczące tych „innych błędów” jakie zostały naprawione i trafiły na serwer testowy. Specjalnie dla Was obejrzałam ten stream i sporządziłam tą listę

  • mniej latających obiektów;
  • mniej przedmiotów trudnych do podniesienia;
    • chodzi tutaj o te leżące na półkach, na podwyższeniach, itd;
  • długie płoty będą mieć więcej przejść;
  • dodano więcej ATV na obrzeżu mapy;
  • nie można już ścinać drzew;
  • teren i drzewa nie blokują obrażeń od wybuchu granatów;
  • bandaże i apteczki podniesione w „proximity” będą automatycznie umieszczane w pustym  hotkey;
  • naprawiono problem z plecakiem militarnym, który zabrany z ciała innego gracza nie zastępował automatycznie gorszego plecaka, jeśli takowy posiadał gracz;
  • samochody policyjnie nie powinny się już blokować i wybuchać;
  • wciśnięcie ESC zawsze pokaże Menu.

Oczywiście, lista naprawionych błędów była o wiele dłuższa, lecz podaje tylko te które udało się przeczytać.

Community Manager H1Z1 odpowiedział na kilkadziesiąt pytań graczy.

Inne informacje warte uwagi:

  • Na ten tydzień spodziewana jest aktualizacja serwerów Live.
    • Bilety airdrop zostaną wymienione w końcu na skrawki w przeliczeniu 1:100.
  • PRE-SEZON, czyli sezon próbny – niedługo się skończy. Zanim to się stanie jeszcze w tym tygodniu ekipa H1Z1 ma podać informacje dotyczące nowych punktacji oraz nagród w sezonie I.
  • Event Ticket
    • Trzymajcie je, bo już niedługo się przydadzą, jeśli chcecie wziąć udział w specjalnych eventach.
    • Ekipa H1Z1 nie planuje na tą chwilę wprowadzać biletów tych jako nagród za wygrane (podejrzewam, że trzeba będzie je kupić – Kinya).

Rozpoczęto także testy specjalnych eventów i turniejów. Eventy będą dostępne w określonym czasie, natomiast turnieje będą dostępne dla osób z wyższymi rangami. Na tą chwilę, trzeba mieć specjalny dostęp na serwerze testowym aby móc w nich uczestniczyć. Czasami jednak zdarzają sie eventy dostępne dla wszystkich.

Oprócz tego ekipa H1Z1: King of the Kill zaprezentowała dwie nowości: gaśnice oraz nową lokację – lotnisko.

Zacznijmy od gaśnic, które pojawiać się będą w losowych miejscach i po ich zniszczeniu ekran zasnuty zostanie na kilka sekund dymem. Dym nie zadaje obrażeń, ale znacznie utrudnia widoczność.

Co do nowej lokacji – lotniska, to położona jest ona w kwadracie H7. Z tego co zauważyłam, obok stojących tam przyczep campingowych pojawia się półciężarówka.

O ile nie było to wspomniane, to jednak można bezpiecznie założyć, że obie te nowości, jak i poprawki niektórych błędów, trafią kiedyś – w bliżej nieokreślonej przyszłości, także na serwery H1Z1: Just Survive.

No i co o tym myślicie Drogie Panie i Panowie? Podoba Wam się nowe lotnisko oraz nowa funkcjonalność gaśnic?

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  A jeśli jesteście fanami surviali, to poczytajcie o innych grach z tego gatunku, o których pisałam na stronie. Może coś Was zainteresuje ?